måndag 18 februari 2013

iPhone 5 2013-02-18

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

5 klockor du kan koppla till mobilen

Vad sägs om att kunna koppla din armbandsklocka till mobiltelefonen ? PC Online tipsar om fem häftiga bluetooth-klockor. I serien (och för den delen också filmen med Warren Beatt...
Läs mer

Hmmm...

Har så mycket pengar att jag kan köpa en iPhone 5 nu. Men jag vet inte om jag ska. Vad tycker ni? Asså min mobil är väl inte sååå skoj men kanske ska jag v22...
Läs mer

Skitdag!

Började dagen med att försova mig. Familjen åkte till Uppsala vid 6 typ för att syrran ska till en doktor med sina händer.  Dum som jag var somnade jag om och inte st2...
Läs mer

Tre nya Samsung Galaxylurar

Behövs det verkligen? Samsung släpper tre nya Galaxy-modeller i Sverige inom kort. Är det bara jag som inte längre har kolla på alla Samsungs olika mobiler och surfplattor...
Läs mer

MÅNDAG MORGON

Sportlovet är här, riktigt skönt. Ska ut o rida en myyysig ridtur med Kajsa. Hon rider tristan, sen åker vi till Hööks o köper srigbyglar, stigläder o16...
Läs mer

Kolla på Viaplay genom AirPlay

Du har väl inte missat att du nu kan streama Viaplay till din TV med hjälp av Apple TV och AirPlay? Med hjälp av AirPlay kan du enkelt streama signalen till andra iOS-enheter i ditt n...
Läs mer

Podradio – Håller Apple på att förstöra upplevelsen?

Podradio var ett litet fenomen innan Apple snappade upp det och inkluderade podradio i iTunes. I och iTunes och framför allt iPhone blev podradio något som alla började lyssna på....
Läs mer

#250 - iPhone 5

Godmorgon! Jag förstår inte vad jag gör vaken nu, jag vaknade runt sju med de sjukaste magsmärtorna jag haft i hela mitt liv, trodde jag skulle dö eller något. Usch..f...
Läs mer

Deltävling 3

Pang, så visste alla vilka State of Drama är! Annat var det för x antal år sen då jag såg bandet lira för ca 10 pers på en totalfloppande festivalsatsning i en...
Läs mer

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

Bling

Kolla in vårat företag om ni inte har gjort det, vi heter bling och detta är ett företag vi gör som en ''uppgift'' i skolan eller vad man ska säga det ...
Läs mer

iMac

Nu har jag kommit på, såhär några minuter innan jag fyller år vad jag önskar mig! En iMac! Hahah tror inte jag kommer få det eftersom jag redan har en ipad, en macb...
Läs mer

Svarar på frågestunden!

I vilka sporter har ni gått i? Cornelia: Olika sorters dans, Tennis, Ridning, Gymnastik, Cheerleading, Fotboll, innebandy, balett. Althea: Olika sorters dans, stagekid...
Läs mer

YOU KNOW, BUT YOU'RE ACTING LIKE YOU DON'T KNOW

Sådär ja, nu tänkte jag göra en liten summering av dagen såhär innan jag släcker för idag. Vad har jag gjort idag? - Haft möte med min chef och skrivit p...
Läs mer

Monday

Var hos bup imorse så kom till skolan klockan tio. Å hade lektioner till fyra då jag slutade. Jag och Sara åkte till mig och gjorde fattiga riddare, mums! Så råkade jag...
Läs mer