måndag 11 februari 2013

iPhone 5 2013-02-11

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

VILL HA! :D

Dom här skorna vill jag ha! det är min still! jag älskar dom måste få mamma att köpa dom! sen blir det kanske en iphone 5! :D puss på er
Läs mer

[ AV Watch Խ

եȥХ 2 åȤ Ȥä 饤 ư ۿ ӥ Ustream פ Ustream Ф 1 29 դ 2,000 ɥ ( 18 ) л л Ψ 13.7% 2011ǯ7 ޤǤ ɲädz Ǥ 뤹 ƤΥ ץ ԻȤ ϡ פ 7,500 ɥ ( л Ψ30% ) Ȥʤ Ustream ɮƬ ˤʤ롣 Ustream 2007ǯ3 Ȥ ϡ PC 䥹 ޡ ȥե ƥ饤 ư ۿ İ Ǥ ħ...
Läs mer

frågestund, svar :)

hejhej igen, nu har jag tänkt att svara på alla frågor så att det blir av någon gång! 1, hur många läsare har du om dagen? svar:  ungefär 20 s...
Läs mer

100 FRÅGOR - BRIST PÅ LIV

1. Vilken  svordom använder du mest? jävlar 2. Äger du en iPod? nope 3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? har massa tider, men den f2...
Läs mer

Stafettskrivning

Den sanna historien om 65årige Bengt. Det hela började när jag var 12 år. Jag gick på backeskolan i klass 4, nu undrar ni kanske varför jag gick i 4:e klass när jag...
Läs mer

~Iphone4s skal jag skulle vilja ha!~

Heej!. Jag sitter och bläddrar igenom lite fina Iphone4s skal jag skulle vilja ha!. Jag kanske inte exakt kommer få alla någon gång, men dom här som ni kommer att få se...
Läs mer

iPhone skal

Nu har jag förhoppningsvis snart råd med en iPhone 5, då min telefon är helt körd och slutar funka lite hipp som happ. Hur som hest så har jag kollat på lite olika...
Läs mer

Träningsmusik – Vecka 6

Träningsmusik – Vecka 6 När jag skriver detta är det söndag kväll och jag är helt slut efter en vecka full med träning och jobb, det hade gärna fått vara...
Läs mer

Q/A

Vilken sida har du fått annonsen ifrån som du har ovanför headern? bloggerfy? där står liksom ingen länk :( skulle bli tacksam för svar iaf :D Nej det är ingen...
Läs mer

Stöd för HDMI och iPhone 5 i uppdaterad TV4 Play

TV4 Play för iPhone har uppdaterats med stöd för den större skärmen på iPhone 5. Den har också fått stöd för HDMI och en ny spelare. Har du TV4 Play...
Läs mer

Kul......

Jag skaffade mig en Iphone 5 idag... och sen jag fick den idag vid typ 8 så har det varit massa strul. Folk kan inte ringa eller smsa mig vilket gör mig TOKIG. Jag vill bara slita av mig h...
Läs mer

Settii tipsar!

Jag tänkte tipsa om en hemsida som jag tycker om nu när det är natt och allt, haha! Jag beställer hem mycket skal till min Iphone osv där ifrån, hemsidan har hur mycket...
Läs mer

Read and learn

En sak jag funderat väldigt mycket på är den här eviga kretsen kring "popularitet" och "bekträftelse" Att man skall behöva jobba sig och ansträ...
Läs mer

Dålig batteritid på iPhone 5

Tycker batteritiden på min iPhone 5 jämfört med min gamla fyra är väldigt dålig. Fyran kunde hålla upp till två dagar och femman håller knappt en dag, jag...
Läs mer