måndag 25 februari 2013

iPhone 5 2013-02-25

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

VILL OXÅ HA!

Jag vill oxå ha en ...asså jävla blattar som skaffar Iphone 5 förre svenar.... ufft Nästan alla somalier i kvarteret har iPhone 4, 4s elr 5 ... mannen vad är detta?...
Läs mer

vill oxå ha!

Jag vill oxå ha en ...asså jävla blattar som skaffar Iphone 5 förre svenar.... ufft Nästan alla somalier i kvarteret har iPhone 4, 4s elr 5 ... mannen vad är detta? JA...
Läs mer

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

BIBOOO

Extremt dålig uppdatering här! Men det händer inte så mycket mer än tentaplugg från min sida just nu.. Jag är nybliven ägare av en iPhone 5 och är hur n...
Läs mer

Persona 1: Benjamin Schulze (primär) OMGJORD

Persona 1: Benjamin Schulze (primär)                     Nationalitet: TyskÅlder: 26Teknisk kompetens: Instagram, Facebook, Flickr...
Läs mer

El Sony Xperia Z disponible en España por 669 euros

El que fuera presentado a principios de año en el CES de Las Vegas, el Sony Xperia Z, ya está oficialmente a la venta en España. El terminal japonés hace su debut tanto en la tien...
Läs mer

forgive me father for i have sinned

Vård av sjukt barn idag. Även kallat VAB. Eller egentligen är min host dad hemma och vårdar det sjuka barnet, jag vårdar det friska! Jag och lilla J, 1,5 år har idag tag...
Läs mer

Good Night

Heii Hoppas ni såg svaren till frågestunden. Idag är jag så sjukt förskyld, lite hes, ont i örat, och jag nyser och hostar gång på gång. Jag glömd...
Läs mer

Mysig uteritt + iphone 5.

Första dagen i skolan, det var bra, roligt o så.   I stallet passade jag på att rida ut medans det var sol o ljust ute, red ungefär en timme. Gjorde skänkelvikningar o...
Läs mer

Min dag ?

Idag har jag vart i skolan i världens tråkigaste place ! Fått en ny mobil ?? Så länge sen ska jag få en iPhone 4 /5 KANSKE ? Men nu har jag gjort klart läxorna b2...
Läs mer

Om mej!

DUDIN FAMILJ Hur gammal är du? - 16 år Hur lång är du? - 1.56. Hur mycket väger du? - Vad spelar det för roll? Är du nöjd med dig själv? – helt o...
Läs mer

Sooova!

Älskling hade bokat soltid åt mig i morse när han tränade så efter maten åkte jag ner för en stunds egotid. Riktigt skönt och lagom varmt.. Somnade nästan...
Läs mer

Stronger

Glad måndag på er! Dagen har varit rätt så bra idag förutom ett par grejer som skulle ha kunnat hålla sig borta. Börjat med lugn frukost och sedan lunchat med team...
Läs mer

LULEÅ !!!

Hej Kära läsare <3     Äntligen har jag kommit fram till min gammla goa hemstad Lule som vi gärna kallar staden :) Hann istort sett bara landa och schemat var i f...
Läs mer