torsdag 7 februari 2013

iPhone 5 2013-02-07

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Portfoliofix

Vi sitter och håller på att bygga en portfolio just nu. Synd bara att jag mest har dåliga iphone bilder för det ser ju inte jätte fint ut. Men det blir bättre sen n...
Läs mer

Femina-omslaget ni aldrig kommer att få se i butik

... men som äldsta dottern Fanny stolt kreerat med stöd från Susanne, AD på Femina. Min äldsta har en dröm om att bli journalist när hon blir stor och nu har hon h...
Läs mer

Tvinga appar att använda hela skärmen på iPhone 5

Tågtavlan med Screen Extender till vänster och utan till höger. Nu slipper du vänta på att utvecklarna ska anpassa sina appar för iPhone 5 och femte generationens iPod...
Läs mer

Var tog alla toppmodeller kring fyra tum vägen? [Krönika]

En gång i tiden, för inte särskilt länge sedan, kikade vi på telefoner med 4,3-tumsskärmar och förundrades över all vidsträckt yta. Som genom ett trollsla...
Läs mer

WISHFUL THINKING

Gladiator sandals from Altuzzarra (LOVE these), skirt from Burberry Prorsum, diary from Smythson, clutch from Hugo Boss, blush from YSL, blouse from Helmut Lang, lip balm from Burt’s bees, dress from...
Läs mer

Saknar min IPhone!

Något jag saknar och det är min IPhone, ångrar att jag slängde iväg den när jag var förbannad. Varför gjorde jag det för? Hade alla mina bilder där p...
Läs mer

iPhone förbi Nokia

Nokia är inte den tillverkare vars mobiltelefoner används mest ute på nätet längre. Apples iPhone har gått förbi och tagit tätplatsen.
Läs mer

parking +

Åh herre gud. Jag blir så himla trött på min kära vän Majja. Den senaste veckan har det bara blivit värre och värre. Jag pratar inte om att vi är ovä...
Läs mer

Hel igen!!

Hur har jag kunnat överleva utan en iPhone i över 4månader?? Jag känner mig återigen som en hel människa. Underbara uppfinning!! Den sitter nästintill fast på...
Läs mer

Off we go

Godmorgon, sitter nu med mitt morgonkaffe och lyssnar på musik Ska åka om en kvart till mitt förra hem och ha möte + hämta all my stuff.. Sen när jag kommer hem ska jag...
Läs mer

Äntligen äger jag en iPhone

Senast in i vår "äpple-familj" är varsin iPhone 5. Vi har abonemang hos Tre och i slutet av januari gick vårt förra abongemang ut vilket innebar att vi kunde k246...
Läs mer

Sova

Eftersom jag har varit sjuk i typ en vecka så har jag inte idats blogga nå. Har varit i skolan idag och de kändes faktiskt jätteskönt att få komma tillbaka! ...
Läs mer

2013-02-08 (23.32) god natt

Puss o go natt allihopa ! Wille skickar en extra puss till mormor och morfar som är sjuka och en till farmor och farfar för att ni är ni <3 - Posted using BlogPress from my iPho...
Läs mer

Lumia 920 vs. Note II vs. iPhone 4S

Här kommer den ultimata kampen mellan dom olika flaggskeppen från Samsung, Apple och Nokia. Vi kommer att gå igenom dom vanligaste punkterna för mig. Saker jag stör mig p22...
Läs mer

Nu kan du köpa mina bilder på Society6!

Nu öppnar jag en shop på Society6 där du kan köpa mina illustrationer och teckningar! http://society6.com/LenaSvalforsHedin Så glad! Känns underbart att äntligen k...
Läs mer

Torsdag - Hejdå lönen

Ja men god afton alla glada! Hej hej hemskt mycket hej. Hej. Gårdagen och idag(en?) har jag varit hemma med en febrig son, dvs att jag har vabbat. Som jävla vanligt. Hejdå lönen....
Läs mer

Flexibilitet

Lillspelarn ovan. Iphone är rolig. Pekboksspel likaså. Snart ska mamma köpa en padda. Perfekt till sommarens semeste (och kanske också min Litauen-resa). Bra dag idag. Såg U...
Läs mer

Vissa dagar ska man bara överleva

Jag vill inte bara överleva Existera Utan jag vill leva Fast man kanske får anpassa sin ambitionsnivå Som idag när det stod 11 timmar arbete på schemat med feber i kroppen oc...
Läs mer

Familiar taste of poison

Idag har det varit en dag då mitt huvud har kännts tomt och hjärnan har haft semesterstängt. Jag väntar på helgen. Men annars en helt okej dag som började med ca 5m...
Läs mer

Hej söta ni!

Nu är det jag (Frannie) här! Just nu sitter jag hemma med pappa o min syrra Kim i vardagsrummet :) Pappa har precis fått en iPhone 4 så jag o min syrra håller på att l...
Läs mer