fredag 8 februari 2013

iPhone 5 2013-02-08

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Skit Trött

Sitter just nu och letar efter en ny telefon som jag ska köpa eftersom jag råkade ta isönder den andra men har inte bestämt mig än.     IPHONE 4S 16...
Läs mer

Jailbreak till IOS 6 med evasi0n

evasi0n har tagit användarna med storm När evasi0n blev det första alternativet för att jailbreaka IOS 6 passade tusentals användare av Apples populära smartphone p2...
Läs mer

Garmin Edge 500

Jag har ett dilemma jag inte kan lösa själv, så jag bloggar om det så kanske svaret kommer neddimpande från någon klok läsare. Eller så räcker det med att...
Läs mer

Skrämmande appar!

Visste väl att både rattfylleri och rattonykterhet förekom på våra vägar, men att det var så himla utbrett som det tydligen är har jag varit omedveten om - til...
Läs mer

fredagsmys

Ikväll kom älsklingen hit (äntligen!!) och hade med sig kebab/kycklingrulle till oss. Gott! Har varit en bra kväll med massa mys. Min fina älskling. Love him! Nu ska v...
Läs mer

Fredag

Fredaaaaag! HIhi, nej men. Vanlig dag i skolaan. Gick till halv 3, sjukt tråkigt att gå så länge på en fredga. Men iallafall. Efter skola stack jag och mamma till karlshamn f...
Läs mer

Veckans låt!

Tjena! Nu blir det ett kvällsinlägg :) Jag är speglad för min nya iPhone, den funkar jättebra! Det va lite tricksigt att få igång simkortet men nu funkar det! Har f...
Läs mer

skal till min vita pärla

När jag kom hem från skolan låg ett paket och väntade på mig. I låg detta urgulliga skalet till min iPhone 5 som jag beställde för några veckor sedan. Sup...
Läs mer