onsdag 27 februari 2013

iPhone 5 2013-02-27

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Чехлы для iPhone 3, iPhone 4/4S, iPhone 5 для iphone 4, iphone 5

Купить, создать чехол для телефона или планшета: в Киеве, Украине, Москва, Россия: ... Дизайнерские чехлы для планшетов для креативных людей.
Läs mer

I brist på annat

1. Vad heter du? Linda 2. Hur gammal är du? 15, 16 i oktober 3. Vart bor du? Örebro 4. Hårfärg? Rödblond typ 5. Ögonfärg? Grön, blåa 6. Hur lång 22...
Läs mer

Varför du ska byta ut dina iPhone hörlurar till något bättre

Vi säljer förvisso Apples original iPhone-lurar. Men, vi tycker ju inte om dem. Vi uppmanar alla att byta ut. Varför? De läcker ljud. Ingen vill veta vart du köpt din fula t...
Läs mer

10 sanningar om mig

1. Jag är en tekniknörd 2. Jag är så beroende utav min Iphone kan inte klara mig utan den 3. Jag är nätberoende måste vara uppkopplad jämnt när de va fel...
Läs mer

SVAR PÅ FRÅGORNA, DEL ETT

Nu har jag suttit någon timma med era frågor och svarat på dem, det kommer komma upp en del två senare under veckan med kategorierna träning, kost, hälsa och blogge...
Läs mer

Adobe Photoshop Touch släppt för iPhone

Adobe skickade idag ut ett pressmeddelande där de lanserade Photoshop Touch för smartphones. Tyvärr fick vi inte någon universal app till iOS så du som redan köpt appen...
Läs mer

Tripods och Iphone högtalare

Onsdag Sömnarmageddon fortsätter.Var uppe redan vid 5 i morse. Kunde helt enkelt inte sova.Så det blir en hel del kaffe innan jag drar mig iväg till gymmet. Häromdagen k246...
Läs mer

Min frukost: protein

Modifierar om min lchf kost och har minskat drastiskt på allt fett, äter fortfarande inte pasta, potatis , synligt socker eller vitt mjöl. Men äter tomat, paprika, banan,morö...
Läs mer

Adobe: Photoshop Touch för smartphones

Adobe lanserar Photoshop Touch-app för iPhone, iPod Touch och Android-smartphones. Med appen kan man redigera bilder med hjälp av en lång rad funktioner från det populär...
Läs mer

Double it up

Idag är jag officiellt slut, på riktigt! Jag förstår inte vart all motivation kommer ifrån, jag känner knappt igen mig själv. Har jobbat som vanligt, drog direkt ti...
Läs mer

Dyra saker!

Hejsan! Har inte orkat blogga fastän vi haft lov de senaste dagarna... Orken har varit totalt borta plus att jag suttit och chattat med tjejjer hela dagarna o. kvällarna plus att jag i...
Läs mer

iPhone 5 och jag :)

Efter X antal timmar har jag nu bekantat mig med min nya telefon, iPhone 5... Det minst roliga var att få över alla numren men nu är det klart :) får bli en natts sömn som ...
Läs mer

Ny Tele, Nytt Nummer

Jag skulle bara fråga mig lite för, men det klart att man trillar dit varje gång, bara av att fråga. Jag är trött på att svära över min telefon...Jag har...
Läs mer

Inte den bästa dagen...

I dag har det varit en riktigt trist dag.. Migränen höll i sig trots intag av Eeze, skit tabletter! Tog sammanlagt 6 st innan den gav med sig.. Thomas tog en promenad med Elise i det unde...
Läs mer

iPhone makeup.

Igår gjorde jag en sminkning med min nya palett från alottalove.se men hann tyvärr inte att fota med systemkameran för att vi skulle iväg. Så det fick bli en liten n24...
Läs mer

21.32

Mitt under träningen med Moa så ringde pappa mig. Det samtalet förändrade hela mitt liv, typ. Hahaha skämt å sido, men jag pratade med honom här om dagen att jag be...
Läs mer

DISS

Jag kör en sån "diss inlägg" Har inget bra och säga och det är mycket roligare med DISS så vi börjar!   - Nisvet Suljic.. Asså jag förs...
Läs mer

En glad Wilmer :)

Idag var äntligen dagen här som Wilmer väntat på. Vi har varit inne i stan i Mood gallerian och One Direction butiken. Hans ögon glittrade när han fick syn på aff...
Läs mer