tisdag 12 februari 2013

iPhone 5 2013-02-12

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

DAG 4 CHECK!

Emmy vakna i natt kl 12 med magknip, jag tror de beror på att hon hann trycka i sig typ hela påsen torkad frukt medans jag gick och diskade i köket, de var amatörmässigt av m...
Läs mer

Vad f-n hände?

Jag tittar på statistiken och ser att igår så hade jag 918 unika besökare. Oj lixom. Varför så många fler? Jo flera hundra hade googlat på bildsök och Els...
Läs mer

5 sanningar

- Jag får verkligen panik när inte min mobil ligger i fickan.. - Två av mina systrar bor i ett annat land.. Eller dom jobbar där iallafall. - Jag har två st iPhone 4s.. -...
Läs mer

State of the art analysis

State of the art analysis Vi valde att göra analyser inom tre områden: Teknologier/Plattformer, befintliga lösningar och till sist tjänster. Det första området valde vi...
Läs mer

Jag kanske borde bli Iphone-fotograf?

Det är vackert här:) Jag blev efter en vild natt i Sverige (dagen innan jag åkte till Spanien) tvungen att införskaffa en Iphone 5. Min 4s låg kvar i en taxi (dock homesa...
Läs mer

Påminnelse:

Måste göra en öppen "idijut-kom-ihåg" lista till mig själv, så kanske det blir lite ändringar.    Börja. Blogga. Igen. Din. Idijut. ...
Läs mer

Drakbens Skyddsfodral för iPhone 5 (Svart)

- Designad för att exakt passa konturerna av iPhone 5 - 3D drakbens mönster - Ultra Slim med en öppen framsida för enkel användning - Kan skydda din telefon mot repor och dam...
Läs mer

Jävla apple

Just nu verkligen hatar jag apple för min laddare har blivit glapp!!! Eller rättare sagt så fungerar den inte. Haft min mobil i 3 månader eller något, jävligt rolig...
Läs mer

Google i iPhone kan kosta 6,4 miljarder

Ofta när jag pratar med personer som är lite ”mindre” intresserade av ny teknik, internet och nya marknader så får jag uppfattningen om att de inte är vare sig med eller intr...
Läs mer

heart

Hej, liggr i min säng just nu och är lycklig, dels för att jag pratat med min fina och hört massor fina ord och sen för att jag äntligen har min älskade iphone. 1...
Läs mer

Bilder från idag

Hej har varit dålig uppdatering idag och det kommer det nog att vara veckan ut. Gick iallafall till backarna idag, det tar typ mindre än 5 minuter så det är jätte gött!...
Läs mer

Innebandy med pungkross

Körde innebandy på jobbet i eftermiddag. Blev en hård omgång kan jag säga. Först fick jag bollen sulad rakt upp i skrevet så ja la mig dubbelvikt. Kändes som j...
Läs mer

Mixtiles en Ny iPhone app printar dina bilder

Har precis testat en ny iPhone app där du enkelt kan få dina favoritbilder att hänga på din favoritvägg. Det är enkelt att använda appen, bara ladda hem den, ins...
Läs mer

10 saker ni inte visste om mig

1. Jag hatar sommaren. 2. Jag vill bo i egen lägenhet. 3. Jag har bara skolkat tre gånger i hela mitt liv. 4. Jag är blyg när jag ska träffa vissa personer, men det blir m...
Läs mer

19 ÅR!!

Okej den här dagen har varit den bästa tisdagen på hela året helt klart, det har varit en alldeles perfekt dag men underbara människor. Började med att mamma och pappa k...
Läs mer