torsdag 28 februari 2013

iPhone 5 2013-02-28

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

lt;3

Mina nya skal till min iPhone 5! <3 beställde för några dagar sedan och de kom nu, så snygg😍
Läs mer

Punkt 1.

Jag-Amelia Olsson är född tredje september nittonhundranittioåtta och går i 8an på Snäckebacksskolan i Ronneby som ligger i Blekinge län och jag har en häst...
Läs mer

Morning :*

God morgon sötnosar :* Vaknade inte för så länge sen, så ska snart äta lite lunch och ja. Azzå hallå!!! Vart ju typ as lycklig (glad) igår!! Fick iPhone...
Läs mer

Lesh il hayet sabe, ptechod o ptate.

1. Hur gammal är du om fem år? 20  2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? mig själv  3. Hur lång är du? 162 cm  4. Vilken är den senas...
Läs mer

Delmoment 4

Uppgift 4 Undersökning angående ungdomars kultur-konsumtion och produktion Sammanfattningsvis: givna delar är identitet gemenskap i relation till någon form av kulturkonsum...
Läs mer

Kameran i Xperia Z jämförd med fjolårets flaggskepp Xperia S

För ett år sedan hette Sonys värstingtelefon Xperia S. Den mobil Sony satsat störst på för tillfället är Xperia Z och kamerorna i dessa två modeller har n...
Läs mer

Funnet och förvärvat: iPhone 5

Fy vad den här veckan har gått fort! Det är redan torsdag och jag har haft denna skönhet i snart en vecka. Förra fredagen tog jag mig iväg till Teliabutiken här i s...
Läs mer