söndag 3 februari 2013

iPhone 5 2013-02-03

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Iphone skal.

Suttit och designat lite egna skal till min iphone, känner verkligen att jag vill beställa alla men ska bara beställa ETT! Hjälp mig bestämma vilket jag ska välja genom...
Läs mer

Lycklig tjej! lt;3

Hejhej idag så har jag slappat hela dagen typ å sen så har jag klippt till min hårförlängning åxå<3l och nu ikväll så har jag varit på uh med...
Läs mer

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

Testar nya knep för att nå ”inbox zero”

För många utgör e-post en betydande del av ens arbetsdag. För att kunna få bukt på mail på ett effektivt sätt försöker jag arbeta efter inbox zero. D...
Läs mer

Underbar dag

Idag fick jag sova till 10.15.. Tack för det darling som gick upp vid 7 med Alvin å gänget... Alla kids vaknade då... Men jag fick sova NICE!! Sen hängde vi på Malin m f...
Läs mer

Nytt år gott nytt och snart glad påsk...

Ja oj oj vad tiden går fort ! Snart är det nästan påsk. ( mammas ord inte mina) Jag har inte bloggat på mycket länge så nu tänkte jag lägga upp en del bil...
Läs mer

tips på snygga mobilskal! idiwa.se

Kolla vilken grym hemsida jag hittade för ett tag sedan.. Sjukt snygga mobilskal som finns till jättemånga modeller!Inte alls dyra heller, så himla nice! Till iPhone 5 är det...
Läs mer

Godnatt

Hej hallå, är stolt glad ny ägare av en iphone fem. Mammsen köpte den till mig idag och jag är super nöjd. Min gamla iphone var ju trasig så nu kommer jag nog blogg...
Läs mer

iPhone!!!

Hejsan! Nu kommer jag lägga upp mer bilder hela tiden på bloggen då jag har en iPhone nu dock använder jag sen som en iPod touch då den är låst till Telia och jag...
Läs mer

Kärlek till mobilen

Jag blev lite förälskad idag. Dock något otippad i en app till Iphone.  När jag läste lite om Junko Mizuno så hittade jag att hon medverkat med konst till en foto-a...
Läs mer

Min nya kamera

Är så himla nöjd över min nya kamera. Här kommer lite vinterbilder: Denna bild är tagen med min iPhone.
Läs mer

2-2

Trots att Ida förberedde sig genom korrekt klädsel och lek med favoriten Steven Bearrard så slutade mötet mot shitty 2-2.. Nåväl, det kunde vart värre :)...
Läs mer