onsdag 20 februari 2013

iPhone 5 2013-02-20

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

Tyvärr!

Min videofyme vill inte fungera på min iPhone 5 just nu och orkar inte hålla på så spelar in videos imorgon är ju ledig imorgon :P Puss och kram på er, bye bye
Läs mer

Galaxy S III säljer långt sämre än iPhone 5

Enligt en ny rapport från analysföretaget Strategy Analytics så är iPhone 5 den mest sålda mobilen under fjärde kvartalet 2012. Den slår trean Galaxy S III med god...
Läs mer

WOOO!!!

Materiell värld vi lever i, men jag är numera stolt ägare till en iPhone 5, en vit sådan. Som inte är sprucken, och som dessutom har en fungerande hem-knapp! Fruktansv...
Läs mer

Min kväll || iphone 5

Kom hem vid halv 7, hur skönt som helst att vara hemma. Behövde plugga och umgås lite med min familj. Idag gick det skit bra i skolan, trots att jag bara hade sovit i 4,5 timme. Jag va...
Läs mer

horungeee :D

1. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Yes 2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? michelle. 3. Hur lång är du? 165 4. Vad väger du?...
Läs mer

20 frågor om mig

Tänkte ta och svara på lite frågar när jag ändå har så tråkigt.   1.Hela ditt namn: My Wilma Linnea Engfors 2. Ålder? 13 år 3. R...
Läs mer

Bra Emelie

Åhhh jag suger!! Va ute på en promenad med romeo och som ni vet är det glas halt ute. Så hade jag uggsen på mig vilket gör att det blir ännu halare, Gick jag d...
Läs mer

Krönika: Förbannade Jailbreak

Jag var så spänd inför det nya Jailbreaket att jag satt vid Evasi0ns hemsida och uppdaterade var 5:e minut en vecka innan själva realesen. Twitterflödet var inte direkt aktue...
Läs mer

Vilka telefoner har ett andrahandsvärde?

På  ebay och blocket lägger många ut sina begagnade telefoner till försäljning. Det är alltifrån splitter nya iPhone 5 till äldre modellers Nokia. Men vil...
Läs mer