torsdag 31 oktober 2013

iPhone 5 2013-10-31

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Riktigt sugen på att skaffa iPhone 5S!

Kikar och fantiserar runt iPhone 5S. Jag har haft iPhone 4S, iPhone 5, o nu har jag Samsung Galaxy S4. Låter korkat att skaffa den, men är så fixerad vid nya mobiler, haha 😃 Ska h24...
Läs mer

Ännu en minnesvärd dag.

Hej mitt i natten nu har jag kört ytligare en 18 timmars dag med 6 timmars sömn och siktar ikväll på att få ihop 6.5 timmar. Men när dagarna är 18 timmar långa...
Läs mer

Cadillac cadillac and businessmen dressed in slacks

iPhone 5/Instagram   Det var någon protest på universitetet idag så jag hade inga lektioner - bra torsdag! Åkte dock in ändå och träffade tjejerna från mi...
Läs mer

Beställt en iphone 5s

Happyyyyy. Vit och guld, Alltså hur snyggt?? Men får den om typ 3 veckor. ÅÅ avlider.. angelica och mammas valde iphone 5s svart så dom fick sina direkt, men tycker vit 228...
Läs mer

I cant stop smiling

Äntiligen har jag tid att starta min dator och blogga där ifrån. i dag har jag haft världes slappaste dag. har verkligen inte gjort något knappt. på kvälls kvisten...
Läs mer

Pimpade pumpor!

Årets gubbar är klara!
Läs mer

Dag

Idag var jag, syrran, mormor och morfar i Birsta City och handlade lite. Här kommer grejerna jag köpte;1. Jacka från Stadium 1399kr2. Ansiktskräm Eucerin 69kr3. Laddare fr2...
Läs mer

Vinnaren i tävlingen, goodiebag.

Vinnaren i tävlingen är Frida: "Hej linn!! Har skrivit många kommentarer till dig förut eftersom även min mamma gick bort i cancer för en tid sedan, vi samlade d2...
Läs mer