måndag 7 november 2011

iPhone 5 2011-11-07

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Infinifolders – nu för iOS 5

Det finns mer eller mindre tre tweak i min Apple-sfär som gör jailbreak nödvändigt, ett av dessa är Infinifolders som ger dig obegränsade möjligheter till att hante...
Läs mer

Inte riktig min dag igår...

Det enda som gick som planerat var gårdagens morgonträning. Den var helt till belåtenhet, har en overklig träningsvärk i magen, samt i ben Glute fortfarande. Skönt...
Läs mer

fast i utlandet!

Hej.. jag har ett problem. jag uppdaterade min iphone 4. har innan haft den jb och allt funkat ok, nu när jag uppdaterade den så försvann ju jb och således mitt unlock.. problemet...
Läs mer

Fånga dagen med kameran

Idag tog jag med mig min Nikon och 50mm objektivet till jobbet. Jag gick ut på en lunchpromenad och dokumenterade allt fint som kom i min väg. Det är något speciellt med att titta...
Läs mer

Seven Up Download iPhone, Android, mp3

Seven Up
Läs mer

Flight och flyt

Älska japanernas strukturerade system! Nitton minuter från det att flygplanet nuddade marken hann jag via passkontroll, immigration och bagageutlämning med en minuts marginal kasta mig...
Läs mer

wääh skjut mig.

Minns ni inlägget jag la upp om vilka skal jag hade beställt? Jo alltså... jag har ihpone 4s och det där var till iphone 4.. och jag tänkte ju då inte klart innan jag tr...
Läs mer

Godnatt söndag

Då var denna veckan slut och även höstlovet. Dock är jag ledig immon men jag ska ha utvecklingssamtal klockan 3 och sen bara plugga. Jag var ju i Stockholm under lovet. Där h...
Läs mer

5.0.1 Beta 2 för utvecklare

Share this on Facebook Push this on Pusha Tweet This! Email this to a friend? Get Shareaholic Då var det dags igen för en massa uppdateringar, för ett par dagar sedan kunde du läs...
Läs mer

Nu var det några dagar sen...

... Allt är okej med oss, lite hosta kvar hos sessan på nätterna och denna konstanta snorighet på båda kiddosen men det ska väl vara så. Helgen har varit hä...
Läs mer

Jailbreak för 4.2.1 på iPhone 3G/3GS/4, iPad, iPod Touch 2G/3G/4G

VIKTIGT: FÖR ATT FÅ FILERNA SOM DU SKA LADDA NER SOM 1 FIL PÅ SKRIVBORDET BEHÖVER DU IBLAND WINRAR! Ladda ner härifrån: download.cnet.com Gå in på vår hem...
Läs mer

Fjärrutlösare från Belkin?

Share this on Facebook Push this on Pusha Tweet This! Email this to a friend? Get Shareaholic Belkin släpper en fjärrutlösare för iPhone, det är iallafall ett avslöjande...
Läs mer

Att ha något att se fram emot

Äntligen dags för frissan! Det är ju helt fantastiskt hur det där mutanthåret tycks ändra färg fortare och fortare för varje gång och de grå h22...
Läs mer

Svenska Microsoft stryper stöd till webbsajt – grundaren använder iPhone

“Inte en chans att vi går vidare efter det här!”. Vad hade då WinMobile-grundaren Toni Johansson gjort för fel? Han använder en iPhone… .. sen kan man givetvis fundera ö...
Läs mer

Fråga till läsarna: Vilken Mac-backup ska Johan skaffa?

Det kom en fråga från en läsare som jag inte anser mig kunna svara vettigt, eftersom mina Mac-kunskaper är begränsade. Jag tycker dock det var en bra fråga och det 228...
Läs mer

FYLLER ÅR IMORN(y)

Hejsan bloggen! ja idag va det skola:( .... fast det va ganska roligt:p förutom badet...-.- men är ganska utsliten! men på maten så sa alla typ att det va en pedofil som g229...
Läs mer

Outfit-utmaning dag 7

Kan ju inte påstå att det var en utmaning att välja kläder i dag.Dottern vaknade med feber och magont så klädseln valdes efter det, mjukiskläder är det sj228...
Läs mer

I väntans tider…

Jag går i väntans tider…..Blir snart galen av väntan Hur svårt kan det vara att skaka fram en Iphone 4S?! Min telefon håller inte länge till, den sprakar och låte...
Läs mer

Rubrik saknas

Igår skulle vi igentligen fira min pappa men vi kunde inte:( Men på Fars da då ska vi små fira hoppas att vi kan ge han en iphone, Det enda man kan gö nu e att hoppas p22...
Läs mer

Narkos !!!

Det är det enda jag kan tänka på så här dags . . . o det har absolut inget att göra med min helg, och dess bravader . . . Stockholm och feiona gjorde sitt . . . . Och j...
Läs mer

Recension: AntHill

Share this on Facebook Push this on Pusha Tweet This! Email this to a friend? Get Shareaholic App Store länk: AntHill  15 kr   Man blir alltid lika positivt överraskad när ut...
Läs mer

Kaosi

Jag håller på att uppdatera min iphone, synkronisera den och importera bilder ifrån den. Det har jag inte gjort sen jag fick den och det är ju 4 månader sen, haha. Har omkrin...
Läs mer

Uppdaterar iphonen...segt om inget annat?

Tänkte att jag skulle vara smart och bara snabbt uppdatera min iphone till det nya men det sket sig, det har tagit 48 minuter hitintills och jag kan inte gå och lägga mig förr22...
Läs mer

FOR SALE !

Hemma nu och är galet trött. En slitsam dag även fast jag inte gjort något. Men värken tar verkligen på än. Så ska ta min medicin och sedan hoppa ner i s228...
Läs mer

Recension: 9MM

Share this on Facebook Push this on Pusha Tweet This! Email this to a friend? Get Shareaholic   App Store länk  9MM   49 kr   Vad händer om man kombinerar Max Payne och...
Läs mer