fredag 4 november 2011

iPhone 5 2011-11-04

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Pust, och bli med det!

Hej fina ni, här sitter jag uppkrupen i soffan och skriver fast klockan är tre på morgonen och jag borde sova för att orka med en hektisk helg... Just detta faktum att jag gick up...
Läs mer

Siri vs Furby

Fail Förstora klippet Kommer ni ihåg Furbyn? Den håriga lil…
Läs mer

Freephoo, gratisapplikationen för röstsamtal lanserar nu i Nederländerna för iPhone, iPad, iPod Touch och Android

STOCKHOLM, November 3, 2011 /PRNewswire/ – Stockholmbaserade fretaget freephoo har slppt sin gratisapplikation i Nederlnderna. Freephoo fungerar med iPhone, iPad, iPod Touch och Android. Det innebr...
Läs mer

Så gick det sedan för 24hbc anno 2009

Med den tredje utgåvan av 24hbc i färskt minne kan det vara värt att titta tillbaka på tidigare 24h business camp, alltså de två som genomfördes 2009. Hur gick det...
Läs mer

Mobilblogg

Idag har vart en riktig hemmadag, vaknade rätt tidigt och åt frukost men sen blev jag så himla trött så jag gick och la mig igen och sov till halv två haha. Sen så...
Läs mer

Ingen musik

Blir lite ledsen nu faktiskt.. :( hur lägger man in musik i iphone 4?.. Står att man ska synka från iTunes men de går inte:( det står att musiken är överförd m...
Läs mer

Poker Pals är rolig poker för hjärnan

Bara poäng, ingen cash Scrabble är kul. Poker är kul. Om man slår ihop dessa två får man Poker Pals. Också kul? Jodå! Spelet går ut på att du sk...
Läs mer

Min iPhone lever :)

Jag var hos min mormor och dem idag och jag passade på att kolla läget med min iphone. Nu lever den :) är så himla lycklig igen. Inte använt den på 8 månader.
Läs mer

Titel

Jag kan nog nästan titulera mig som Apple-support. Har hjälpt flera med deras iPhone på senare tid och jag gillar det faktiskt. Så hör av dig om du behöver hjälp....
Läs mer

Natti Natti!!!

Godnatt allihop! Har haft bäst kväll med min kusin Sarah;) Kram<3Skickat från min iPhone
Läs mer

Heddas gardiner

Jag sydde ju gardiner till lillans rum i somras som jag blev fasligt missnöjd med. Efter några turer fram och tillbaks blev det slutligen Estrids elefanttyg från Svenskt Tenn som kom a...
Läs mer

Död

Är död idag! Vaknade med skallevärk och ont i halsen .. Så blev hemma från jobbet idag! Hade aldrig orkat.. Blä, hatar att va borta från jobb! - Posted using B...
Läs mer

Hello Kitty iDevice-laddare

För dig som gillar både Hello Kitty, bilkörning och iDevices har vi här Hello Kitty the iPhone Charger . När laddaren jobbar lyser Kittys kinder röda av upphetsning. Sj...
Läs mer

Blå sms får en att se rött

Sms-mysteriet är löst. Det höll på att kosta både biobesök och vänskap. Min kompis Sami kunde häromdagen bara få mess av mig men inte skicka svar till mig...
Läs mer

iPhone 4S: Yes Sir(i)

Nu är den beställd. Det blev ingen ny design, men jag tycker absolut det är den bästa telefonen på marknaden i alla fall. Den är grymt snabb, har 8 mega pixel kamera, du...
Läs mer

Luft, mat, vatten och… Internet. Hur viktigt är det för dig?

Cisco Systems har gjort en undersökning vars resultat de presenterade för ett tag sedan. Det har orsakat en del WTF-känsla hos en del bloggare och skribenter, men det är intressan...
Läs mer

Tre alarm och 33 telefonsamtal kunde inte väcka mig

Jag har ju inte min vanliga sömntablett igår och jag visste att det skulle innebära problem Alternativet var att ta mina andra sömntabletter med risken att inte vaka idag. Jag va...
Läs mer

Bad;)

Hejsan! Ska snart åka in till stan med min kusin Sarah och bada;) Kram<3Skickat från min iPhone
Läs mer

Bra byte

I halvtid bytte jag och M barn, då vaknade Ossian och Nico somnade… Hittills en väldigt behaglig resa! Nåt jag är väldigt ledsen över är att jag missar sym228...
Läs mer

uppdaterar min iphone....

... och det tar fan i mig år. har suttit här i två timmar och kollat medans den säkerhetskopierar VILKET JAG REDAN GJORT DIN SEGA TELEFON.busan sitter dock i mitt knä och s...
Läs mer

Tjejkväll

Haft så trevligt med fina tjejer,ost,kex,nötter,choklad och vin. Det måste vi göra om,nästa gång får det bli glögg och pepparkakor! - Posted using BlogPress...
Läs mer

Sömn...

Moa sover. Per sover. Tyson sover. Jag sitter här och glor på någon film jag sett förut... Varför är jag vaken? - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Imorgon..

.. Ska jag uppdatera min iPhone med det nya iSO blabla vad det nu är. Lite rädd för att bilder etc. kommer försvinna men, det gör de väl inte? Nu lyssnar jag på Col...
Läs mer

10 Sanningar om mig !

1: Jag tog hål i mina öron den 5 juni 2006. 2: Jag är en nattugla, Kan vara uppe hur länge som helst. 3: Jag är beroende av pappas iphone 4 vill ha en. 4: Jag blir l...
Läs mer

Mycket på en och samma dag!

Hej! Nu fungerar pappas MacBook helt som den ska (Behöver INTE använda Mobilt Bredband). Yaay! :D Idag har jag som sagt varit i Linköping. Vi gick in på Elgiganten och kollade...
Läs mer

Vinn ett externt batteri - 6 november

Jag tävlar om ett externt batteri till min iPhone/iPod hos jenniemariajohansson.se i samarbete med  Mytrendyphone.se. Jag skulle vilja vinna denna tävling på grund av att jag 2...
Läs mer

iPhone 4s 2011-11-04

Min iPhone lever :)Jag var hos min mormor och dem idag och jag passade på att kolla läget med min iphone. Nu lever den :) är så himla lycklig igen. Inte använt den på 8...
Läs mer

Alltså..

Dagen har ändå varit helt okej, känslan av blä gick liksom över. Vi promenerade och lite sådär som vanligt. Imorgon vankas melodikrysset, medans mannen hämtar...
Läs mer