fredag 11 november 2011

iPhone 5 2011-11-11

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

insta-mish

Instagram besattheten fortsätter. Låt oss ta en titt vad som snappats med telefonen på senaste tiden... 1. Solsken, 2. Baren där jag jobbar,  3. Morgonhumör på s...
Läs mer

Redsn0w kan [Tethered] jailbreaka iOS 5.0.1 (Nyheter)

Precis som rubriken lyder kan man jailbreaka iOS 5.0.1 med hjälp av Redsn0w 0.9.9b8, dock blir det endast ett tethered jailbreak. Tyvärr kan du inte jailbreaka iPhone 4S och iPad 2 med iOS...
Läs mer

Mitt livs stoltaste iPhone-ögonblick

Den elfte november 2011 är ett datum jag alltid kommer att värdera högt i mitt liv. Det var nämligen Dagen då jag slog David (J) i Wordfeud.Härmed utnämns 11/11 til...
Läs mer

Första gången: Uppdatering nu till iOS 5 – fixar batteriet

Apple har släppt en uppgradering till IPhone och IPad. iOS 5.0.1 ska fixa batteriprestandan framförallt i IPhone 4S. För första gången kan du nu uppdatera utan sladd utan att...
Läs mer

FÖRBANNAD PÅ BLOGGPLATSEN NU..

Asså det står "Vi kommer lansera både en android-app och en iphone-app under oktober" och nu har halva november gått.. Nu medans jag sitter vid datorn så tänk...
Läs mer

instagram

har laddat ner en rolig app till min iphone (100 år efter alla andra som vanligt) som heter instagram. Där tar man bilder som vanligt men sedan kan man ändra lite färg och fä...
Läs mer

Hemgång

Doktorn sa att jag fick åka hem idag å med mig fick ja en stor doggybag mediciner å även två sprutor blodförtunnande som ja ska ta i två dagar till. Samtidigt som...
Läs mer

Idiocracy

Ännu en anledning till att tro att världen kommer att bli dummare med åren då aftonbladet jämför storleken på blodproppen med en iPhone...
Läs mer

En kreativ morgon med Mattias Swenson på BlogLovin’

Det är inte bara ute i stora världen som det hålls event som Creative Mornings. Även i Stockholm arrangeras detta titt som tätt och tidigare föredrag har bland annat h...
Läs mer

Det här med att lyssna till kroppen!

Jag är kluven. Det låter så lätt, lyssna på kroppen så vet du om du ska träna och vad du ska äta. Problemet är att min kropp inte alltid riktigt talar san...
Läs mer

Predikan och giftermål med hjälp av app

Nu lanserar Svenska kyrkan en ny app för Iphone som guidar till över 3000 kyrkor i landet. Med hjälp av …
Läs mer

Snacka om att man har bra kondition

Min iPhone är bra på många sätt. Det är ingen överdrift att påstå att den förändrat mitt sätt att leva, eller åtminstone vara. Dock ä...
Läs mer

Det blev lite cupe cakes

PEPPARKAKS CUPCAKE Har bakat pepparkaksmuffins i ett par omgångar den här veckan och bjöd mina fikagäster på det fast med lite topping på. Hade även med s229...
Läs mer

Bakaa!

YESS!! nu blire å baka , och jag är såhääääääääääääär sugen! :3 det blir liksom lite tröstäte för jag...
Läs mer

Kortspel!

Kortspel på fredagskvällen med Henrik och Anette. Väldigt trevligt!!!! - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Var med och tävla !!

Var med och tävla om nya iPhone 4S hos generösa http://www.dennism.se
Läs mer

En bra och en dålig

Positivt idag är att jag inte brände ner vårt hem. Negativt är att jag och Maja vare sig har någon födelsedagspresent till Andreas imorgon, ej heller någon farsdagp...
Läs mer

yeah!

”Var med och tävla om nya iPhone 4S hos generösa http://www.dennism.se!”. Jag kände för att tävla lite, håller lätt tummarna!
Läs mer

Fredags mys!

Blev hembakad pizza hos mig följt av idol som vanligt. Sedan kom syster så blev lite syster snack, och iPhone fixande. Sedan drack vi irish coffe, utan irish för min och Nicks del som...
Läs mer

Fest hos Kia

Snyggare värdinna kan inte finnas. Synd att jag inte har blixt på min iPhone... Men dukningen var vacker: Och på toan fanns avslöjande saker om Kia: Och min paljettklänni...
Läs mer

Iphone 4s :P

Så nu har iphone 4s kommit också -.- är inget stort applefan precis (men skulle ju inte tacka nej till en iphone istället för den sketna sony ericson x8 med repor över h...
Läs mer

nejmen tjenare!

hej alla goa glada :) sorry att jag inte har bloggat på läääänge men jag inte haft någon ork eller tid att göra det . För det första har jag haft h...
Läs mer

wass up!

Hej assså idag ja va katastrof! Vi hade föreläsning i religon du vet men vi hade det innan men min lärare upprepar typ allt så vi busade lite...ok inte lite skiiitmycket fak...
Läs mer