tisdag 29 november 2011

iPhone 5 2011-11-29

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Tele2

Nu ska vi se om dom håller det dom lovar. Jag har ju köpt en iPhone 4s och tillsammans med den funkar inte tele2 . Efter att ett antal gånger snackat med en dummare än den andra...
Läs mer

I did it....

Jag gjordet, jag höll ut och ammade inte på hela natten. Jobbig natt men inte i närheten av natten då jag sluta med Leon. Vid 00,30 när vi skulle gå och lägga oss v...
Läs mer

Wunderlist – för stora och små ärenden

Dagarna springer iväg och vi iPhone-ägare blir bara fler och fler. För många av er är valet av applikationer när det kommer till olika användsningsområden sj...
Läs mer

2 saker jag hoppas Apple ska göra.

Share this on Facebook Push this on Pusha Tweet This! Email this to a friend? Get Shareaholic Idag florerar det en massa rykten kring Apple och ni som har läst Steve Jobs biografi vet ni att det...
Läs mer

Bra webbshop för iphone 4 skal

Jag letar efter någon bra webbshop var man kan hitta iphone 4 skal som är lite ovanliga eller speciella. Det finns en hel del olika skal till iphone 4, men nu är det viktigt att det in...
Läs mer

On writing.

Internet dog för några dagar sedan så senaste fyra bloggposterna har jag skrivit på mobilen. Plus tre stycken jag aldrig publicerade, jag förvånar fan mig själv, fa...
Läs mer

Vill man vara i Wien får man lida pin

Jag var i Wien över helgen för ett par veckor sedan, och anser mig därför kunna dra några hisnande generaliseringar och gissningar kring Wien och dess invånare. Säg...
Läs mer

Det gick vägen hem

Att cykla är en baggis. Att springa kämpigt. Men att gå. Det var mer en kombo av fysisk och psykisk träning. Jag gick nämligen hela vägen hem för första g229...
Läs mer

Fem Huawei är fler än en Apple

Googleophonen. Efter 20 år som trogen mobil Teliakund ska åter igen mitt mobiltelefonabbonnemang förlängas. Varje förlängning har inneburit att jag fått en telefon...
Läs mer

Inskrivning

Hängiga och jävliga tog vi oss mot söder på em och inskrivning på mvc. Både meja och jag är krassliga så hon har vart hemma idag då hon hade krupphosta oc...
Läs mer

Mobislyder – en dolly till mobilen

Du vet alla de där tillfällena när du filmat något med din mobil och insett att du just nu skulle behövt en liten dolly för att få till rätt look? Inte? H228...
Läs mer

iPhone Siri vs Windows phone 7 TellMe

Detta är fan elakt ;D
Läs mer

Hemma hos Monica och Jonas igen!

Är nu hemma igen från stan, sitter vid bordet och dricker lite cola och väntar på att kaffet ska bli klart! Denna dagen har faktiskt varit som jag trodde, väldigt väldig...
Läs mer

Farligt att börja med

Nu när jag skaffade iPhone har man hittat en massa bra spel , som tex bakery story eller resturant story ! Dessa spelen är farliga alltså man vill inte släppa dom !
Läs mer

Ommöblering

Nu har min symaskin fått flytta ut till köket. Det börjar bli en aningens övermöblerat men jag vill samtidigt inte göra mig av med bordet. - Posted using BlogPress fr...
Läs mer

iOS 5.1 beta 1 (avslöjar lite hemligheter)

Share this on Facebook Push this on Pusha Tweet This! Email this to a friend? Get Shareaholic Apple har släppt den första betaversionen av iOS 5.1, den senaste versionen av sitt iOS fö...
Läs mer

helgrim

sitter och skriver julrim. jag äger, önskar jag också fick mina julrim :- ) ett smakprov på mina rhymes genom ett blogginlägg: Hej du som på Bloglovin zappar jag 228...
Läs mer

Dagens mest använda ord..

Määh - fungerar till det mesta. och har ersatt det tidigare, Amen. Som nu inte längre används av religösa anledningar. ;) Dagens mest lyssnade låt: Maskinen - Krossa al...
Läs mer