söndag 27 november 2011

iPhone 5 2011-11-27

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

iphone hjälp

kollar på poetic justice och den e snart slut. en av mina bästa filmer men e så trött kände för en paus. mina ögon svider vet inte varför o e skit trött m...
Läs mer

Ny på nattstad! - hej nya blogg!

Hej nattstad! Från och med idag, på min brors födelsedag börjar jag blogga här på nattstad istället för finest. (Så mitt i informerandet om mig sjä...
Läs mer

Frågor osv..

Jag har fått lite olika frågor som jag tänkte besvara här, för pallar ente svara i kommentarfältet för då kanske ni inte ser dom. Vad har du köpt dom l...
Läs mer

En glad kille i allianshallen

Kollar på när Steffe spelar innebandy :) - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Storhandling avklarad.

Söndag. Man känner sig aldrig så effektiv som dagar som dessa. Middagsplanering komplett för några veckor framöver, handling likaså. För nu är matkassarn...
Läs mer

Vinn en Iphone 4s

+ ett valfritt skal [Länk]+ skärmskydd För att delta i tävlingen måste du: Gilla härSkriv en kommentar här nedan för att du är med(glöm inte epostadr...
Läs mer

Tävlar om iphone 4s

Ja de är sant jag är med och tävlar om en iphone 4s hihi.... och inte bara de utan påvärldens finaste blogg också...... om ni vill vara med och tävla klicka h22...
Läs mer

Skandinaviska djur på Skansen

iPhone4s + Instagram Som jag skrev i inlägget tidigare [som ni hittar här] så var jag med några vänner på Skansen igår. Vi vandrade runt i den fina milj246...
Läs mer

Mina nya iPhone cases!

Här är mina goingar! hohoho jag älskar dem, hoppas de skyndar sig till min brevlåda :') Den rosa/svarta är hååriiiig :''')
Läs mer

Första advent ♥ /Victoria skriver!

Hej ♥ Nu är klockan 13:13 haha, och de är första advent! Jag har sovit över hos Elina inatt, igår var vi med Maja en stund - vi red och va i stallet nästan hela d...
Läs mer

Ojoj

Mobilbloggar från min nya mobil, jag är kär. För er som inte vet fick jag en iPhone 4 igår. En vit, älskar den. Är så jävla bakis, fyran vad vi körde...
Läs mer

1 advent

Nu har jag givetvis ingen mysig bild på ett tänt ljus, men ni har väl ett eget ljus att kolla på... Mitt brinner så fint här bredvid mig! När kommer första sn...
Läs mer

Nu tändas tusen..

På bilden: Juleljus ikeastyle. Idag började med träning i Ljungsbro. Efter det en tur till Borensberg och ett par stressade timmar på möbelvaruhuset. På fredag kommer n...
Läs mer

Väskan!!

Idag köpte jag en handväska hos Johanna på Backlunds skor i Älvdalen. Det är en liten diskret och mycket praktisk väska som matchar det mesta i garderoben. NOOOT! Den ...
Läs mer

Ho Ho Ho

Påväg till bilen från julmarknaden kommer en traktor farande. Vem tror ni kör? TOMTEN!!! Lille M frågar om han är den riktiga tomten och det är han ju såklart...
Läs mer

23.20

Jag känner mig så nere och jag vet inte riktigt varför. Många faktorer antar jag. Om jag mår som jag mådde idag imorrn går jag inte till skolan uh-uh. Då skite...
Läs mer

iPhone 4 är sämst

Bloggar från min dåliga iPhone 4 som jag tappade och trampade på D-: så jag smsade pappa o frågade vad jag skulle göra för att han skulle köpa en iPhone 4s til...
Läs mer

ingen rubrik .

Hej . idag jag har jag inte gjort så mke förutom att va hos pappa och firade mina tvilling brödrar som fyllde 17 idag . det blåser fett mke ute ;o , hoppas det inte blåser l...
Läs mer

Mobilbloggning

Hello hotties! Testar nattstad appen för iPhone. Ligger i sängen och ska snart sova. Vi hörs efter jobbet imorgon! Puss.
Läs mer