söndag 20 november 2011

iPhone 5 2011-11-20

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

min iphone är borta :(

Nån jävla neger unge tog min iphone äckelfitta....
Läs mer

Resultatet

Mumsigt värre! - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Myskväll med emma!

hej alla läsare! ♥ Haft en bra dag eller? :) själv har det vart super! var lite seg av mig idag så träffade emma vid 4 tiden ungefär, vi promenerade ner till willys f2...
Läs mer

Friday night

Igår bestämde vi oss för att köra en liten Animal Shelter "after work".  No DOGS! Jag och Mats träffade således Jaqueline Daniel och Joseine P...
Läs mer

my power, my thing.~

hej. mandah. här. idag har man städat hela rummet - det är ganska stort - och sedan rensat ur garderoben, det betyder att jag måste shoppa, fort jag har typ inga kläder kv...
Läs mer

I sure know how to have fun…

Dagen efter en rolig 40-årsfest står jag i garaget med Älsklingen uppkopplad på Skype och går igenom vad vi ska ta med oss när vi flyttar ur huset och vad som ska l228...
Läs mer

Klart!

- Postat från verkligheten, från min iPhone
Läs mer

kanon bra kväll !

idag så tog jag en liten sovmorgon och spenderade morgonen i sängen  och tittade på tv.medans jag skickade iväg viktor på ica-maxi för att handla och sedan så...
Läs mer

Jämförelse mellan Kindle Fire och iPad 2

Videojämförelse: Kindle Fire vs iPad 2 Här kommer en bra jämförelse mellan Amazon Kindle Fire och iPad 2. Kindle Fire verkar, som väntat, vara slöare på m229...
Läs mer

God morgon/eftermiddag :$

Sa ju att jag skulle vakna sent detta är inte kul för känns som att jag sovit bort i stort sett hela dagen haha.. :( Idag händer lite plugg efter kmr Belmisen till mig lite senare...
Läs mer

TÄVLING, VINN IPHONESKAL!

nu har jag en tävling i samarbete med http://www.bloggtävlingar.com och du kan vinna iphone skal för 500 kr från http://www.iphoneskal.se.  det skalet man k...
Läs mer

Sämst

Mobilbloggen laggar så bilderna läggs inte upp. Är iallafall snart hemma, ska fixa mig innan vi drar till farmor! Tagga måste återställa min iPhone också! Å...
Läs mer

Vad tycker ni?

Första katterna klara! I kokboken benämns de som "kusar". Jag säger lussekatter eller lussebullar. Jag undrar om det finns nån överhuvudtaget som säger kusar?...
Läs mer

In flames

Låt mig guida er genom min härliga fredagkväll! (Om du inte gillar In Flames så behöver du inte läsa detta inlägg...) Jag trodde att jag visste hur den skulle b2...
Läs mer

Sveriges camping

Sveriges camping Svensk Camping Stugor – Mer semester åt alla – Camping.se Här kan du söka bland de rabatter och erbjudanden som företag över hela Sverige erbjuder d...
Läs mer

Virus kan vara så elaka!

Idag skulle vi ha firat Gunnar och Nova som fyller år nu i början på veckan men vi fick ställa in då detta otäcka virus nu tagit över Noels kropp oxå. Nova 2...
Läs mer

New York

Lite av det jag tänkte handla när jag åker till New York - uggs - victoria's secret underkläder - juicy cautores dress + parfym - minnetonka skor - marc by marc jacobs iphone...
Läs mer

JULKLAPPSTIPS : HAN/HON SOM ÄLSKAR SIN SMARTPHONE

Under 100 krVantekit för smartphones.65 kr, Designtorget Under 200 kr Fodral till iPhone4 179 kr, Roligaprylar.se Under 300 kr Designa ditt eget skal till iPhone 3G/3GS/4/4SFin bild? Kul motiv?...
Läs mer

Natt!

För ett tag sedan blev jag klar med matten så jag ska gå och lägga mig nu snart då. God natt<3Skickat från min iPhone
Läs mer

Jag tror min elektronik är "hunted"...

Låter läskigt, mmmh i know inte att jag är rädd eller så, bara smått irriterad. Irriterad?! Jo för att gör vad som måste göras... men låt mina e...
Läs mer

Varför??

Blir man inte bättre o bättre utan sämre o sämre?? Har dock sovit som en gammal avdankad kratta så det kanske kan bero på det. Ludde har sovit hos kusin vitamin Gustav o...
Läs mer

iPhone 4s 2011-11-20

Friday nightIgår bestämde vi oss för att köra en liten Animal Shelter "after work".  No DOGS! Jag och Mats träffade således Jaqueline Daniel och Joseine...
Läs mer

Krupp

Nattsudd.. Igår kände vi på kvällen att Josefine var febrig. Det blev en orolig natt med lite Nattsudd med bad som slutade med obekväm sovställning i soffan för Ma...
Läs mer