tisdag 8 november 2011

iPhone 5 2011-11-08

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Sov Fanny, sov!

Här ligger jag och spelar wordfeud. Smart. Klockan 2 på natten. Men det var mamma och Hugo som började. Då var jag bara tvungen att spela mot dom. Och några andra. Mamma och...
Läs mer

When in NYC…

Ja, alltså allt som händer i landet på andra sidan Atlanten. Ni vet, en och en annan boardade ju planet borta i Lissabon efter att ha sovit på ett bord över natten och gav se...
Läs mer

Säkerhetsbrist i iOS (AppStore)

Share this on Facebook Push this on Pusha Tweet This! Email this to a friend? Get Shareaholic Tydligen är en iPhone (iOS systemet) så säker som man kan tro. Apple är stolta ö...
Läs mer

Säkerhetsbrist i iOS (AppStore)

Share this on Facebook Push this on Pusha Tweet This! Email this to a friend? Get Shareaholic Tydligen är en iPhone (iOS systemet) så säker som man kan tro. Apple är stolta ö...
Läs mer

Update genom iphone - Äntligen klar!

Då har jag precis tränat klart. Var skiiittrött när jag kom hit (varför?), men har nu kvicknat till efter passet. Gött! Biceps triceps har nu fått veckans tr...
Läs mer

Oj!!

Kunde inte låta bli att ställa mig på vågen idag igen... Och va ser jag då?? - 0.8kg Det måste ha varit gårdagens stora dejt med toan. ;-) Ibland lönar det s...
Läs mer

Kan knappt bärga mig!

Ringde tre (3) idag, mest på skoj för att höra om jag snart kunde förlänga mitt abonnemang. Döm om min förvåning när an säger att det går bra at...
Läs mer

Så mycket kläder!

Tack snälla Sara och Hilma♥ Körde inom efter öppna och fick med mig två stora kassar med kläder som Hilma vuxit ur till Malva. Hur bra är det inte!! Och roligt....
Läs mer

Gyyyympa

Nu ska vi ha gympa men jag har inga kläder, och jag vill ha en VIT iphone....
Läs mer

Then... to almost now

Dessa 2 fotona är när jag är som störst. Jag såg inte det själv för fotona har jag inte tittat på, jag var i förnekelsestadiet. Min grabb är här...
Läs mer

Lunchpromenad

Det är ju det här med att hitta tiden till motion/träning när man har tre barn som kan va svårt. Där är jag dock duktig på att just hitta tiden! Jag går e...
Läs mer

Analfapet

Du har väl inte missat det roligaste spelet i din telefon - alla kategorier? Spelet som går före allt annat, som gör dig totalt osocial och knäpptyst. Som får din begynn...
Läs mer

Lunchen klar

Har lunchat med en snygg karl o nu finns det inga mer måsten kvar, så det är väl bara att bita i det sura o ta upp skolböckerna då.... Skickat från Min iPhone lt...
Läs mer

Sara svarar

Hej hej! Hoppas allt är bra med er :) Twitter: Nej jag har inget Twitter.  Är det stor i Sverige att ha en son? Niles: Han går till samma college som mig och vi är i tv22...
Läs mer

Godnatt från mig och bosan :)

Enda sen jag skaffade mig denna iphone (älskar dig hinken jr) så har jag och agnes börjat mmsa varandra oavbrutet.....i skolan på lektionerna, på bussen, i sängen, p22...
Läs mer

Min säng

Det är så underbart att få sova i min egen säng igen, längtar efter att få sova ut här utan att behöva ställa klockan. Några dagar kvar tills dess. G...
Läs mer

”Arbetet med Android började före arbetet med iPhone”

Eric Schmidt har alltid varit en snubbe som under årens gång släng ur sig ett antal grodor. Allra flesta grodorna rör personlig integritet och hur Google ser på det. Det finn...
Läs mer

Hjälpredan

Thea hjälpte mig med middagen. Stod så snällt och kollade när jag hackade morötterna. Sen ville hon äta morötterna vilket hon fick, sen ville hon kasta alla mor24...
Läs mer

Månen och Jupiter - Moon and Jupiter

ÄNTLIGEN lite klart väder! Mycket dimma och moln på sistone men ikväll klarnade det upp lite grann. Ikväll kunde man njuta av månen och planeten Jupiter bredvid varandra...
Läs mer

Grymt nöjd ! ! !

Ja! Det är jag verkligen. Så grymt nöjdes min nya telefon. Alla skulle faktiskt ha äran att äga en iPhone. Jag var tveksam först, men allt hänger på att l22...
Läs mer

Snart är du hos mig baby

Har beställt en Iphone 4s nuuuuu :D Hoppas bara att det inte tar allt för lång tid innan den kommer fram. Jag som en gång i tiden var anti mot Iphones, har nu ändrat mig och...
Läs mer

Kommer det att snöa idag?

Glad =D ? Likgiltig =|? Missnöjd =/? =D">Skadeglad >=D? Förvånad =o? Print Friendly Related posts:Någon på Apple söker troligen nytt jobb idag Nya macar ida...
Läs mer

iPhone 4s 2011-11-08

Säkerhetsbrist i iOS (AppStore)Share this on Facebook Push this on Pusha Tweet This! Email this to a friend? Get Shareaholic Tydligen är en iPhone (iOS systemet) så säker som man...
Läs mer