lördag 19 november 2011

iPhone 5 2011-11-19

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Tjockare iPad och större iPhone nästa år?

Fler och fler börjar att smälta iPhone 4S och ta den femte generationens enhet för vad den är, succé. Det går dock inte att stoppa under stolen att många vänta...
Läs mer

Genuine iPega Waterproof Protective Case for iPhone 4 – Blue

Beställ Genuine iPega Waterproof Protective Case for iPhone 4 – Blue redan idag. Genuine iPega Waterproof Protective Case for iPhone 4 – Blue för endast $17.50 USD. Vill ni se vad det...
Läs mer

Önskar mig sömn...

Somnade vid 1 och vaknade strax efter 3. Det är nu snart två timmar sen och jag kan bara inte somna om. Är hur trött som helst, men kan inte slappna av. Kan knappt i ord beskriva...
Läs mer

Compra-Venta > Telefonía Móvil: Re[7]: [VENDO] Iphone 4 Blanco Vodafone "aun en ...

upppppppppppppppppppppppppAutor rockeneger / respuestas 6 / lecturas 144
Läs mer

Garageband, masterfiler och en vecka som är över

En extremt rolig vecka men rejält tuff är till ända. SIME och moderering av workshop, första programmet för P4 Västmanland om sociala medier (kommer bli en serie), lekti...
Läs mer

[K] iPhone 4S 32/64GB Svart olåst (eller tele2-låst)

Har du en i nyskick som du vill sälja? Skicka PM. Bor i Stockholm, så vill att du också skall bo i Stockholm. Mvh
Läs mer

Zlatan gör kaos med biblioteken

E-boken har ju spåtts en lysande framtid under ett flertal år – men något genombrott i stil med Amazons Kindle eller Barnes Nobles Nook har vi inte sett. Och i brist på penn...
Läs mer

Krönika på Cravingz!

Jag har fått en krönika publicerad på Cravingz.se! En dröm har gått i uppfyllelse! Är jätteglad och stolt över mig själv :) Skriver från mobilen och...
Läs mer

Mobilt bredband från Telia=1,69 MB/s

Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Passade på att testa att använda Iphone 4S som modem för att koppla upp datorn mot Internet. Det gick inte fort. Kollade med Bredbandskol...
Läs mer

Trött

Tyckte det blev lite tyst inne i Milos rum. Jag fattar inte hur han kan somna sådär på golvet. Förmodligen väldigt trött. Men en liten powernapp är han värd!...
Läs mer

Sorry

Förlåt för kass uppdatering men är stressad nu! Kom nyss hem har köpt ny iphone så försöker få in alla kontakter i den nu. Sen måste jag duscha och g...
Läs mer

Skynda att fynda!

Vem vill inte ha dessa saker liksom?!? snyggaste frimärkena. ever. Vilken fantastisk sida! Jag vill ju ha allt. Denna. Och dessa. Och helst denna kalender. Särskilt denna, kan nog in...
Läs mer

Vad svårt det är att göra det bakifrån!

Men efter en timme kändes det bättre och mer avslappna! Jag pratar givetvis posering! - Em bloggar i iPhone!
Läs mer

Irritationsmoment!

De senaste två inläggen har jag bloggat från min Iphone. Det är superirriterande tycker jag att bilderna dels blir jättestora och dels inte centreras. Det går mig p229...
Läs mer

Grillat i Hemlingby skogarna, solnedgången var magisk! Fjällis parkas på!

 Härlig sen eftermiddagsgrill, vill njuta av mörkret också...det blir lite spökligt...  Thisla och Anthon lekte i "Inte nudda marken banan"... Jag bara n...
Läs mer

PhoneArt – Jag vill vinna en iPad 2!

Det skulle vara den perfekta julklappen till mig själv att vinna en iPad 2. Har velat ha en hur länge som helst, men man måste ju prioritera och nu blev det en supersöt Milla ist...
Läs mer

Ny Mobil

Yes, nu har man varit iväg och beställt en ny mobil, min mobil börjar bli seg som bara den, och jag känner att, jag vill ha en ny! Jag har då införskaffat mig en Iphone...
Läs mer

Är skitsur

heeej är bajssur på fula fjortisar i floda :D:D Har suttit och snackat massa skit med Julia blääää.  ska beställa en iphone nu fasän jag inte har r22...
Läs mer

Oh the lyx

Ligger skamlöst och surfar under duntäcket i soffan. Fastän klockan nästan är 01:00. Känslan att veta att man kommer få en natts oavbruten sömn är fö...
Läs mer

iPhone inlägg ....

Go kväll gott folk :)Sitter just nu i en bil med mina favoriter ;-). Eller rättare sagt ligger i baksätet :D hihi mysigt Skulle ju ha film kväll idag, men blev att fixa Alex rutor...
Läs mer