måndag 14 november 2011

iPhone 5 2011-11-14

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Älskade bror

Vet ni en sak? Jag har världens bästa store bror på hud jag tackar Allah att han e min bror o ingen annans. Han kommer hem runt 1 o direkt han ba jalla kom vi sätter oss vid dator...
Läs mer

Jorå så atte

Här ligger jag och kan inte sova. Och när man inte kan sova så kan man ju alltid leka lite med Camera+… Jävla bra app det där! Mjahepp, time to count some fucking sheeps!...
Läs mer

Första gången..

..som Neo tar sig upp vinglande på alla fyra :-) - uppdaterat via min iPhone.
Läs mer

Fåglar

Vår matstation till de små fåglarna har blivit så poppis så idag fick vi fylla på mat. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Apple jobbar fortfarande på batteriproblemen i iOS 5

Nu har Apple bekräftat att det fortfarande finns batteriproblem, trots uppdateringen till iOS 5.0.1 – man utreder några enstaka fall då det inträffar har en talesman sagt till The...
Läs mer

linddis.blogg.se

Linddis.blogg.se är en blogg om lite allt möjligt. Jag tycker själv att jag är duktig som klarar av att trycka in så mycket olika saker i en enda blogg. Det står lite om...
Läs mer

SBS – Skit Bakom Spakarna

Ber mina läsare om ursäkt för att detta blivit en “klagande” blogg i de senaste inlägget. Dock, efter att ha kastat mycket skit på Apple får jag också ge dem utrymm...
Läs mer

Ellos-måndag....

Ellos-flanell och Underground-kängor........ Och så kan man förboka pree-spring redan! Jag ligger lågt tills plaggen dyker upp. Tycker att det känns lite konstigt med v229...
Läs mer

Iakttar kaffemaskinen

Jag älskar min Tassimo :-) Så här ser det ut vid köksbordet under de 20 sek kaffet tar på sig att bli klart! Han sitter som ett ljus och väntar för att sedan spric...
Läs mer

Arg tjej

Jag hatar nattstads iphone app. Det går inte att blogga med bilder från den. Det är knas får inte upp några bilder på min blogg.
Läs mer

Mobil=Rip

RIP min kära vita iphone 4.. du har hjälp mig så mycket i dessa månader som vi har delat våra liv med varandra och nu är du borta, för alltid.. det kommer a...
Läs mer

Ny version av Photogene

Photogene, bildredigeringsprogram för iPad och iPhone har släppts i en ny version med ett helt nytt grafiskt utseende.
Läs mer

Save my soul

>> Tjenixen! >> >> Ligger i sängen och ska sova nu, upp tidigt imorgon för att åka till kärnkraftverk- om emil kommer och hämtar mig vill säga. Skulle...
Läs mer

: Save my soul

Skickat från min iPhone Vidarebefordrat brev: Från: Elin Datum: 14 november 2011 23:42:33 CET Till: elincarlgren521.micke@blogger.com Ämne: Save my...
Läs mer

Gungstol

Jag har i hela mitt liv haft en fantasi om att sitta i en stuga mitt ute i skogen på vintern. Utanför snöar det och är mörkt. Elden sprakar i brasan. På golvet framf24...
Läs mer

Måndag is over

Och jag kommer nog inte sakna den. Om lillskrutt kommit när han skulle hade han vart fyra månader idag, men nu får han vänta med de tills på fredag, då vankas de må...
Läs mer

Lycka.

Det börjar bli tröttsamt att inte ha något internet hemma, blir otroligt rastlös om kvällarna när man sitter här och inte riktigt vet vad man ska göra. Tur att...
Läs mer

INT MYCKT PLUGG

Heeeeej, jag skrev ju tidigare att jag skulle plugga mycket i dag, de vart inte så, vi körde in min A-traktor i garaget för att laga en sak som går till startmotorn som gått...
Läs mer

Dagens godbitar på print

Dagens bästa: * Att det fortfarande inte finns en enda snöflinga in sight! Älskar att man kan cykla den 14 november. Några plusgrader dessutom. SWEET! Låt det dröja inna...
Läs mer

ending on a high note

Typiskt jobbig dag. Den började med att jag försov mig, fortsatte med att jag glömde mina träningskläder så jag missade mitt reguljära måndagspass av stenh22...
Läs mer

Måndag - jo det är sant!

Precis gjort en välgärning hjälpt L som låg skrek på hjälp - va visst en ko som satt sig på honom ;)Dagen har bestått av fika med tant M i N-berg,...
Läs mer