torsdag 17 november 2011

iPhone 5 2011-11-17

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Döööd

Jag skojar inte när jag säger att jag kom hem nyss! Har suttit i skolan och skrivit på en uppgift som ska vara inne imorrn kl 10. Den är snart inskickad! Det är galet vad tid...
Läs mer

Vad man inte klarar sig utan

Maja fick uppdraget att packa sin egen väska med sådan hon tyckte sig behöva under helgen. Vilken fantastisk tur att hon fick en alldeles egen resväska när hon fyllde 22...
Läs mer

uppgradering.

På tal om annat också. Passade på att unna mig en uppgradering av mobiltelefon. Suttit på den där jävla iPhone 3G ett bra tag nu, med en spricka i glaset också som...
Läs mer

Sluta skjuta, make up and go home.

Kan inte alla i den här serien bara bli vänner och sluta döda varandra nu så jag kan åka hem och sova? Hoppar en meter upp i chock varje gång det smäller, de skjute...
Läs mer

Hallå hallå hallå hallå

En sak jag bara måste säga att nattstads iPhone app fungerar inte så bra nu... Hur som helst, jag har börjat se ett mönster i mina besökare. En som kikar in ganska ofta...
Läs mer

Rykte: iOS 5.0.2 kommer nästa vecka

Share this on Facebook Push this on Pusha Tweet This! Email this to a friend? Get Shareaholic Apple verkar ha stora batteriproblem med den nya iPhone 4s och deras senaste uppdatering till mobilen fun...
Läs mer

Spotify’s app uppdaterad

Spotify har släppt en uppdatering till sin app. Det går nu att stänga av Facebook-kopplingen där det visas vilka pinsamma låtar du lyssnar på. Dessutom visas artist och...
Läs mer

Rykte: iOS 5.0.2 kommer nästa vecka

Share this on Facebook Push this on Pusha Tweet This! Email this to a friend? Get Shareaholic Apple verkar ha stora batteriproblem med den nya iPhone 4s och deras senaste uppdatering till mobilen fun...
Läs mer

I mörkaste skogarna på föreläsningstur...

Befinner mig i mörkaste Skogarna i ett mycket (på alla vis) litet brukssamhälle in the mittle of nowhere. Efter jobbet idag blev det snabbt hem för att hinna hämta S på...
Läs mer

Vinn lite APPLE-saker :p

En sån här iphone kan man vinna på facebook!Tävlingen är i full gång så MISSA inte att delta! Vi utser 3 stycken vinnare den 24:e december som en riktigt fin jul...
Läs mer

2 veckor

Insåg att det är ca 2 veckor kvar innan flytten och jag har inte packat ner en enda till pinal sen sist. Har fått världens hosta som i sin tur resulterar i ömma muskler och h...
Läs mer

Sjuk? Frisk?

40 graders feber igår, 40 grader i morse. Gnäll och matvägran. Kl 10:30 38,9 graders feber. 11:30 37,2 grader och hungrig som en varg. Vad sjutton var det här för sjukd...
Läs mer

Saker som hänt - 8 av 10

Jag har fått visa legitimation på Systembolget! Tack! - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Förakt….

….känner jag för dem som går i mink-päls. Den här månaden får 1,2 miljoner minkar i Sverige sätta livet till för alla som inte kan klä sig i vanli...
Läs mer

DISS?

Idag släpptes Versaces kollektion för hm. Vet inte riktigt vad jag ska tycka. Kan inte förstå att någon köper plaggen här nedan i alla fall? Enbart för at...
Läs mer

Liten värld!

Gåendes på Odengatan efter mitt läkarbesök svamlandes i telefonen kommer bekanta ansikten mot mig... Dra på trissor!!!! Suzan, Frank Emilia! SuperKUL! - Posted usin...
Läs mer

Wrong

Blev massa stavfel i inlägget nedan tack vare ordändraren på IPhone, knas knas. Haha, bara så ni vet! Kram.
Läs mer

Det är torsdag idag va?

Haha. Ni kommer få många sådana här fina inlägg med fula egobilder nu alltså. Skyller allt på min iPhone! Jag vaknade imorse av ett telefonsamtal av Olle Waller....
Läs mer

God natt

Jag har bestämt mig..är inte nöjd med håret alls faktiskt, så imornkväll ska det fixas!! Jobbat ikväll. Är så sjukt trött och har inte så mycke...
Läs mer

4 månader

Idag blir lillskrutt (även känd som mammas pojke alternativt lillhjärtat) fura månader <3 mammas lilla pojke håller på att bli stor :') De enda negativa med de, att...
Läs mer

Supermobilen krossar konkurrenterna

Mobilen som ska utklassa alla   Dubbelt så snabb, mer minne och en superkamera.  HTC kan släppa världens bästa telefon redan nästa år.  Målet: Att ut...
Läs mer

Androidapp för Facebook arbetsgivarsäkert

Senaste året har det forekommit en hel del repporter i media om folk som blivit av med jobbet eller int efått jobb de sökt beroende på vad de haft för sig på Facebook....
Läs mer

17/11 - Underbar kväll ny kärlek

Underbart magisk kväll med bästa hundtjejgänget! Först restaurang Pasta + och massa skitsnack Sen Melissa Horn-konsert och tonvis av örongodis Därefter avslutning med...
Läs mer

Iphone 3gs

Jag har skaffat Iphone 4 s nu :) Men jag har tänkt ge bort min Iphone 3gs till mamma Kan hon använda den som NY TELEFON, ifall hon använder sin egen mail? försvinner det som...
Läs mer

när man går för långt

eeh, på sin iphone kan man nörda in sig på det mesta. till exempel bröllop. tror jag har rensat hjärnan på skolångest med bröllop ikväll.
Läs mer

Ganglion

Läkaren misstänker att det kan vara det.. Nu väntar röntgen. Jag är överrörlig.. Å då kan man lättare få sånt :/ Det positiva i det är...
Läs mer