onsdag 30 november 2011

iPhone 5 2011-11-30

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Coolous Alien Style Protective Silicon Case for iPhone 4/4S (Green + Black)

Beställ Coolous Alien Style Protective Silicon Case for iPhone 4/4S (Green + Black) redan idag. Coolous Alien Style Protective Silicon Case for iPhone 4/4S (Green + Black) för endast $8.0...
Läs mer

Mitt i natten

Jag kan inte sova. Wä. Som många nätter innan ligger jag uppstressad och orolig för något jag inte vet om. Som ni redan vet är jag supercrappy på att göra vad...
Läs mer

Bilia koping

Bilia koping Bilia Kontakt – Köping – Mälardalen /images/arrow_secondnav.gif Sök begagnade bilar · /images/arrow_secondnav. gif Sök nya lagerbilar. Köping – Mälar...
Läs mer

Cluzee, en spännande Apple Siri-lik röstapp för Android, men är den verkligen användbar?

Apples Siri har tagit mobilvärlden med storm med dess röstgränssnitt som gör det möjligt att använda mobilen som en personlig assistent. Nu kommer Cluzee, en Android-...
Läs mer

Waaah!

Snart är det jul och den allra bästa julklappen är min, iPhone 4s, en liten evolutionär pärla som ska få sova med mig och min älskling i sängen. Kan inte sluta...
Läs mer

I LOVE MY iPHONE

Vad hade jag gjort utan min kära tele i dessa tider? Den är ju behjälplig till allt och det är svårt att minnas tillbaka till då man faktiskt inte hade en iPhone i ficka...
Läs mer

På G

Ibland är livet märkligt. Jag skulle ju få vänta i över en timme på bensinmacken men konstigt nog var både biluthyraren och transferföretaget på plats red...
Läs mer

Klockan 18:00 smäller det

Spotify’s VD, Daniel Ek, entrar under kvällen scenen i New York för att presentera företagets nya riktning. Första veckan efter att inbjudningarna skickades ut så vart spekul...
Läs mer

och lite text

Anledningen till töntigt stora bilder och centrerad text är att jag börjat uppdatera även från iPhone. Precis som att jag får abstinens när jag inte har tillgå...
Läs mer

Dagens smartaste bedrift

Idag var jag smart, väldigt smart skulle jag vilja säga. Min mobil vill nämligen inte svara med sms till min mammas iphone. Den får för sig att den ska skicka mms och vill in...
Läs mer

Från oklart till klarare

Börjar få klarhet i en stor del, men en hel del beslut som fortfarande ska tas.. Det går bra nu!! - Posted using BlogPress from my iPhone Location:Östra Hamngatan,Göte...
Läs mer

Barnvakt.

Nu har jag utfodrat Mikael och Alex. Thaikyckling och makaroner fick det bli, otroligt lätt och smidigt! Uppskattat blev det oxå. Det är tur att man inte har kräsna pojkar h2...
Läs mer

Happy birthday!!

Hello mina bloggare! Jag är sååå ledsen att jag inte har bloggat nu på ett tag:( Det är såhär att jag har sååå mycket läxor nu asså...
Läs mer

Frossa i skor

För ett tag sen köpte jag ett par stora, fodrade stövlar / kängor av märket ecco. Ordentliga vinterkängor för mig som går mycket, och kvalité. Men kylan...
Läs mer

Krasch!

Min iphone var med om en olycka..
Läs mer

Testa Windows Phone 7 på din iPhone

För dig som är sugen att testa Windows Phone 7 och har en iPhone eller android ( jag vill). Ja då har Microsoft en lösning. De har skapat ett demo program för att du ska kunn...
Läs mer

Blåtandsheadset som fjärrutlösare till iPhone

Varför köpa Belkins kommande produkt när detta fungerar? När Apple bestämde sig för att göra volymknappen till avtryckare på iPhone så fick det lite...
Läs mer

Fix här

Är Så trött, så det bli inte mer fix här på min bild blogg i kväll. Ändrade lite i headern bara. Skall fixa till en annan bakgrund, som mer symboliserar blogg...
Läs mer

Det lönar sig inte att fejka

Gång efter gång visar det sig hur dumt det är att fejka identiteter på webben. Jag har tidigare berättat om BlueGlow, som kämpar med att bygga upp en bild av sig sj228...
Läs mer

Tumme med tomten

Tomten måste gilla mig. Jag har redan fått julklappar. stod på mitt kontor när jag kom i tisdags - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Önskelista julen 2011

Då var det december kära vänner! Ho, ho, ho! Hoppas ni har filat på er önskelista så den är klar nu.  Det har jag gjort. Jag känner mig som en riktig snor...
Läs mer