måndag 28 november 2011

iPhone 5 2011-11-28

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

...

Skickat från Min iPhone <3
Läs mer

Panoramafoto med iPhone

Panoramafoto med iPhone är en artikel från: Stadsplanering.se När man besöker olika platser för att samla in information till en rapport, artikel eller bara göra minnes...
Läs mer

Kontraster

Igår blåste det som tusan, ett tag trodde jag att plommonträdet skulle braka in genom sovrumsfönstret. Idag är det vindstilla och solen lyser. Konstiga väder. - Posted...
Läs mer

Växtvärk?

Stora kom upp i morse och haltade som en enbent. Ont i ljumsken. Växtvärk? Kanske sträckte han sig på innebandyn igår? Ont har han i alla fall och sitter väldigt stilla...
Läs mer

Brunchrapporten i P3

Ratta in P3 mellan 11 och 12 i dag. Gästar då Brunchrapporten och Henrik Torehammar. Sänder med honom 4 ggr totalt. 2 denna vecka och 2 nästa vecka. Håller er uppdaterade....
Läs mer

Lager 157

Bilder från min Iphone Så himla bra är det. Att Lager 157 precis har öppnat i Norrköping. Nu kan vi shopa finfina kläder till riktigt bra priser. I like. A lot. Men nu...
Läs mer

Hos Anna

Hej bloggen, bloggar nu från ninas mobil, så var jag så interligent att jag laddade ner nattstads blogg app till ninas iphone men sååååklart så har kvinnan en...
Läs mer

Synkronisera kontakter mellan iPhone/iPad och Android

Själv har jag en iPad 2 och en Android-telefon. En av de bästa sakerna jag vet med moderna telefoner är att man slipper spara ner kontakter vid telefonbyte. Om du äger enheter med...
Läs mer

Scraprum.

Det har länge varit tänkt att vi skulle göra mig ett scraprum i källaren men jag har inte gillat den idén fullt ut. Vill kunna ha möjlighet att pyssla när barnen te...
Läs mer

Tårtdags!

Idag fick jag ge mig på att baka tårta då vår kära bagare var sjuk. Hyfsat nöjd med resultatet ;-) Klassisk gräddtårta med vaniljkräm och bärkompott...
Läs mer

Trött med glad

Jag hade min första lediga helg för den här terminen. Vilket innebar att jag låg sömnlös inatt och hade ångest över allt jag borde, men inte gjort. Att jag ...
Läs mer

Ännu ett paket

Och i det paketet låg detta, min efterlängtade iphone! Överlyckligt, äntligen har jag mobil igen! Haha dog nästan.. Men nu ni, nu kommer jag börja blogga mer igen, l...
Läs mer

Tomten

Igår träffade vi tomten o Hugo klättrade raskt upp i tomtens knä :) Julklapp fick han å! - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Önskelista julen 2011

Tomten, ge mig detta i julklapp, tack! ♥ Vit Iphone 4. ♥ Displayskydd, spegel. ♥ Iphoneskal, rosa/glitter, något sött! ♥ Foundation från Clinique. ♥ Parfym, Jessica Simpson qu...
Läs mer

Måndag

Ja helgen blev inte så händelserik direkt. I lördags var vi iväg med mamma så jag fick handla lite, sen följde hon med hit och hjälpte mig med lite julsaker, bytte...
Läs mer

bästa rumpan!

Jag har varit lite frånvarande här på bloggen (det här skriver alla som bloggar några gånger i månaden). Jag får skylla på min iphone, har ju äntlige...
Läs mer

KLOCKREN HUMOR

Största anledningen till varför jag skaffade en Iphone!
Läs mer

Rätt Slätt

 Räta maskor i hundratal. Så skönt att bara låta det flyta på utan räkning och mätning. Det är släta, lite längre (än jag brukar göra)...
Läs mer

Kraftig iOS ökning

Enligt en ny rapport från Asymco kommer Apple att sälja någonstans mellan 225 och 280 miljoner iOS-baserade enheter under nästa kalenderår. Som grund för den högre...
Läs mer

Recension: Djay

Share this on Facebook Push this on Pusha Tweet This! Email this to a friend? Get Shareaholic App Store länk: iPad – Djay Pris: 75 kr (rea) Ord-pris: 119 kr iPhone – Djay Pris: 7kr I mångas...
Läs mer

I set fire to the rain

Imorgon ska jag gå till skolan, men tvivlar på att jag kommer stanna hela dagen... Imorgon ska jag definitivt börja plugga på en massa skit som jag egentligen inte pallar med. vi...
Läs mer

Attityde mässan

Stockholm make up championship 2011 Min vän Jennifer tävlade i Stockholm i helgen. Jag va ju med där och här av vi lite snabba iphone bilder. Även en del på de andra d...
Läs mer