tisdag 22 november 2011

iPhone 5 2011-11-22

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

iPhone 4S

Då blev det uppgradering till slut. Då jag varit väldigt nöjd med den tidigare 3GS så blev det iPhone igen. Känns väldigt bra så här långt. Mycket tr...
Läs mer

Snart frukost

Det bästa som finns med att bo borta är frukosten. Anonym i kommentaren från förra inlägget; är normalt att äta snor? Villa Aske nedan - Posted using BlogP...
Läs mer

Lyckan är total.

Jag har fått mina paint by numbers tavlor. Väntan är över. Vad smått det var, det kommet att ta sin lilla tid men vad kul det ska bli. Kommer att sitta i helgen och måla...
Läs mer

22 November 2011

God Morgon <3 Sitter på min säng just nu och ska snart borsta tänderna. Jag känner mig så duktig... Igår gick jag och la mig vid elva för att jag skulle hinna...
Läs mer

Trött gosse.

Igår kväll. Trött mamma också, somnade ifrån både kvällsinlägg och allt annat... fasen så najs att sova! Önskar jag kunde säga att jag känn...
Läs mer

Snart kommer du kunna göra din iPhone vattentät med hjälp av Never Wet (Nyheter)

När man ser hur Never Wet fungerar för första gången, är det svårt att tro att produkten verkligen gör det skaparna säger att den gör. Never Wet är e...
Läs mer

Four pictures from Madrid

Först Barcelona, därefter Madrid. Resan till Spanien bjöd på god mat, sköna möten, fin kultur och andra bilden till trots massor utav regn. Bilderna i det här inl...
Läs mer

Tipp topp

Igår var jag och Ayla ledig, det blev en riktig mysar dag! Detta söta pyjamastroll gjorde mig sällskap vid frukostbordet. Ayla satt och rita och dona så jag kunna ställa...
Läs mer

Ond morgon

Klockan är 06.46 på morronen och jag har varit vaken sen kl 5 typ.. kommer bli en jätte jobbig skoldag, men men. Igår var vi till Marieberg. Köpte lite julpynt, fast jag och...
Läs mer

Android market drar in 7 procent av App Stores intäkter

App Store står för 90 procent av all försäljning till smarta telefoner och surfplattor. Auch. Mer läsning:Android större än iPhone i USA Analysföretaget comSco...
Läs mer

SVAR PÅ FRÅGESTUND

Hur får man ett förhållande :P Bea svarar: Jag förstår inte riktigt poängen i frågan men man kan la börja med att bli kär... ? My svarar: Asso m22...
Läs mer

Tycker om

Allt tycker om nåt, jag tänkte lista saker jag gillar här. Ljudböcker, jag älskar att göra hushållsarbete eller att köra bil och lyssna på fantastis...
Läs mer

På tillfälligt besök

Som vissa av bloggens läsare har ju undertecknad ett visst intresse för det här med mobiltelefoner, och då allra helst smartlurar. Vissa kanske skulle kunna kalla det för van...
Läs mer

20:e vinnaren och 20:e julklappstipset

Julklappen som försätter 80-talister i nostalgiextas På 20-dagarsjubileet av Fyndiqs jultävling (ja, inget är för simpelt för att firas, kan man fira så ska m...
Läs mer

En vanlig tisdag

Tisdag är min ensam-med-barnkväll. Jag tror faktiskt att vi mår bättre idag. Bästa farmor var förbi en sväng och hjälpte till med barnbarnen. Alma spelar...
Läs mer

En av legenderna fyller år idag

God Eftermiddag! Plugg plugg plugg, jobbigt och tråkigt men måste göras. Det är sällan jag säger att det är tråkigt men ibland känner man så nä...
Läs mer

Vecka 6+6

Imorgon går vi in i vecka 7, det känns kanon. Jag googlade lite om hur lillskrutt ser ut. "Den" kallas fortfarande för embryo, svansen finns kvar men växer successivt bo...
Läs mer

Mat i Matmagasinet!

Spring och köp det nya numret av Matmagasinet där jag har lagat mat till en midvinter picknick allt lagat på en grill! Fotograf är Christina Sundien kanske en av Sveriges bäs...
Läs mer

_INTE_ på humör

Min man skulle uppdatera min telefon. Ja jag bad om de, för sms-signalerna gick bara att ha som ringsignal och blablabla (blablabla är när han förklarade massa tekniskt för m...
Läs mer

För tidig julklapp

Vi har fått en för tidig julklapp av mamma och pappa! :) sååå kul de ska bli! :) - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Ja vad säger man

Tvättade elva maskiner idag*, lagade mat, dammsög, vek ALL tvätt, la två barn, gick hundpromme, publicerade TJUGOTRE pressmeddelanden på MnD. Drack amningste - det fäs...
Läs mer

Idag är ingen bra dag.

Idag blev en sån dag som man ska hålla sig så långt ifrån mej som möjligt. Förbannad så inni helvete..   Min älskade (just nu avskydd) iphone ver...
Läs mer

Känner mig fet

Fuskat som fan ju .. Eller igår så åt jag fan kakor och en jävla smörgås :p känns som att jag gick upp allt :p gjorde jag ju naturligtvis inte men ändå .....
Läs mer

Macbook

Då har man efter 1 års längtan äntligen tagit saken i egna händer. Var inom Telenor och fixade bredband och samma dag bestämde jag mig för att bojkotta alla skit da...
Läs mer

Snygga fynd och fina systrar

Jag måste ju bara visa mina bästa modeinköp nu på senhösten. Tilläggas kan att jag inte köpt några nya kläder alls till mig själv efter graviditeten....
Läs mer

iPhone 4s yes yes !

Tjabba tjena. lite snabbt innan jag lägger mig. Skola idag från halv 10 - 14 sköönt. Imorgon dock är det inte lika skönt för börjar 8 och har hemspråk til...
Läs mer

Sova

Hej har fått en iPhone så jag kommer blogga mer nu en förut as glad för det som ni kanske märker men nu ska jag sova puss och så h1...
Läs mer

We can collide

Inte gjort mkt idag. Kollat film, sen gick jag och syrran ut på en PW. As skönt att promenera lite.  Anyway.. jag vill bort från sverige nu. Orkar seriöst inte vara h228...
Läs mer