torsdag 10 november 2011

iPhone 5 2011-11-10

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Surdeg

Mitt vatten och mjöl bubblar på fint i mina burkar. Roligt att följa. Färska bröd varje morgon. Själv går jag på diet, igen. Inga nybakta bröd f246...
Läs mer

GödMörning!

eftersom jag börjar bli frisk vaknade jag kl. 05.30 Pip! va f-n..skulle upp 07.30 Pip! ska iväg på en ”gräjamoja” och bussen går 09.03 pip!..så är det…hade fö...
Läs mer

Hmm... Morgonens funderingar

Ja som sagt, varje morgon när jag står framför spegeln och sminkar mig, då är det alltid något jag har i hjärnan. Idag var det tanken på varför jag inte b...
Läs mer

Datorn paj..

Och min iPhone 4 är inlämnad på lagning, därför det inte blivit något bloggande på några dagar! Får visa er mina presenter och allt nytt jag själv k...
Läs mer

Är iOS döden för Nintendo och Sony?

Alla som äger en iPhone, iPad eller iPod Touch vet att Apple har lyckats skapa en kraftig spelmaskin. Enheterna är så pass populära inom spel-världen att de tillsammans med A...
Läs mer

Borde lärt mig att inte ropa hej..

Min teori om varför Maja kräktes igår var helt åt pipsvängen. Nog är det magsjuka hon har minsann. Tyvärr. I morse var det min tur att få en fontän 24...
Läs mer

iphone 4s

Godmorgon sötnosar! tänkte göra ett litet morgoninlägg medan jag ändå har tid, för är så gott om klar. men kan inte åka in till stan än. vakn...
Läs mer

iOS 5 – om du väntar på jailbreak

Informationen om att Apple är på gränsen att lansera iOS 5.0.1 kommer knappast som en nyhet. Batteriproblemet är i huvudsak anledningen till att en uppdatering är på ing...
Läs mer

Ordspelet – Recension av App

Ordspelet är ett program med bilder på djur, musikinstrument och diverse andra barnsaker. När man klickar på en av miniatyrbilderna hörs en barnslig röst som s228...
Läs mer

Meningslöst inlägg

Vill inte riktigt stiga upp idag. Kroppen värker lite efter gårdagens spinningpass, det är mörkt ute och sängen är varm. Kan INTE motivera mig att stiga upp. Måste,...
Läs mer

Iphone 4 bling skal

Iphone 4 Skal Metall Toppar —————————— http://www.blingskal.com —————————— Ett av alla skal vi har till Iphone 4, besök vår hemsida för att se fler Iphone 4 Skal Metall Toppar fin...
Läs mer

Chillar

asså jag är SÅ arg för jag har ingen musik på min iphone och som sagt ingen dator heller, trots detta saknar jag Berlin allra mest. Orkar inte ha krav på mig typ gå...
Läs mer

Virkat iphone fodral


Läs mer

Top Notch eller not.. jag vet inte

- det är en finess att få igenom allt utan att föra väsen. Det är nu Torsdag och det är min första lediga dag denna veckan. Skulle vart i dalen egentligen men det...
Läs mer

PhoneArt!

PhoneArt har en tävling på facebook, att man kan vinna en Iphone 4, och om man bloggar och lägger upp detta inlägg kan man även vinna en Ipad 2. För att tävla beh...
Läs mer

Sorry :)

Asså sry för jag har typ inte bloggat på ... länge men iaf jag skulle bara tipsa om att man kan vinna en super snygg iphone 4 det är ju collt eftersom jag typ alltid skulle v...
Läs mer

AppTips: Perfect Cooking

Perfect Cooking är framtagen av två kockar och en ”app-nörd” Ideén med appen är att tack vare en perfekt innertemperatur få ett perfekt resultat. Appen innehåller...
Läs mer

Tävling!

Jag är med i en rolig tävling på facebook, är med och tävlar om en maxad iphone 4 och en ipad 2. Gilla PHONEART på facebook så kan ni läsa mer om tävlinge...
Läs mer

olyckliga människor är bara vackra på film

Bilder tagna med Iphone och redigerade i Instagram - igårmorse var det dimmigt och frost, så himla fint. Öh, bara lite Fanny. Igår lagade jag improviserad och kalasgod gratän...
Läs mer

Iphone 4 !

DÅ VAR DET TÄVLINGSDAGS IGEN! Nu kör vi på PhoneArt igång årets kanske häftigaste tävling! Vinnaren av denna tävling får en fullständigt maxa...
Läs mer

Avsluta meningen..

Jag har insett att... kärlek är det värsta och bästa som finns Jag pratar... gnälligt, jag är gnällig, det är bara så Jag lyssnar på...16...
Läs mer

Adobe överger mobil-flash, satsar på html 5

via macworld.idg.se Steve Jobs hatade flash och vägrade släppa in det i sin iPhone. Och nu meddelar Adobe att man lägger ner flash för mobiler. Hädanefter är det htm...
Läs mer

Borde ladda

Hej och hå. Min lilla jobbvecka (skrattretande att iPhone ville ändra sista ordet till hobbyverksamhet ;) )blev lite mer att bita i. Min lediga dag denna vecka blev allt annat än ledig...
Läs mer

Kattgos!

Men titta vem som kom och la sig vid mitt tryne här i sängen? Sötkatt! Annars då? Ja, just nu är jag hos mina parents. Eller ja, det är bara pappa som är hemma h...
Läs mer

iOS 5.0.1 är här, fixar batteribuggen för iPhone 4S

Apple har just släppt iOS 5.0.1, en mindre uppdatering som: fixar batteribuggen för iPhone 4S lägger till multitasking-gester för första iPad-versionen löser problem me...
Läs mer

House

Har helt fastnat i Housefällan, varje kväll kl 23 visas denna förbannade serie som gjort mig beroende.... Tycker att den är såå otroligt bra så att jag nästan...
Läs mer