söndag 13 november 2011

iPhone 5 2011-11-13

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Söndagmorgon – sammandrag

Det har varit en riktigt jobbig vecka. Jag har haft ont i magen sedan i onsdagsmorse och det r fortfarande inte bra. Men jag har tagit medicin i ett par dagar så fet har funkat bra hittills unde...
Läs mer

Pappatröja

Jag har fått världens finaste tröja. - Använder Blogpress skickad från min hypersmarta iPhone - Har du nyhetstips? Mejla mig på marko.saavala@tt.se
Läs mer

Modern Combat 3 – precis som förväntat

Gameloft är kända för två saker. De släpper mängder med skamlösa kopior av kända spel på App Store, men de gör det inte sällan på ett bra s...
Läs mer

Suck

Hade svårt att somna igår. Somnade nog vid halv två inatt. Vaknade strax innan sex av att Moa flaxade runt lite i sängen. Petade i en napp och hon somnade om. Här ligger jag...
Läs mer

Stora sågen

Christopher och Izzie spenderar helgen i stugan medan jag jobbar nätter. Jag önskar så att jag hade fått följa med. Men har har fått lite bilder skickade till mig i alla...
Läs mer

I’ve grown accustomed to your face, SceneTaps ansiktsigenkänning hotar stekarna kring Stureplan

Jim Hensons klassiska I’ve Grown Accustomed To Your Face från 1956 i ny tappning av Jim Hensons son Brian Henson, som dock är trogen till originalet. Klicka på appen Datorteknologi...
Läs mer

I’ve grown accustomer to your face, SceneTaps ansiktsigennkänning hotar stekarna kring Stureplan

Jim Hensons klassiska I’ve Grown Accustomed To Your Face från 1956 i ny tappning av Jim Hensons son Brian Henson, som dock är trogen till originalet. Klicka på appen Datorteknologi...
Läs mer

I’ve grown accustomer to your face, SceneTaps ansiktsigenkänning hotar stekarna kring Stureplan

Jim Hensons klassiska I’ve Grown Accustomed To Your Face från 1956 i ny tappning av Jim Hensons son Brian Henson, som dock är trogen till originalet. Klicka på appen Datorteknologi...
Läs mer

hur coolt är inte det här?

Populär rosa hoodie. Hoodie Buddie'n är med sina inbygga hörlurar i tröjans snören förmodligen ett av de coolaste plaggen på marknaden just nu. Koppla in din iPod e...
Läs mer

God natt

Och sov gott!! Ville bara titta in en kortis o visa att jag inte glömt er. Dagen började tidigt med att åka med Linus till Danderydsvallen o spela match, samling 8.45 som faktiskt 22...
Läs mer

Tack

Tack Madde för en välordnad helg! Tack Coacher Tack teamkamrater Tack Dcore för fotografering och ett intressant möte! Tack World Class för att vi fick träna hos er Tack...
Läs mer

önskelista 2, this is love.

okej, önskar ju mig mest en iphone. men dom är så dyra. men detta är ifl vad jag önskar mig i år, och jag är bara sååå kär i skorna! och josef s...
Läs mer

Söndag med extra allt.

Dagen började tidigt, med Mini på köksgolvet medan jag meckade söndagsfrukosten. Man vill ju gärna samla pluspoäng. Därför blev det bacon och stekt ägg oc...
Läs mer

Ursäkta blogghysterin

Men jag la vantarna på freddes iphone och jag kan inte låta bli. Har haft absti sen i torsdags.....
Läs mer

Apple erbjuder ersättningsenheter

Share this on Facebook Push this on Pusha Tweet This! Email this to a friend? Get Shareaholic Kanske dags för dig att hitta din gamla iPod nano, skicka in den och få ut en ny. Apple har upp...
Läs mer

Fars dag ;)

Japp så e d! Min goe lille pojk kom med både tröja o mugg o väckte Pappa imorse; efter att han varit o lärt sig släppa ut hästarna med Maria på morgonen f246...
Läs mer

om igårkväll/natt

jag och  betina satt typ och kollade på tv. sen så smsade natha och frågade om vi ville ses. så vi drog utanför henne typ halv 3 på natten. sen var vi ute och prata...
Läs mer

Kommer jag nånsin tina?

Det blev lite ändrade planer idag. Jag hängde på låset på gymmet 10.00, sprang 30 minuter på löpbandet och körde 30 minuter styrka på det... so far as pla...
Läs mer

Hej,jag sitter just med pappas iPhone

Hej! Ja, ni såg ju rubriken. Jag kanske få en i present när jag fyller år . Hej då!!
Läs mer

iPhone för nybörjare

Jag har blivit med 4S och är mer än förtjust över den lilla, men förvånansvärt tunga, manick som jag just nu håller på att lära känna. Eftersom...
Läs mer

Bästa helgen ever!

Hey hey hey! Helgen har varit såå grymt rolig! skra skriva lite kort för jjag är ass trött och kl är snart 1  Wille och jag är TSM nu!! <3   13-11-...
Läs mer

Tack för idag!!

Har just avslutat kvällen i sängen framför tv:n, där jag sett "Walk the line" med Jonny Cash, en väldigt bra film o väldigt lång :). Nu ska jag sova bredv...
Läs mer

DÖD

Det är väl dumt att göra sig beroende av tekniska prylar, men mycket hänger faktiskt på min Iphone. Och nu har den lagt av. Förra gången den gjorde det var det bara...
Läs mer

La Iphone

Hallådär! Inte orkat blogga idag, men kände mig tvungen att göra ett inlägg ,så varsegoda!!Jag ska iaf sova nu! Imorgon är det uppsatsskrivning så då j2...
Läs mer

miss jo.

Ibland tänker jag på när min böna överraskade mig i Stockholm, under priden dök hon liksom bara upp där i Fridas dörröppning. Det gjorde mig så sjukt...
Läs mer

Ny vecka nya tag

Imorgon börjar en ny vecka (om 11 minuter) och helgen har gått svinfort såklart, eftersom mannen hade "korthelg" men de är snart onsdag och då är han hemma ige...
Läs mer

Paranormal feelings

Provar min senast tillagda app liggandes i sängen. Förutom en del bra grejer så finns det förinställda effekter. Var tvungen att testa trots den mindre trevliga vyn och ta...
Läs mer