lördag 26 november 2011

iPhone 5 2011-11-26

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

91. Kinnarps – Behind the scene.

Tidigare idag (läs igår fredag) var jag inne på Kinnarps Arena med Micke, i princip direkt efter HV71′s match mot Luleå. Med Micke som sällskap har man tillgång till vad...
Läs mer

Några Bilder från Thanksgiving

Här är några bilder från vår härliga Thanksgiving. Inte den bästa kvaliteten på foton eftersom jag tog alla bilder med min iPhone. Och nej, inte heller nå...
Läs mer

Billigt Airplay-system från Pioneer

Äntligen! Alla Airplay-system som vi har tittat på än så länge har kostat lite mer än vad de har smakat. Nu kan det dock vara dags för den första prodhel...
Läs mer

Nya trender inom e-postmarknadsföring – iPhone, iPad mm

Sarah Wittbom från Nordic eCommerce Knowledge besökte tidigare i höst mässan Shop.org i Boston, där bland annat e-postmarknadsföring togs upp. I denna video ger hon n2...
Läs mer

Del 2: Höst Vinter-mode

Här kommer fyra plagg till som jag beställde häromdagen, kläder som jag personligen anser passande till denna årstid och dess trista väder: VINTAGE 1461, Dr...
Läs mer

Kan inte aktivera iPhone

Tjena! Jag har haft en tethered version av iOS 5 sedan den officiella releasen och den har fungerat klockrent, dock fick jag ett problem igår. iPhonen tog slut på batteri började den...
Läs mer

You know..

Han är precis som jag. Han har hållt tillbaka känslorna, precis som jag själv. Precis som jag vill han inte hoppas på för mycket eller låta muren falla och sedan st...
Läs mer

Ringa med mobilen från flygplan? Ja! Norwegian Skycall.

Nyhet för dig som flyger mycket med Norwegian! Nu kan man ringa från deras flygplan. Tjänsten och tekniken heter SkyCall. Snyggt namn! Men du behöver en smartphone, för det h...
Läs mer

iPhone blogg;))

Cha cha mina fina;) Händer hos er nudÅ Haha själv ligger man i sängen och luffar med janni och Ina<33Men serri pallar inte skriva mer nu såPözzzz//tess
Läs mer

mys,

hej hej. då va man hemma från hanna hon fyllde år idag hade fest hemma va hos henne firade hennes födelsedag med härligt folk, ikväll sover emelie hos mig a...
Läs mer

Juryarbete i adventstider

Idag har jag tillsammans med Kicki Frida varit med vid avtäckningen av julskyltfönstren i Gamla stan. Vi tre ingår i juryn som ska bedöma 12 olika julskyltfönster i Gam...
Läs mer

Pyntat och bakat

Pyntat här hemma, ljusstaken på plats! Stjärnan! Mina fina bollar :) Sedan gjorde jag och barnen Leilas Rocky Road. Istället för rutor valde jag i år formar, prov...
Läs mer

Faniken!!

Hittar fortfarande inte min Iphone sladd...SÅ irriterande! Måste ha krupit ner mellan springorna i golvet eller något!?! Jaja, nu väntar jag på min söta faster och farm...
Läs mer

For the first time ever

Det blev en kanonkväll i Globen igår. Bäst/värst var höjdhoppningen, barbacka, alltså utan sadel. Robert Whitaker satte ett nytt världsrekord genom att hoppa 212...
Läs mer

V. 7+3

Jag tog postafen igår, det var himlen. Kände mig som en helt ny människa. Så skönt att slippa illamåendet. Efter 14 timmars sömn i natt vaknade jag och efter ca 1-2...
Läs mer

Kan själv!

Herr Elvis kan minsann äta gröt själv har vi blivit varse. Det mesta hamnar ju inte i munnen, men övning ger färdighet. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Finfika

Jag har klätt in vårt köksbord i julig vaxduk idag. Blev tokigt fint (och bebissäkert gaffatejpad). Nu sitter vi och dricker kaffe ur finkopparna efter en skön promenad i sol...
Läs mer

Kärlek

Har ni en fin Lördag alla fina?? Vi myser oss genom lördagen. Tjejerna har varit i stallet hela förmiddagen då har dom promenerat med Pontus syrrans nya ponny som tyvä...
Läs mer

country roads

OM DIG Ditt namn - Fanny Hansson Din ålder - 17 men 18 om lite mer än 2 månader!!!! Din längd - 161-62 Din hårfärg - brun-rött Din ögonfärg - gr2...
Läs mer

Lova 2 år

Idag firar vi Lova som fyller 2 år :) massa gott fika och mys!! - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Lista över saker jag vill göra 2012:

Fylla 19 TA STUDENTEN! Börja plugga statsvetenskap på SU Dansa ihop pengar till välgörande ändamål Få en pojkvän! Alternativt enhörning. Enhörning me...
Läs mer

Iphone Uppdateringen!

Sitter och uppdaterar min Iphone, har den nya uppdateringen men nu har det tydligen kommit en till. Hjälp, tänk om allt försvinnnner. Den håller på att sättas på n...
Läs mer

Uppgradering eller inte

Det var för 18 månader sen inget snack om vilken typ av smartphone som hade flest fördelar och med sin mängd appar var att föredra, det var iPhonen som passade bäst. Ynk...
Läs mer

Hehe, lite av mitt liv och dagen! <3

Hejsan alla bloggläsare! Idag hade jag släkt-kalas, jag fick två iphone skal,ett halsband med min månadsten,PENGAR och mkt mer <3 jag hade tänkt vara med en kompis imon v...
Läs mer

NÄR MAN ÄR TRÖTT KAN MAN DRA HASTIGA BESLUT

Min mobil har strulat något kopiöst under de senaste månaderna och nu är jag leds. Därför gick jag precis in på Halebop och beställde mig en sån där...
Läs mer

Firat mormor min

Idag har vi varit iväg hela dagen/kvällen. Min mormor fyllde 93 år i veckan. Patrik skulle iväg ikväll så jag stannade kvar med barnen under kvällen. Båda barn...
Läs mer

iPhone 4s 2011-11-26

Ringa med mobilen från flygplan? Ja! Norwegian Skycall.Nyhet för dig som flyger mycket med Norwegian! Nu kan man ringa från deras flygplan. Tjänsten och tekniken heter SkyCall. Sn...
Läs mer