fredag 2 december 2011

iPhone 5 2011-12-02

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Mobilblogg

Ligger i sängen och bloggar från min iPhone med datorn bredvid mig bara dör att testa! Cyklade omkull igår och har en lätt hjärnskakning och stel och allmänt l2...
Läs mer

Underbart är kort

Och där hade bocken brunnit ner. Nerbränd bock och snart 2a advent - Nu är inte julen långt borta. Godmorgon! // Post from my iPhone
Läs mer

Dags för ett nytt utseende

I början av sommaren, när det blev klart att jag skulle byta jobb, började jag läsa på om responsive design. Jag hade hört det nämnas så mycket under min papp...
Läs mer

En ledsen dag.

Imorse gick jag in på text-tv som vanligt (har man inte Iphone så har man inte) och då läste jag till min stora sorg att julbocken i Gävle har brunnit i natt. Mord!
Läs mer

Bilder från igår

Mina barn ska öppna första luckan :) Hej och mors!! Här ovan ser ni några bilder från igår. Min kamera är hos Nina och därför har jag bara kun...
Läs mer

Visitor Flow Report nu i Google Analytics!

Vi har uppmärksammat att ”Visitor Flow Visualization report” nu har blivit tillgänglig via nya gränssnittet i Google Analytics. Mycket snyggt måste jag få säga! Med d...
Läs mer

"Hopp är ett slag lycka - kanske den största lycka denna världen kan erbjuda..."

Fotograf: Malin (jag) Modell: Susanna Stylist/Makeup: Malin (jag) Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di s 1/60 f/2,8 iso 100 Vad gjorde jag igår och vad ska jag göra ida...
Läs mer

Kan inte aktivera Iphone 3gs vid uppgradering till IOS5 - förstår ingenting..

Tja! Kan tänka mig att det är många som har haft samma problem som jag. Har tittat runt massor på Internet men inte hittat något svar så jag skriver min egen trå...
Läs mer

Snart!

Men föst packa, sen i väg på myshelg med sambon. Vart? Det får ni se i morrn. Och NU, byta min gammla mobil från sekelskiftet till en iPhone. Jag är nervös.
Läs mer

SITTER I SOFFAN...

...med Sandra och kikar på Idol. Har allmänt soft och mysigt alltså. Nu blev det en Tele2-reklam, nivet den med fåret, haha. Nu ska vi fortsätta att kika, hejdoMAN KAN INTE L...
Läs mer

Dagen som försvann

Emellan lek, mat, sov, städ och storhandling så flög fredagen förbi. Efter att ha slukat flaskan sover lillen och vi ska äta en sen middag. På menyn står riktig go...
Läs mer

Kiev kommer bli ett Blågult fäste

Kiev kommer bli ett Blågult fäste KIEV. Ingen drömlottning – men fotbolls-EM 2012 kan bli en dröm ändå. Sverige kommer att spela alla gruppspelsmatcher på Olympiast...
Läs mer

fuck my life...

okej, nu e jag riktigt pist of!! tappat bort min Iphone :( hur kan man vara så klantig, får damp.. tur att det är jul snart så man kan önska sig en ny, dock tycker mam...
Läs mer

Julmys

Glögg och raw-chokladnötter  Blev överraskad med en trip till Christmas wonderland i Hyde Park i måndags. Iphone kameran kanske var det sämsta sättet att förs...
Läs mer

Ugnstekta äpplen

Hittade ett recept i ett av alla reklamblad som kommer i brevlådan varje vecka. Tyckte att det verkade gott så jag var tvungen att testa med vissa små ändringar förstås...
Läs mer

Fredag

Ja ytterligare en vecka har snart gått och vad har hänt då? Var hemma tisdag och onsdag med en dålig unge. Onsdag kväll så var Jocke här och inte klagar varken jag...
Läs mer

Bäst att hålla tempot högt för att inte somna!

Hade hoppats på att få sova i natt men Lillkillen hade andra planer. Tröttare än tröttast bestämde jag mig för att dagens strategi fick bli att aldrig riktigt koppl...
Läs mer

Min Babe

Är och myser med världens finaste hund. Mår ni bra? Jag ska lägga mig bredvid honom på köksgolvet nu. Hejdå! ( tidsinställda inlägg kommer upp imorgon, ja...
Läs mer

TV4 play, del 2

Lena PH är inte Gustavs favorit, han tvärsomnade! - Posted using BlogPress from my iPhone Location:Lejondalsvägen,Bro,Sverige
Läs mer