fredag 9 december 2011

iPhone 5 2011-12-09

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Desperat!

Japp, det bli jag när nässprayet börjar ta slut. Går upp på natten och skär upp flaskan för att få ut sista dropparna :). Använt nässpray i 26 å...
Läs mer

Böj och raka mark

Kaxig start på dagen! Tunga basövningar vid 06.30 Förvisso inte de tyngsta vikterna- lite klok och skaderädd är jag- men ändå smög sig känslan på av...
Läs mer

Varför??

Ska man bli krasslig igen så fort man blev av med den grymma hostan. Allt började efter att jag hade varit och tränat, vaknade upp dagen efter med lite ont i halsen, täppt i n22...
Läs mer

En Illegal Invandrare I Teknikens Värld

Det är ja det! Ja måste vara den mest otekniska personen som går i ett par skor.. Ni vet sådär, när datorn hänger sig eller liknande är de enda ja kan komm...
Läs mer

HEJ

Hej! Vill bara göra en snabb uppdatering och säga att jag lever. Min Iphone, vårt modem och min laptop har gått sönder på samma gång! Snacka om panik. Jag har varit...
Läs mer

;O

sorry kunde inte lägga up bilder i föra inlägget för jag blogga på mobilen (iphone 4) så här kommer två bilder !!! jo min outfite i dag är väldigt...
Läs mer

Nähä...

Ingen snö i götet idag...bara regn. Varför kan inte snö ligga kvar i den här stan :( Ikväll blir det skoj. Vi har julfest på jobbet! Ska vara nere i vår foa...
Läs mer

MINI Getaway Tokyo

MINI Sverige fick över 11 000 stockholmare att jaga en virtuell MINI med sina mobiltelefoner. Nu exporteras reklamidén till landet där mobiltelefonen är en del av livsstilen. MIN...
Läs mer

Mobil

Hej!Min syrra fick sin iPhone 4s igår, inte alls avundsjuk.... Men jag fick hennes gamla så jag är glad iaf!Är sjuk så orkade inte blogga igår för då var jag t...
Läs mer

party like a rockstar!

God morgon alla glada! Vaknade nyss och har sovit hela fem timmar och missade till och med när morsans pojkvän (Sten) kom in i huset. Lisa ringde mig och ja, påpekade att jag måst...
Läs mer

Dagens I-landsproblem

eller, Om blogger själv får bestämma. Så blir det fult. Och sämre. Tycker jag. Har under de senaste veckorna stört mig lite på att många av mina favoritblog...
Läs mer

Samsung fortsätter förolämpa iPhone-användare

Ännu en ny reklamfilm Förstora klippet Samsung fortsätter…
Läs mer

TV Och Iphone,Dator

Ha trippel görare är jag men på Datorn är jag inne på Bloodmoon och FB på Iphonen spelar jag nåt töntigt på Teven kollar jag på MTV det är synd...
Läs mer

laptopväska hos 24.se

24.se är samlingsplatsen för tillbehör på nätet. Hos 24.se finns allt från skyddsfilm till kortläsare. Hitta billiga också tillbehör för mobiltelefon...
Läs mer

Följ Apples Phil Schiller på Instagram

Igår skrev vi att Phil Schiller gillar Flipboard till iPhone och idag gratulerade han Instagram till förstaplatsen i iTunes Rewind 2011 (se motsvarande för Mac). Han lade också...
Läs mer

mwiiii glaaad tjej

Fast egentligen är jag rätt sur också! Jag åkte och hämtade min iphone hos telia, tummen upp för snabb lagning och för att dom hade bytt ut verkligen allt, den 22...
Läs mer

eheheh

Lite sådär smått dålig är jag på att uppdatera, haha. Nej men bloggplatsen suger. Funderar på att flytta bloggen till blogg.se? Eftersom jag ska kunna blogga fr22...
Läs mer

Årets iPhone och iPad appar

Apple har idag publicerat sin årliga lista innehållande årets bästsäljande iPhone och iPad appar. Även Apples egenlistade favoriter finns med på listan. N...
Läs mer

Julpeppisar klara

Imorgon fyller L 5 år och visst ska man ha pepparkakor då. Jag hittade en sats med kristyr i 4 olika färger. Jag och killarna började dekorera kakorna men de tröttnade fort o...
Läs mer

Nobody Knows!

Den här låten är så JÄVLA BRA!! Jag älskar p!nk om du inte redan visste det. Men jag tänkte att jag kan ske skulle börja köra veckans låt. Det inneb...
Läs mer

Klåfingrig

Lyckades precis radera ett långt inlägg från i kväll med bloggappen. "Vad händer om jag trycker härrå?" Återkommer. - Posted using BlogPress from...
Läs mer

Kärlek och Mys

Idol-final ikväll och jag som bara har en dag i veckan så jag får äta socker slog på stort med glögg, pepparkakor med mögelost och mörk choklad, åh s229...
Läs mer