måndag 5 december 2011

iPhone 5 2011-12-05

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

SPOTIFY

Klockan är mitt i natten och jag upptäckte nyss att jag kan lyssna på spotify i mobilen. Haft appen sen jag fick min iPhone men antog av någon knäpp anledning att man beh24...
Läs mer

Ny blogg.

Jag heter tyvärr Elin och tyvärr är jag bara 13 år. Jag hatar mitt liv men det säger väl typ alla? Mitt liv är annorlunda, jag är annorlunda. Jag behöver...
Läs mer

pyttsan.

iphone på lagning. jag får klara mig på en nokia och en ericsson och dubbelt upp i knappsats. börjar starkt tappa min tilltro till Apple. Jo, felet? Antennen är av någon...
Läs mer

Busskursbus

Väntar på bussen in till stan - då kan man fördriva tiden med att busa i busskuren... - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Debattartikel i Aftonbladet på nätet om det olyckliga dubbdäcksförbudet

Jag och Ulf Berg skriver på Aftonbladet.se om det olyckliga dubbdäcksförbudet. Idag på morgonen har det varit blixthalka i hela Sverige.. http://www.aftonbladet.se/debatt/debatta...
Läs mer

Robin Williams härmar Siri - med fransk accent

Och han gör det bra Förstora klippet Att Robin Williams är …
Läs mer

Konstnärligt med mobilen

Alla som tycker om att klottra på iphonen, räck upp en hand! En grupp som kallar sig Phone Arts har tagit det ett steg längre och kallar sitt kladd för konst och du kan se deras v...
Läs mer

R.I.P.

Som ett svar från Ödet med hänvisning till mitt inlägg om Axels oaktsamhet kring iPaden sändes i går ett meddelande från någon däruppe som för tillf...
Läs mer

Min födelsedag

Tack alla gratulationer:)! Igår då jag fyllde åkte jag till Liseberg med familjen ! Jättemysigt! Fick även en iPhone 4s , skal, smycken, smink, presentkort, saker till l228...
Läs mer

Snö!!!

Jubel och tjim!! Det var snö imorse och är fortfarande ute! jag blev så glad! Stackars dessa rosor bara som var på väg att slå ut, nu blir de isrosor istället. Var...
Läs mer

i work out

Alltså vi har fått in värsta high teck konditionsmaskiner på forever! Alla maskiner har en varsin tv apparat där man kan välja kanal själv, man kan även koppla...
Läs mer

Väntan är över.

Ett 08-nummer ringer. Mitt hjärta hoppar över ett slag. Samtal. Jag ringer min mamma. Mamma: hej? Jag: så när kommer ni till Stockholm nästa gång så jag vet n...
Läs mer

fakta

Nu finns en app som förvandlar din iPhone till en stektermometer. Tryck in telefonen i köttet, starta appen och när köttet är klart så exploderar batteriet.
Läs mer

Jag ser det snöar

Då ska man försöka sig på att blogga från telefonen. Spännande det där med it och elektronik. Jag är egentligen ingen baddare på något elektroniskt ...
Läs mer

allmänheten

De flesta behöver en stor väckarklocka. De ingen som har vaknat upp riktigt. Mobbning  "aww trösta honom"- , kolla på folk i andra länder dom klipper deras arm...
Läs mer

One thing

Är väldigt stolt över <3 som tog sig in i Miami laget idag, han är SÅ glad och jag också. Upptäckte idag att jag måste köpa en iphone.....
Läs mer

Jag är med och tävla om en Iphone 4S :)

hihi jag är med och tävla om att vinna en Iphone 4S på hennes blogg----> http://flavoured.se/ gillar hennes blogg faktiskt :) kolla in vetja:)   eftersom jag inte har rå...
Läs mer

Recension: Boktipset

Share this on Facebook Push this on Pusha Tweet This! Email this to a friend? Get Shareaholic   App Store länk: Boktipset. Pris – gratis . . Jag ska lägga upp korten på bordet dir...
Läs mer