tisdag 6 december 2011

iPhone 5 2011-12-06

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Recension: Russian dancing men

Share this on Facebook Push this on Pusha Tweet This! Email this to a friend? Get Shareaholic  App Store länk: Russian Dancing Men – 7 kr Jag har verkligen hittat ett guldkorn på App S...
Läs mer

App tips – Trollolol

Share this on Facebook Push this on Pusha Tweet This! Email this to a friend? Get Shareaholic Jag måste bara skriva ett litet kort inlägg om denna foto/nöjes app. Skrev tidigare om iMe...
Läs mer

WANT GET TO KNOW ME BETTER?

För ett par år sedan skrev jag denna lista. En hel del har förändrats sedan dess. Jag skriver de nya svaren med kursiv stil och de gamla svaren med fet stil. Håll tillgodo!...
Läs mer

Natt.

lärdom ett i natt: inte gå på malmskillnadsgatan mitt i natten i kort klänning. Många tutningar. Nu ska jag på efterfest på första gången på typ tv...
Läs mer

skrivit kontrakt

Sitter just nu på mammas jobb, laddar min mobil som dör om man inte laddat skiten på en dag, någon mer som har märkt av att iphone batteri suger? haha Varit på ungdomsb...
Läs mer

Anton inspireras av amerikansk hiphop

Min Veckans Stil-artikel i dagens Arbetarbladet. Hip Hop Tip Top! Anton önskar att det fanns en Caliroots-butik i stan, och det gör jag med. Anton Wall, 22, gillar tv-spel, sport och hi...
Läs mer

Ön för klappträet

Åh ditt klappträ! Det kunde vi som små fläka ur oss när någon inte fattade vad man menade. I Smedjebacken i Dalarna då. Men de som förvisas hamnar tydligen p...
Läs mer

Live stream 6/12 – Champions League – FC Barcelona v Bate Borisov, FC Viktoria Plzen v AC Milan, Chelsea v Valencia Olympiakos v Arsenal m.fl

Kvällens matcher i Champions League kan bjuda på en del oväntade resultat. De lag som är klara för avancemang kommer troligtvis testa unga talanger så se upp för sk...
Läs mer

Alla kurvor pekar uppåt för Sverige enligt LO tidningen

Har den nyheten i LO tidningen något med att göra att det är avtalsrörelse just nu? Eller vill man ge en balans till Juholts svartmålning? - Posted using BlogPress from my...
Läs mer

snart julafton :)

Det e ju snart julafton och jag tänkte skriva vad jag önskar mig i julklapp fast jag skriver inte allt för det e mycket saker:) * Iphone 4s *Dator *snowboard *presentkort *kl2...
Läs mer

Pepparkaksbak!

Gjorde degen igår och nu dags för liv att baka. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Mamman på golvet och nappen i munnen

Likt en utmattad hund ligger jag på pläden framför elden. Förkylningen tar kål på mig och Olivia får härja fritt. Riva ner all tvätt, dra in sina smutsiga...
Läs mer

Nu kan du boka sittplats på bion via mobilen

SF har släppt nya appar (gratis) till såväl iPhone som Android, med största nyheten att du kan boka sittplats direkt i appen. Tack för det, om jag var typen som gick på...
Läs mer

Klar för idag

Kolapaj blev kolarutor, bullar blev bullar och smörgåstårtan dekorerar jag imorn. God natt! Bullbaking Mama - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Sko i storlek 632!!!

En dag kom Mats hem och sa att han budat på ett konstverk. Jag stönade "nej" direkt, av den enkla anledningen att vi har snedtak överallt eftersom vi bor i en taklägenhe...
Läs mer

Åk på turné med JBL On Tour Micro

JBL släpper en högtalare i mindre format. On Tour Micro passar till både Iphone och Androidmobiler.
Läs mer

JBL On Tour Micro aktiv högtalare

JBL fortsätter att skicka ut högtalare och dockor till allas favorit iDevice iPhone. Det här är nya On Tour Micro med 3.5mm plugg och aktiv högtalardosa. Hela mackapären...
Läs mer

Men orka

Lämna korr på kommentarer. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Jobbigt jävla inlägg om en äcklig situation och en dålig mobilmarknad.

Har nu försökt återställa mob från datorn (som fungerat en gång tidigare när detta hänt) men det bara loopar, så dödsförklarade den. Fick panik...
Läs mer

Snabbt test av Magicshine 808

Anna frågade om pannlampor på facebook idag, och eftersom vi precis köpt var sin Magicshine 808 som vi är väldigt nöjda med kommer här på begäran lite tes...
Läs mer

Att upptäcka McDonalds eller en ettårings lycka

...eller förfall beroende på hur man ser det. Vi var och inhandlade vinterskor till barnen, väldigt sent ute jag vet. Men av någon konstig anledning blir det så att ingen tar...
Läs mer

Twitter ger TV-tittandet en ny dimension

Utvecklingen går framåt och vi med den. Den nya tekniken ändrar våra vanor. För att förstå måste man hänga med. Kommunikation. Evolution. Dimensi...
Läs mer

Julfika med P

Hjortronglögg och hembakt. MITT hembakta :) - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer