söndag 11 december 2011

iPhone 5 2011-12-11

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Copenhagen

Som en saga, känslan av ett litet London,  Har grannlandet bjudit på fantastisk shopping Nya butiker på favoritlistan - hit ska jag tillbaka när jag tjänar pengar igen....
Läs mer

För er som inte orkade se #Nobelfesten...

...och för er som inte orkat lära er hur Twitter funkar så har jag här slängt ihop mina tweets från gårdagens sändning från Nobelfesten i kronologisk ordn...
Läs mer

Lyckat Lussetåg

Vilken dag, vilket gäng och vilken helt fantastiskt rolig kväll. Imorgon kommer en lång rapport om vårt otroligt lyckade Lussetåg. Men att det precis som jag trodde blev ett...
Läs mer

Mobiluppladdning

Shooooo :) sprang hem till Afram för att berätta o Matchen..tror nog inte att hon ens lyssna men whatever. Ligger i hennes säng just nu , har spelat temple run typ sen jag kom hit hon...
Läs mer

För er som inte orkade se #Nobelfesten...

...och för er som inte orkat lära er hur Twitter funkar så har jag här slängt ihop mina tweets från gårdagens sändning i kronologisk ordning: Nobelfesten ...
Läs mer

Vad utsåg M3 till årets fjärde coolaste pryl 2010 (IDG)

IDG:s julkalenderfrågesport fortsätter. Den som har mest och flest rätt vinner. Jag ska vinna. Du kan få samma odds som mig genom att följa min medverkan här i bloggen....
Läs mer

Kinect = puh!

Harr nyss spelat Adventure och Sports, jag gillar detta starkt! Men puh vilken träning också haha, helt slut :P Bra man får upp pulsen i alla fall :P Någon gång när man...
Läs mer

Telefonpost

Ok, nu har jag hittat en iPhone-app som heter Blogwriter Lite som man kan skriva poster med och det är det som jag gör ny. Denna Lite-version har inte stöd för andra typer av post...
Läs mer

ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS YOU

.. eller? nej, jag har faktiskt en jättelång önskelista! så om ni vill göra mig glad kan ni ge mig en iphone 4 (istället för 3 som jag har nu), lite smink frå...
Läs mer

Min önskelista

Här har ni min önskeliska till i jul, det säger sig själv ganska mycket! - Iphone 4 vit - spotify premium, as gött att ha till min iphone liksom! - Jag vill ha en sto...
Läs mer

Antingen eller!

Lillprinsen gillar varken städning eller matlagning! Men att riva klosstorn är superskoj! Skickat från min iPhone
Läs mer

Hopptävling och fikajobb

Roligt att få stå i serveringen på KM i hoppning för min klubb, Katrinedalsryttarförening. Första hopptävlingen i nya anläggningen:) Och det här 22...
Läs mer

ÖNSKELISTA 2011!

Önskelista 2011: -Iphone 4 -Presentkort,GinaT,BikBok,Hm osv.. -Tangentbord till Appel/Mac -Money -Wii spel -Diesel Parfym -NDSI XL displayskydd samt Tillbehör ...Sen så finns d...
Läs mer

' shuuudeloo !

sitter och hjälper mamma med hennes iphone. -.-  känner att de inte va hennes bästa val att köpa en sån. de enda man hör nu är, AMANDA KOM OCH HJÄLP MIG...
Läs mer

Heii

Hellööww!<3 Idag är det tredje advent och jag har badminton   har inget att skriva... Åhh juste fick en Iphone! :) hejdah // Olivizzen
Läs mer

2011-12-11

Tretton dagar kvar till jul och jag har kikat in hos tomten. I hans verkstad och i hans garderob bl.a. Detta via NK:s fantastiska skyltfönster. Jag bjuder på några smakprov från...
Läs mer

Har också gjort mig en

Tändsticksask, ja en sån som Madde och Marja gjort, min blev såhär. Tänk vad lätt det är att arbeta med 6x6 papper;) Ha en härlig 3:e advent ;) - Posted us...
Läs mer

Mmm Ahhh Xsss

God Dag! Nu är vi on our way home:) lite halvkallt men bra väg att åka på under längre sträckor. Nu är det dags för middag som idag inte väntar dä...
Läs mer

Recension: Infinity Blade II

Share this on Facebook Push this on Pusha Tweet This! Email this to a friend? Get Shareaholic   App Store länk: Infinity Blade II – 49 kr . .  Infinity Blade II landade på App Sto...
Läs mer

IDG: Vilken rymdsond fick hyllningsartikel (Jörgen Städje april)

Vad kul! Idag är det tema "världens längsta resa någonsin" ) Jag fortsätter mitt deltagande i julkalendrarna. IDG:s har jag nog alla rätt på nu. Undrar v...
Läs mer

Julklappstips den 11 december 2011

Dagens julklappstips är en korthållare/väska för din iphone som med fördel kan bäras runt halsen. Den kommer ifrån P.A.P och kan bla. köpas hos Zoovillage f2...
Läs mer

iphone 4s

jag tror att jag ska få denna mobil av mamma i julklapp , hon kom in och fråga mig vad jag tyckte om iphone 4s och sen sa hon att jag skulle gå in på halebops sida så hon ku...
Läs mer

Dag 2 - En nytagen bild på dig + 10 fakta.

*Jag älskar min hund *Mina rosa byxor har blivit för stora. *Jag är så sjukt kär i Alexander så det är helt sjukt. *Jag har bara varit utomlands 1 gång om m...
Läs mer

Förhandsvisning av Hamilton med Persbrandt

Den 12 januari bjuder Taxi Stockholm på förhandsvisning av nya Hamilton-filmen med Mikael Persbrandt. Ladda ner Taxi Stockholms iPhone eller Android-app och visa upp den vid Norrmalmstorg e...
Läs mer

Virtuellt tangentbord till iPad, iPhone och laptop

Detta virtuella tangentbord fungerar till din iPad, iPhone och de flesta bärbara datorer. Med denna häftiga pryl kan du snabbt och smidigt få fram ett tangentbord överallt dä...
Läs mer

I sängen

Jahap nu har man försökt sova i en timme ungefär och det slutade som vanligt med att jag går in på min iPhone.. Måste sluts med det ska fan vakna 6 imon ohohohoh pallar...
Läs mer

VAD JAG VILL HA

Hallå där! Vad ska man önska sig i Julklapp? Det jag tror att jag ska önska mig är: 1. Hårförlängning, kostar cirka 2000 kronor på Salong Safari, v...
Läs mer