torsdag 15 december 2011

iPhone 5 2011-12-15

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Toca Kitchen – Laga mat till fyra olika karaktärer

I ”Toca Kitchen” lagar man olika slags mat till fyra olika karaktärer. Vad vill en katt äta?Klicka här för att läsa hela inlägget!
Läs mer

ge mig din skärmdump!

torsdagsutmaning - är ni på?? iPhone-nörd som jag är blev jag nästan galet glad, och lite provocerad, av att se Toves skärmdump i bloggen. så många brickor so...
Läs mer

Tjejont

Idag är en sådan dag som jag bara vill ligga i sängen med en värmekudde på magen och knäna uppdragna mot bröstet. - Posted anywhere from my iPhone
Läs mer

Mycket allvarligt att man inte förmår rekrytera läkare till barnkliniken!

Det är mycket allvarligt att man inte förmår rekrytera barnläkare till barnkliniken i Gävle 85 minuter från Stockholm City. Att s styr länet påverkar läka...
Läs mer

Torsdag

Hej , vaknade 06.15 idag av att jag råkat ställa klockan på fel tid haha:/.Men mm nu ska jag typ äta frukost och sticka till bussen ;) Mööh har ingen bild för att j...
Läs mer

Helloo.

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade, igen, men lovar jag att skarpa till mig. Antligen har jag fatt en egen dator, yes fatt utav Tim! Kopte ett bredband haromdagen OCH en Iphone 4S. Det ar valdi...
Läs mer

Julklapp

Godmorgon. Lite telefonblogg från Malins säng. Fick min julklapp igår. Skulle infinna mig klockan 17 i sjölid hungrig och redo för underhållning. Trevligt sällskap...
Läs mer

Fler som är uppe?

Vi är uppe. För hur lätt är det att sova med blöt pyjamas? Spelar ingen roll om klockan bara är fem på morgonen, går ju inte! Förstås. Men med nya, t...
Läs mer

Nu är det jul...

...här i vårt hus! Efter lite velande fram och tillbaka bestämde vi oss för att köpa en julgran, trots att vi inte kommer vara här så mycket. Kompromissen blev en l...
Läs mer

tjäna pengar på din blogg

Jag tjänar pengar på min blogg genom att länka till Ehandelslösningar.se Du kan också registrera dig för att tjäna pengar på din blogg -det går fort, seda...
Läs mer

Nu är våran iphone här!

Håll utkik efter iphonen då kan ni kolla på dunderhumor klipp! såhär funkar det! 1.Tryck på knappen för att få fram menyn!.  2. välj ett avsnit...
Läs mer

återställning

Hej!Min iPhone 3GS som är uppdaterad till senaste iOS går inte att återställa och då tänkte jag använda Redsn0w för att fixa den förmodligen men då u...
Läs mer

Total mysfaktor

För er som känner mig vet att jag älskar dagarna från 1a advent till 4e, ni som inte känner mig vet det nu. :) Stämningen, julmusiken och de små detaljerna... Ja al...
Läs mer

Kakdags

Det är ganska smidigt att baka nu för tiden. Jag sitter på en stol och pekar och barnen utför. :) - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Kriget i Irak officiellt över

Det måste vara historiskt. Ett decennium har gått sedan 11 september 2011. Terroristledaren Osama bin Laden är borta. USA har en mörkhyad president som heter Barack Obama, efter a...
Läs mer

.appstore

Ladda ner BikBok appen till eran iphone så får ni bra erbjudanden titt som tätt :)
Läs mer

Addictions...

Har fått ett nytt beroende, har börjat spela Bloons Tower Defence på min iPhone.. behöver jag säga så mycket mera..? haha jag som aldrig tycks hitta något spel som...
Läs mer

Äkta mys!

Dagen blev inte som planerad, men bättre! Skulle fått besök på fm men icke...blev lite bak och städning för mig och en hel del mys med Liam. Extra mys det har vi haft id...
Läs mer

I could hold you, For a million years,To make you feel my love

hejhej! idag är det torsdag..redan! vilket innebär att det är en vecka sen den fantastiska nobelfesten (!!) tiden går så satans snabbt så man hinner inte med... skolan...
Läs mer

Lkpg imorgon :)

Hejhej :D   Imorgon så pker ja till lkpg med mammsen , och ska köpa hårfärg , och ett par klackar till julafton... och nu så såg jah att det fanns en iphone app t...
Läs mer

Justin @ Christmas Washington 2011


Läs mer