torsdag 1 december 2011

iPhone 5 2011-12-01

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Recension: The Amazing Mr. Loco

Share this on Facebook Push this on Pusha Tweet This! Email this to a friend? Get Shareaholic Appstore länk: ”The Amazing Mr. Loco” Pris: 7Kr Hela sagan började med att vi fick se spelet un...
Läs mer

Hiss eller Diss?

iPhone, iPad, i framtiden en Mac Book. Hiss eller Diss? Själv känner jag att måste du ha det ena måste du ha allt? Själv har jag iPhone 4 iPad 1, men nästa ink24...
Läs mer

Lucköppning nr 1 hos ComeOn

Idag är det premiäröppning av ComeOn's julkalender och vad hittar vi där? Jo, tio stycken priser - från 10 fria spinn till 100 euro till tio glada vinnare! Se till att spela...
Läs mer

En tuff dag väntar

Imorgon (idag) har jag en jobbig dag framför mig. Kommer att befinna mig i skolmiljö, åtminstone vid ett bord med penna och papper, från 8-19. Ja ni läste rätt!! Ska n...
Läs mer

Använd ditt bluetooth headset som fjärrutlösare till iPhone.

Share this on Facebook Push this on Pusha Tweet This! Email this to a friend? Get Shareaholic Med iOS 5 så kan man använda volymknappen för att ta kort, vilket är smidigare ä...
Läs mer

Använd ditt bluetooth headset som fjärrutlösare till iPhone.

Share this on Facebook Push this on Pusha Tweet This! Email this to a friend? Get Shareaholic Med iOS 5 så kan man använda volymknappen för att ta kort, vilket är smidigare ä...
Läs mer

Äntligen 3G igen!

Idag är det första december. Hata hata hata eftersom det är ett steg närmare julen och all den skiten. Något positivt är åtminstonde att jag har 1 ny Gb på min...
Läs mer

På Geek Girl Meetup Öresund del 2

Julgodis, app app app! När Lilla Gumman deltog i Geek Girl Meetup Öresund för några veckor sedan träffade jag Viktoria Blomberg Book som hade sadlat om från sitt t...
Läs mer

Ofixad, Osminkad, Osnygg

Idag är man allt med O.. Osminkad, Ofixad och Osnygg ;) Sjuk och hemma från skolan.. Inte bra men men vad gör man kan ju inte gå och sjuka ner hela skolan.. ne men jätte sjuk...
Läs mer

mobiler hit o dit

jag kommer aldrig i mitt liv o skaffa mig en iphone 4.. det räker med att ha en ipod bara... för jag har hört hur mkt problem dom har haft med sina iphoner... Jag förstår int...
Läs mer

första december.

Första december idag! nu börjar det närma sig jul med stora steg. jag har funderat lite kring det och vad jag ska önska mig osv. jag brukar ju alltid önska mig pengar men det...
Läs mer

#30

Älskar ju som bekant att göra listor.. Men kan ju dela med mig igen. 30 fantastiska fakta.. eh något.. Som ni kanske inte visste om mig. 1. Filmen ”play” är nog den hemska...
Läs mer

Min favorit App

Jag är ingen prylnörd. Skaffade tex först Iphone för nån månad sen men nu är jag helt hooked! Hade ALDRIG klarat mig utan den! En dator i fickformat,...
Läs mer

Kul för barn – Julen, med adventskalender

Kul för barn – Julen är ett måste i din iPhone eller iPad om du har små barn där hemma. Lika bra att göra det klart från start. Här får de minsta barnen s...
Läs mer

Var är de dolda kamerorna?

Jag och lillen är ute och går, efter ett tag möter vi en snubbe som joggar. Iklädd såna tajta löparkläder. Inget konstigt med det. Förutom att han har en tomte...
Läs mer

Njuta

Alice,Mira,Camilla,jag och Bella har vart och fikat på njuta idag,så mysigt ställe är ett måste att besöka om man råkar hamna i Hjo. Bella var med i skötv...
Läs mer

1a december

Mitt i allt med kräkningar och snor så är det faktiskt 1a advent. Julen kommer i år också, å den här gången firar vi på ett nytt sätt. Nu har vi ju e...
Läs mer

352. All new

Jag har en iPhone. Jag har en ny blogg. Omväxling är trevligt ibland. Så fort jag är redo ska ni få adressen till nya bloggen! Håller på att lägga in lite inl...
Läs mer

press play

Ni får en bra låt att somna till, eller kanske att vakna till, beroende på när ni ser det här inlägget. Imorgon ska ni få MASSA bra låtar, har en del gamla goi...
Läs mer

Advent 2011

Bästaste appen Ever! Det är en julkalender, man får öppna en lucka per dag och i varje lucka finns det en gratis app att ladda ner! Jätte värt! Vet bar att de funkar til...
Läs mer

Kan inte sova.

Jag har ett body pump pass klockan 07.45 i morgon. Och här sitter jag vid mitt köksbord i min onepiece och vet inte hur jag ska kunna sova. Fredrik la sej för en timma sen. Men jag kun...
Läs mer

Vip kväll på ONLY

Idag på jobbet stylade vi håret på fura tjejer inför deras vip kväll! Grymma blev dom! Så efter jobbet traskade vi självklart dit och hängde, drack bubbel och...
Läs mer

Infinity blade 2 har släppts, endast till iOS

Nu finns spelet Infinity blade 2 i App store, uppföljaren till det mycket populära och kritikerrosade Infinity blade. Uppföljaren bjuder inte helt oväntat på fantastisk grafi...
Läs mer

kan inte somna..

1. Är du singel nu? nej :) 2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? långa! 3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållan...
Läs mer