onsdag 28 december 2011

iPhone 5 2011-12-28

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Recension: Grand Theft Auto 3

Share this on Facebook Push this on Pusha Tweet This! Email this to a friend? Get Shareaholic  App Store länk – Grand Theft Auto 3, 22 kr     Man känner sig rätt gammal...
Läs mer

Nu så är den klar

Som jag berättade förut så gick en kompis' iPhone sönder för ett tag sen, och att han då skulle skicka in den till ett företag som kan laga iPhone. Nu så fick...
Läs mer

Kapitel 1. Autografen.

(Bild 1 . skorna Bild 2. Väskan Bild 3. Kläderna.)   -          Hej kan jag få din autograf? Frågade jag henne. -  ...
Läs mer

Skyttegraven

Ännu en natt i skyttegraven. Känns som man är i en när man har sina sömnlösa nätter. Hatar denna nattångest som rusar som en virvelvind i kroppen. Går f...
Läs mer

Döden och vänner

Idag var jag på en väns familjemedlems begravning. Lite överväldigad och förvånad över mina känslor grät jag större delen av ceremonin. För att...
Läs mer

Justins present till Chaz

Justins julklapp till Chaz (en av Justins bästavänner) var Justins gamla blåa iPhone. Så, en iPhone till Chaz och en bil till Ryan. Haha och här sitter jag och skulle bli 2...
Läs mer

Godnatt!

Jag fick precis reda på att nattstad hade en bloggapp som fanns att hämta via AppStore, eller jag kunde egentligen inte tro något annat men det är bra... Jag tänkte ta och...
Läs mer

Sho bitches

Förlåt för sättet jag uttala mig i rubriken ....Skojja bara i din´t give a fuck vad du tycker  lär dig leva med mitt språk annars har du inte nå...
Läs mer

Onsdags- Mys!

Hellu :) Åkte till Stockholm idag och mötte upp pojkvän, så gick vi runt och leta efter skal till min nya iphone, hittade ganska snygga faktiskt! Sen åt vi lunch och åk...
Läs mer

Glad!

Idag har jag varit i stan och handlat,blev en stickad tröja.sen stack jag till McDonalds med Elin och Linnea.när jag kom hem så hade min iPhone kommit,snacka om glad chey just nu!!:) b...
Läs mer

Ute o slirar

Här ska jag tillbringa kvällen med en god god vän :-) Hej hej mättma! - Posted using BlogPress from my iPhone Like this:Be the first to like this post.
Läs mer

2 appar för bildkollage till Instagram

Gillar du att fotografera med din iPhone och kanske gillar du också att dela av dig av dina bilder på Instagram eller Facebook. Här är två appar som låter dig skapa enkl...
Läs mer

Fotoprogram

Satt o lekte lite i ett program jag har på min iPhone o tyckte faktiskt denna bilden blev riktigt bra. Har förälskat mig i röda läppar, fan va snyggt det ÄR!!!
Läs mer

Foto utmaning - Dag 2.

Dag 2: Favoritpryl Denna var faktiskt riktigt svår, för jag har många favorit prylar här hemma. Men skulle jag få välja en så fick det bli min Iphone! Den ligger va...
Läs mer

I don´t give a fuck,

Är nu tillbaka i Norge efter en veckas paus från ALLT! Så, jag har fortfarande ångest, vilket egentligen är helt onödigt. Men ibland blir det så här. Då...
Läs mer

Sista dagen i Björnriket

Dagens skidåkning! Idag fick Noah åka med sele. Tack Sara för tipset, helt outstanding!! - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Faktura från Klarna

Faktura från Klarna – Ringde igår till Klarna eftersom att jag ville ha fram en gammal faktura. Killen som svarade lät lite snäsig, men antagligen eftersom att han var nervös...
Läs mer

Dagen och bilder!

Nu är jag hemma! Nu har jag kommit hem från stan , bloggade ju på MC men nu ska jag berätta det tydligare! Vi har gott runt i alla affärer på stan vi köpte varsin...
Läs mer

Bit ihop och le.

Min iphone 3 har strulat jätte mycket. Men det är antagligen för att jag har fått ta över den efter min man. När han fick den (ny) på jobbet så var han supern...
Läs mer