onsdag 21 december 2011

iPhone 5 2011-12-21

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

GOD JUL BÄSTA MARITA !

Ja idag kom det då alltså fram med posten, bästa Marita's julkort! Så därför kan jag nu med gott samvete visa det för er här i bloggen. På detta kort ha...
Läs mer

Underbar lunch

Åt supergod räksallad på Matvarufabriken med finaste väninnan M. Perfekt! Fryslort som jag är gäller laget på lager, linne, blus o kofta ska väl hålla mi...
Läs mer

När gav du din mormor en iPad senast?

Så här i juletider borde jag så klart tipsa om vad man ska lära sina gamla släktingar eller andra teknikovana för appar och fiffigheter med ny teknik. Men jag tänke...
Läs mer

Se direktsänd sport i mobilen

:bet365-logo::bet365: har gjort det möjligt för dig att se direktsänd sport på iPhone, iPad och Android. Det innebär att du kan se din favoritsport även om du är p...
Läs mer

iPhone 4

Hallooo !! Fick en iPhone 4S! :D Igår bakade vi pepparkakor och jag lagade mat :D
Läs mer

busfrö

Åkte och hämtade ut min iphone, så nu fungerar den helt perfekt, wie :D Efter det skulle jag till kista och fixa naglarna, men batterierna på luren tog slut så stod mitt i ki...
Läs mer

Gomorron bloggen!

Eller ska man kanske säga god efter middag? :P Hahhah, är lite nyvaken, har sovit så himla skönt inatt, äntligen är det lov så man kan sova när som helst och v...
Läs mer

Hos frissan med Greta!

Shoo, slutade precis o nu sitter ja hos frisören med Greta, hennes syster skulle fixa hennes hår till avslutningen. Efter det drar vi hem till Jossan o fixar oss till avslutningen som 228...
Läs mer

Dagens lunch!

Råris Kycklig Paprika Frågor på den? - Em bloggar i iPhone!
Läs mer

Apple köper upp israeliska minneskrets-tillverkaren Anobit

Den stora israeliska minneskrets-tillverkaren Anobit har länge försett Apple med flash-minnen till  iPhone, iPad och iPod Touch, och nu har Apple köpt upp företaget för...
Läs mer

WAWAWIWA

  Slängde ihop ett collage pÃ¥ saker jag vill ha, Ã¥h röda Hunters till en marinblÃ¥ stickad tröja, det Ã16...
Läs mer

Hos Julia, natt inlägg.

Hej hej. Jag är as glad nu när jag fått min kära Iphone och den är redan gjord så att jag kan twittra, facebooka, blogga, nörda mig och terrorisera min babe. Gansk...
Läs mer

Ett slags downshifting...

Apple och jag har gått skilda vägar. Idag fick jag lämna ifrån mig min jobb-Mac, eftersom mitt vikariat är slut. Och som om den liksom kände på sig det så dog...
Läs mer

Jul i kaos

Trodde verkligen vi skulle vara klara till jul men nä:( men vi tar paus och gör “jul” ändå!:) Stress på torp i dag. Saga somnade i kundvagnen. Tänkte ta lite kort p22...
Läs mer

Mobilblogg

Sitter med broshan och syrran. Kollar på tv och bara chillar :D sen bloggar jag från broshans IPhone iaf chao nu. Carpe diem
Läs mer

Nu du...

Nu är det inte långt kvar förrän lilla jag får lite julledigt! Och då är det två extra dagar (fre och mån) vi snackar om... Jag är så oerhö...
Läs mer

Säängen

Väntar just nu på Kalle i sängen, han spelar.. Tittar på The Oc säsong två. Imorn är det avslutning i skolan och sen ska jag köpa julklappar med Ludde. Och ja...
Läs mer

tjugoförsta december

Hejsan. Idag har det verkligen inte varit min dag. Men men.. dagen började med sovmorgon eftersom lilla jag har lov. Efter det gick jagupp åt frulle och sen drog jag till pappas jobb h228...
Läs mer

Nytt utseende

Idag har jag ändrat utseendet på min Blogg, det blir inte precis som man vill. Men tycker ändå att den blev bättre nu. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Shut up and read

Ligger i sängen, så bloggar från mobilen. Åker till Gbg imorgon igen! It's christmas time! Seriööööst, fan vad jag hatar autocorrect på iPhone! Skulle skr...
Läs mer