måndag 12 december 2011

iPhone 5 2011-12-12

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Lista : De 8 snyggaste spelen till iOS

Share this on Facebook Push this on Pusha Tweet This! Email this to a friend? Get Shareaholic Som ni kan förstå spelar jag väldigt mycket på min iPhone och iPad, men det är i...
Läs mer

Fototriss: TRE

Jag gör ett sällsynt inhopp i Fototriss den här veckan, kunde inte motstå när vi var på landet igår och jag hittade så fina trios nere vid sjön.  ...
Läs mer

Ur dvalan

Min planerade ta-det-lugnt-och-hoppas-på-förbättring-dag har gått i stöpet. Gizmo måste till veterinären. :( I lördags kom han in och såg tuffsig ut, oc...
Läs mer

Jag och min iphone är inte vänner

Jag och iphone är tydligen inte så bra vänner i alla fall! Kul att man köpt ny telefon och så funkar det inte! Ska lämna in den imorgon igen för det fungerar inte m...
Läs mer

Fått paket!

Hej på er! Kom precis hem ifrån ett hårt pass på gymmet! Är helt slut så det finns inte, körde för hårt idag tror jag känner att jag har jä...
Läs mer

Julkort

Har ägnat förmiddagen åt att fixa lite till hemmet inför jul. Köpte de sista julkorten, har några jag pysslat med själv och några köpta. Den sista timm...
Läs mer

Julklappstips med lumpennostalgi

Julklappar ska man ge bort. Och få. Det spelar ingen roll vad det är i dem (tändstickstavla föreställande Bodens fästning, någon?), om paketet är snyggt eller...
Läs mer

Video från Rocca club Riga

Filmat med min iPhone, kommer senare ladda upp en annan video filmat med digitalkameran! Night life in Riga! -
Läs mer

Candy phone

Hallo! Internet krånglar med mig idag så lyckades koppla upp mig på min iphone hihi! Ska strax iväg med några lådor till den nya lägenheten! Åh vad jag l228...
Läs mer

Ont, det gör ont...

Vad lång en vecka är! Vem fan kom på att sju dagar skulle gå så in i bänken långsamt?? Det är inte rättvist... Jag längtar efter mina underbara grabb...
Läs mer

Projektorskal till Iphone

Nu kommer ett nytt skal till Iphone som inte bara innehåller ett extra batteri utan även en inbyggd projektor.
Läs mer

Glad och förvirrad tjej!

Ligger i min sköna goa säng! Är så skjut trött faktiskt. Paketet jag berättade om var självklart min nya mobil, iPhone 4S!! Älskar den, fast jag fattar ju typ...
Läs mer

Trött

Varit måndagstrött idag! Hem och käkade middag, sen gick jag till Eva och hjälpte henne installera hennes nya fina iPhone, sen hem och julpysslade lite. Ska visa när det 22...
Läs mer

åtta. nio. tio. elva. tolv.

Berätta om ett av dina favoritplagg.  min nyaste klänning från topshop. tänkte ha den på jul. världens sötaste är den.  Berätta om en av d...
Läs mer

En tråkig dag på jobbet

Idag var allt tråkigt på jobbet plus att jag frös och var trött. Hoppas att jag känner mig bättre imorgon så jag kan ta tag i ett av problemen på verkstaden....
Läs mer

Gamlingar på utflykt

Hittade en kul app till min IPhone. Ett gammalt foto där jag ser väldigt ung ut, var tvungen att testa. Nathalie fick tag på min telefon och lekte lite. Janina. Och s22...
Läs mer

Gamlingar på utflykt

Hittade en kul app till min IPhone. Ett gammalt foto där jag ser väldigt ung ut, var tvungen att testa. Nathalie fick tag på min telefon och lekte lite. Janina. Och s22...
Läs mer

Julstressen

Den stora årliga julstädningen pågår här hemma, och som alltid när jag stor-städar så kan jag inte låta bli att möblera om lite. Byta ut några l...
Läs mer

White like the snow

Fy fan vad trött jag e.. Vet inte ens vad jag sitter här för egentligen.. eller jo de vet jag.. jag väntar på att min älskling ska komma in trippandes o säga att ha...
Läs mer

Min energi - app från Eon

Min elräkning kom idag, vilket var chockande nog lite högre än vad den brukar, borde det inte efter jul och nyår som som den ska ha stigit rejält?? Jaja anyways... I det lill...
Läs mer

iOS 5.1 Beta 2 är släppt

Apple släppte för några timmar sedan iOS 5.1 Beta 2 till registrerade utvecklare. När Beta 1 kom i slutet av November så fanns det inga stora uppdateringar med, men det fanns...
Läs mer