lördag 10 december 2011

iPhone 5 2011-12-10

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

2007: Macworlds chefredaktör Andreas Leijon vill byta mamma

Du är väl med i IDGs knasroliga julkalendertävling? Idag undrar man: Vad ville Macworlds chefredaktör Andreas Leijon ha i utbyte för sin mamma i maj 2007? Och man ska v228...
Läs mer

iphoneskal

bara att se de här skalen, får mig att vilja ha en iphone.så himla fina v
Läs mer

say it right !!!

hello! hur står det till ikväll?? jag mår helt okey lite trött och sliten men vad ska man göra killen är ute med sina grabbar och firar jesses födelsedag :) s229...
Läs mer

Dinner

Nu går vi ut och äter, typiskt semester när det känns som om man inte gör annat. Är det inte frukost, lunch eller middag så är det snack-time. I like it! Lill...
Läs mer

Ska det va så jävla svårt..!?

Asså jag blir fan helt jävla galen! Nu kan jag inte blogga IGEN för att mitt MyWi på min Iphone har gått ut och jag kan inte köpa MyWi med mitt bankkort och min bluetoot...
Läs mer

Årets första julbord

Det kurrar i magen! Medvetet valde jag - och de flesta av mina kollegor - att äta en mindre lunch än vanligt. Ikväll vankas nämligen svenskt julbord hemma hos ambassadören oc...
Läs mer

Lucka 10: Vinn spalampor, nödladdare eller klacksparare

Lucka 10 presenteras i samarbete med Smartasaker. Nu har du chansen att vinna 2 stycken paket med färgskiftande spalampor, en nödladdare till iPhone/iPod eller 2 par klackssparare! :) S...
Läs mer

Här är mitt paradis

http://www.airliners.net/photo//1353357/L/ Eftersom jag inte fick någon bra bild på Maho Beach i St. Maarten när jag var där 2010 så lånar jag en bild från airline...
Läs mer

Siri

Bästa någonsin på iPhone 4s. Hon är så duktig och läser mina meddelande för mig och svarar om jag behöver det, haha as go!
Läs mer

jailbreak iphone 4s

hej e lite newbee på d här och undrade helt enkelt om det finns jailbreak för iphone 4s 5.0 tillgängligt nånstans?:o tack för svar! Adrianne
Läs mer

Spa.......

Idag är jag iväg med svägerskan på barnfri tid/gubbfri tid! Presentkort på Vann som vanns tidigare i våras var dax att utnyttjas så nu vankas det julbord! Badat har...
Läs mer

Gott :)

På väg hem från Ljungby där vi varit med delar av släkten på mammas sida på Gästgivargården och ätit julbord. Det smakade väldigt bra. :) Vi r...
Läs mer

10:e december 2011

Hej på er! Nu kommer en snabb uppdatering om igår och idag:  Igår var det 9 månader med min prins, jag älskar dig sjukt mycket och det har varit 9 underbara månade...
Läs mer

Tredje tanden

Stor-piraten satt hemma hos sin mormor, åt smaskiga köttbullar och tappade sin tredje tand!
Läs mer

Med och tävlar!

Hej igen!  Jag ville bara säga att jag är med och tävlar i Felicias tävling om ett iphone skal på http://iphoneskal.se . Jag tycker jag ska vinna för...
Läs mer

hade inte varit dåligt med en pojkvän nu .

hej , duschade typ för nån timme sen. är riktigt trött . har inte orkat träffa någon idag , eller har inte orkat röra mig . pappa och min syrra är och hyr fil...
Läs mer

Skål!

Här dricks det glögg och bakas julgodis:) Chokladglöggen på bilden rekommenderas varmt! Vi ses senare! Kram - From Gunnarssonskans IPhone
Läs mer

Tävlar om en iPhone4s

Är med och tävlar om en iPhone4s :D Skulle bli så sjukt glad om jag vann en + då skulle det bli mer uppdatering på bloggen för då kan jag blogga från mobilen...
Läs mer

Snö här oxå

Har snöat en del här idag i övrigt har det varit en riktig slöar dag. Åkte iväg på fm och köpte nya skor till Simon samt lite lördagsgodis. Senare var vi...
Läs mer