söndag 4 december 2011

iPhone 5 2011-12-04

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Spelbröderna Botaniserar: Soul [XBLIG]

Spelbröderna Botaniserar: radiangames Fluid Xbox Live Indie Games (finns även till iPhone) Betyg: 1.5 av 3 Genre: Maze/Puzzle Pris: 80mps /J
Läs mer

Äntligen !

Hej Bloggen! Nu har äntligen blogger(google)släppt en app till Iphone så man kan blogga ifrån telefonen ! Så nu kommer det att komma fler inlägg och bloggen kommer bli...
Läs mer

Fototriss: Röd

Det är lördag morgon, sambon och jag har just vaknat, och vi ligger i sängen och surfar på var sin iPhone. Sambon kollar Tradera och jag kollar temat på Fototriss. "Ve...
Läs mer

Iphone skal!

Har nu bestämt mig att jag ska använda min iphone som ligger hemma, jag har 3gs.. Dock har ja ett år kvar att betala -.- men ja och mamma har kommit överens om att vi delar p229...
Läs mer

Svea salen

Handbolls match väntar - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

tävling, iPhone 4S

Jag tävlar om en iPhone 4S hos flavoured - tävla HÄR du också!
Läs mer

Söndagspromenaden avklarad

Det var kallt och ruggigt men det var frisk luft och det behövde vi alla fyra! Nu är vi hemma och ska värma oss med glögg och pepparnötter (pepparkakor i miniatyr i princip)....
Läs mer

Färdigt

Jag och Ebba har satt ihop och dekorerat huset idag. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Det är detaljerna som gör det!

Nyss plockade jag ihop en present till en liten nyfödd tjej. Hängde på en av mina nya etiketter som jag köpt på Etsy och det såg ju himla piffigt ut :) Glad andra adven...
Läs mer

Ullared + Gbg!

Igår åkte jag och familjen + nomce till Ullared för nomce ville dir innan hsn åkte hem till Makedonien och sedan åkte vi till Göteborg! Jag hittade bara jätte lite...
Läs mer

I storstan igen!

NK's julskyltning, alltid mysigt! - Postat från verkligheten, från min iPhone
Läs mer

6 dagar kvar...

... sedan kan jag beställa/köpa en ny mobiltelefon!! (dvs jag får förnya abonnemanget och ta ut en ny telefon) Det blir en Iphone 4S och såklart ska den vara vit...
Läs mer

Pepparkaks-helvetet

Samma visa varje år. Jag får för mig att lussebak är något mysigt men icke! Ossian klättrar upp för allt så han fick sitta i sin stol, jag måste passa p...
Läs mer

LATTETID

Oj oj vilka goda lattes Susanne gör! Jag är helt kär i varenda detalj i detta hemmet, Susanne du måste blogga mer hemifrån – det kommer läsarna älska! Tweet Th...
Läs mer

Länge sedan..

Jo det var länge sedan jag bloggade nu. Hänt lite saker till och från. Just nu ligger jag sömnlös i sängen. Väntar på nattsällskapet John Blund ;) Kram...
Läs mer

imorgon idag sen

Idag, imorgon har jag mycket att göra!! - ringa och boka tid hos sjukgymnasten - boka tid till min läkare för en ny operation - skriva en uppsats och redovisa den klockan 1 - h2...
Läs mer

Siri

Jag kunde (kan fortfarande) inte sova så låg och pillade lite på mobilen. Medan jag utforskade kom jag på det speciella med iPhone 4s - nämligen funktionen Siri. Jag testade...
Läs mer

12e tanden

Dök upp för ett tag sedan, hos anton. typ en vecka kanske? Minns inte riktigt när. Han sover som skit under den tiden iaf! Som tur är får han ingen feber, men han vaknar och...
Läs mer

trött.

Jag är så trött att jag mår illa! Min tredje lilla chaufför för natten är lite sen så jag passar på att rasta mig. Dumt att jag glömde matsäck,...
Läs mer

Barn med iphone och visakort

Hur gör föräldrar som har barn under 18 hon vill ha en iphone, när det måste finnas ett knutet kontokort till telefonen för att kunna använda facebook eller andra A...
Läs mer

iBottle opener

Du har säkerligen en kapsylöppnare i köket, en i vardagsrummet och en på nyckelringen. Men det är inte alltid säkert att du har tillgång till någon av dessa. V...
Läs mer

Lovely!

Hej alla ni fina som tar er tid att titta in, ni är ju alldeles otroliga som hänger med trots att jag varit usel på att hänga med bland er andra och på att uppdatera bloggen....
Läs mer