måndag 19 december 2011

iPhone 5 2011-12-19

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Försöker iaf

Helt ny i detta med iphone så jag råkar skicka inlägg med bara rubriker.. Så nu vet ni varför det blir tomma inlägg ibland. Jag bävrar för imorgon... Jag ska...
Läs mer

Jultomten har en iPhone 4S med Siri

I Apples nya tevereklam för iPhone 4S nämns aldrig vare sig orden iPhone, Siri eller Apple. Ett ganska tacksamt marknadsläge onekligen.
Läs mer

Nu minns jag!

Av Helena – Torsdag 15 dec 16:42. Hola amigos! Snacka sjuk dag denna dag har varit! Låt oss säga såhär, presenterna som gavs var alltifrån stringtrosor till parfym. Kan g24...
Läs mer

Ass back home

Just nu lyssnar jag på den nya låten från Gym Class Heroes - Ass back home, det är min nya drog förut var det B.O.B feat Lil Wayne - Strange Clouds dom är b2...
Läs mer

Mitt i natten..

Fan fan faaan kan inte sova. Heeeelt omöjligt!!! Kan inte ens känna tröttheten fast jag vet att den finns där. Så jobbigt att jag hamnat här igen..... Sömnsvår...
Läs mer

En dag kvar.

Ibland önskar jag att jag hade en systemkamera, eller ja ganska ofta. För mina bilder blir verkligen inte bra med mobilkamera. Men man får vara glad att man har en iphone och ingen Nok...
Läs mer

Tommmmtennnn !!!!

.. De e snart jul och min önskelista e Full !! Tomten , detta vill ja ha : En Iphone 4 svartJw ridbyxor mörkblåa och vita.Kingsland strumpor.Jw mörkblå kavaj Dom mörkb...
Läs mer

Populäraste appar på iTunes Sverige 2011 (iPhone)

Apple har släppt sin sammanställning över mest populära appar. Den är lite luddigt rubriksatt (man kan sortera på datum appen lagts upp, bokstavsordning, eller på ”...
Läs mer

Jahapp

Här ligger jag. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Det finns en verklighet.

Jag börjar känna att den är tillbaka. Har cp-mycket att göra fram till på torsdag när jag åker upp till Gällivare för att fira jul. Paniken växer kan...
Läs mer

Snart jul och jag saknar min iphone, all

Snart jul och jag saknar min iphone, alltså önskar jag mig en ny.. You cannot reply to this MMS by email. Dela med er av detta:EmailFacebookPrintLike this:Be the first to like this…
Läs mer

Thank god it's monday.

Jag vet att jag bara jobbat här i en vecka, men jag älskar att gå till jobbet på måndag morgon och se fram emot det. Att sitta vid ett skrivbord och prata om helgen med kolle...
Läs mer

"JULAFTON" HOS HÅKAN

Större delen av den närmaste familjen samlades i går hos Håkan för att fira "lilla julafton" innan alla försvinner på olika håll. Massor med god mat,...
Läs mer

Ha kvar dina filer med Dropbox även om hårddisken kraschar

Nu är jag förbannat trött på hårddiskar som kraschar, datorer som slutar fungera och filer som går upp i rök. Från och med nu tänker jag använda Drop...
Läs mer

Julen är här!

Kolla vilka fina rosor jag fick av mamma igår! Vi firade min födelsedag med familjen då, så hon, Claes mamma med sambo samt Claes bror var här. Vi fikade och jag fick öp...
Läs mer

iPhone 4s: iPhone 4s 2011-12-19

Nu minns jag! Av Helena – Torsdag 15 dec 16:42. Hola amigos! Snacka sjuk dag denna dag har varit! Låt oss säga såhär, presenterna som gavs var alltifrån stringtrosor till par...
Läs mer

Måndag o en dag närmare :)

Ho ho o god kväll i stugorna! Har ni fått någon julstämning än?? Själv har jag kommit liiiite närmre, men märk ordet liiiite 😊. Idag hade Linus sin skolavslut...
Läs mer

tack mohammed <3

TACK MOHAMMED ATT DU FIXA MIN BLOGG DE BLEV AS SNYGGT HIHI <3   Aaaa men, tja dåååå. skoja. men hej, ska typ sova snart, imorgon e de skola..skit tråkigt. fast de j...
Läs mer

lugnet lägger sig

Eller inte. Lite upp o ner här. Ibland lugnt o stilla sen tar det hus i helsike o nån exploderar. Så är det med en familj om fem med humör :) Lillkullen flyter omkring o f2...
Läs mer

Även Ancestry delar ut julklappar i år

Även Ancestry har kommit ut med en uppgradering av sin app för smartphones av typ iPhone, samt för iPad lagom till Jul. Jag har visserligen ett abonnemang på begränsad tid p...
Läs mer

lite bilder inom miljö tagna av mig 2011

 och dom säger att Iphone har dålig kamera.pfft
Läs mer

Dåligt med uppdatering

Förlååt för att jag varit så dålig på att skriva! Jag har liksom ställt in mig på att ge mig själv en iPhone i julklapp på mellandagsrean och ha...
Läs mer

APP STORE

-Hej! Ligger i sängen och kikar runt lite på fotoappar för iphone. Någon som vet någon bra? Där man enkelt kan få fina bil...
Läs mer

Godnatt!

Längtar som f*****n tills imorron gud va kul :D Pappa tkr jag ska vänta tills nästa vecka på mellandagarna ,hette de ens så?? xd Men vill köpa den imorron,tror inte dom...
Läs mer