lördag 31 december 2011

iPhone 5 2011-12-31

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Kapitel 3. Kyssen

Kapitel 3. Kyssen Jag vaknade av att jag fick ett sms. Av Bea! Hejsan Linni! Ska vi träffas? Ring eller smsa när du ser det här;) Kram:))))<33333 Jag kände ett glädj...
Läs mer

31 december

Sådär nu ligger man antligen nergosad i sängen, skööönt ! Har ju varit lite fram o tillbaka idag + att jag inte la mig direkt tidigt inatt, så nu e man inte direkt...
Läs mer

En ny upplevelse

Det som jag är glad över när det var dags att förnya mitt telefon abonnemang var att jag skulle få en helt ny telefon. Detta för att man andra såg ut som ett haveri...
Läs mer

Senaste dagarna

Bild på caitlin som ligger på bänken - det var en mus under ugnen. Bonding time med familjen. Min hand - valpen bet mig :( Moa fick en iPhone i julklapp :) Jag har även var...
Läs mer

life's a bitch cause if it was a slut, it would be easy

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? jo d gjorde jag väl... 2. Höll du några av dina nyårslöften? Kommer du ha några nya för näst...
Läs mer

USA Flagga iPhone 4 Skal

Pris: 79 Kr inkl. moms Fri Frakt Extremt tunt skal Slagtåligt och flexibelt Omfattar ryggen och hörnen av iPhone 4 Lev.Tid: 15 dagar
Läs mer

Nytt jailbreak för iPhone3+4/iPad1 iOS 5.0.1

Nu har det kommit ett Jailbreak för alla iDevices (iPhone, iPad, iPod) utom de senaste med A5-processor (iPhone4S + iPad2). Så, om du har en av ovan nämnda enheter, uppdatera snarast...
Läs mer

Summering!

Hur har 2011 varit? Jag måste säga att det har varit ett bra år. Kanske inga världsomfattande händelser i mitt liv, men har många fina minnen att se tillbaka på....
Läs mer

Kyss iPhone 4 Skal

Pris: 79 Kr inkl. moms Fri Frakt Extremt tunt skal Slagtåligt och flexibelt Omfattar ryggen och hörnen av iPhone 4 Lev.Tid: 15 dagar
Läs mer

Svampbob Gul iPhone 3 Skal

Pris: 79 Kr inkl. moms Fri Frakt Extremt tunt skal Slagtåligt och flexibelt Omfattar ryggen och hörnen av iPhone 3 Lev.Tid: 15 dagar
Läs mer

2011 del 3

JULI Jobbade med slipning och målning av ett visst drömhus tillhörande en viss bror. Var på auktion. Köpte ingenting. Älskade Västerbotten. Hälsade p22...
Läs mer

Snapseed gratis under begränsad tid!

Under en begränsad tid har du nu möjlighet att få en av de bättre bildredigerings-apparna för iOS, helt gratis! Snapseed har två paneler med justeringsverktyg. I den h...
Läs mer

Klart jag kan simma,men i hans ögon drunknar jag ;**

Nathalie skulle någon stans nu sen så ska dom ju iväg ikväll så vi ska va imorgon istället.Sitter i min säng och spelar Sea Stars eller vad det heter ;)))Det ä...
Läs mer

make bigger checkbox for website on iphone

http://tobyho.com/2011/02/25/making-a-morning-checklist-out/
Läs mer

Lördag

Lördag idag och nyårsafton var det ja :-) Vi är hemma med en orolig hund, äter gott och tittar på fyrverkeri vid tolvslaget men skjuter inga själva! Jag har just mariner...
Läs mer

Jag borde blivit översättare ändå.

Åh nej. Svenska översättare ibland alltså. Jag ser på min glee-dvd och har aldrig sett det med svensk text förut. Santana säger "how about we pop in some swee...
Läs mer

Hon spelar ut det gamla,

och förhoppningsvis in det nya. Fyllt av energi och glädje. Det har varit trögt och det går fortfarande ostadigt i kurvorna, men på nåt vis så ska vi nog se framti...
Läs mer

Shoot the Birds – beroendeframkallande prickskytte

Vid första genomspelningen var jag beredd att kategorisera Shoot the Birds som ännu ett av de där ganska tråkiga, innehållslösa iPhone-spelen. Anledningen var först...
Läs mer

Mitt 2011 (jan-mars)

JANUARI Jag och M blev till slut ett offentligt par, ngt som ganska många iofs redan visste... hehe Vi åkte på: 100% party Min vän tatuerade in mina läppa...
Läs mer

Halsduk

Färdig men frågan är: sy ihop eller inte? Får snacka med tjejen som äger den enda passande jackan hur hon vill ha den. Ja Tiger sitter där som vanligt och kollar in....
Läs mer

Rubrik saknas

Gott nytt år alla! Har precis fixat klart mej och sängen väntar på mej just nu. pratar med min älskling medans jag sitter och laddar upp bilder från mobilen till datan...
Läs mer

Gott nytt år

Gott nytt år! Nu ska jag sova, natti! :D Nästa vecka blire stan m Jessica.. ja ska köpa en jumpsuit sen ska jag spara alla pengar jag har kvar o får te en iPhone, vill ver...
Läs mer

Veckan som varit (v.52)

Då var det söndag, dags att titta tillbaka på veckan som varit. Om du har missat något från veckan som varit kan du nu enkelt hitta alla inlägg som dykt upp under veckan...
Läs mer

färdighetsfusk the sims 3

The Sims 3 är uppföljaren till datorspelet The Sims 2 inom spelserien The Sims, som också är världens mest sålda datorspelserie. I Sverige var releasen den 4 juni 2009....
Läs mer

2011- årsresumé.

Snart är 2011´s bäst före utgått. Underbart. Det känns som om att detta året passerat i rasande fart. Och varje nyår har jag slängt ihop en liten resum2...
Läs mer

GOTT NYTT ÅR!

Skickat från min iPhone
Läs mer