söndag 18 december 2011

iPhone 5 2011-12-18

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Stones.

Innan Så mycket bättre tyckte jag Laleh var briljant. Efter några avsnitt av detta underbara program tyckte jag fortfarande att hon var en liten briljant om än en sjukt tråki...
Läs mer

Frusen planet i detta liv

God Dag! Många boxar har jag men fler vill jag ha. BBC serier är en favorit då de oftast levererar oslagbara natur dokumentärer och det älskar ju jag. Ta dessa två som...
Läs mer

Saker ni inte visste om mig

Mår bättre men har ingen inspiration så kan göra ett sånthär inlägg.. - När jag var liten så trodde jag att man kunde sätta på en låt i ty...
Läs mer

tidsfördriv

Jag kommer ifrån: Sverige Jag heter: Ida nilsson När fyller du år?: 22 juli Tycker du om någon just nu?: FamilyFriends Jag samlar på: Kunskap G...
Läs mer

Nyårs Klänning Iphone 4s

Beställde en nyårs Klänning.. Den är hur fin som helst.. Kollade skor också men hittar inga som passar   Vad tycker ni I lördags beställde jag en ip...
Läs mer

4:e advent

Sitter på jobbet och knaprar på pepparkakor och slurpar kaffe... En härlig och lugn söndag helt enkelt!! =0) Spotify är igång och alla mina favorit låtar avl246...
Läs mer

Ska berätta om dagen! <3

Loppan sov hos mig alltså allan vi sov till 9:30, vi spelade wii sen så gick vi ner och stekte pannkakor!<3  Vi åt och lyssnade på jingel bell rocks haha och spelade...
Läs mer

Liten recension på mitt jobb!

Tack Martin! :) http://faschingseskapader.blogspot.com/2011/12/en-kock-i-mitt-kok.html Skickat från min iPhone
Läs mer

APRIL MAJ JUNI

I början av april skaffade jag en iPhone. Vi hade spexfoto i skolan. Från vänster: Jokern, Darth Vader, Robin Hood, Samara från The ring och Cat woman. Snön var helt borta oc...
Läs mer

Önskelista 2011

Rihannas nya parfym2. Iphone 4 skal3. Wii spelet Just Dance 34. Smycken av nåt slag5. Nagellack6. En fantastisk jul med släkten ♥
Läs mer

Sova middag är skönt..

Försöker få den här lilla damen att somna om. Hon somnade så gott med Jocke förut, men blev väckt av tre grabbar som väsnades! Märker att det inte är...
Läs mer

Främmande Vatten

God Natt Jag har precis gjort ett riktigt kap på kära Tradera:) ett kap som är bra svårt att slå tror jag vann filmen på ynka 51kr hihi
Läs mer

Babes!

Heyy folks. Jag har inte haft tid att blogga i helgen över huvudtaget. Fullt ös, medvetslös. Nej men berättar kortfattat. Torsdags: Vart fest hos Maryisa, åkte sen till...
Läs mer

Trevlig Advent ★

Sista advent idag! Ska inte göra ett långt inlägg denna gång. Igår var det lördag och Idol var här i stan. De skulle till ett köpcenter. Tänkte...
Läs mer

Tappa iPad/iPhone i havet, poolen, snön.. utan risk.

Har du “talangen” att tappa saker? Eller vill helt enkelt vara på den säkra sidan? Med OverBoard iPad eller iPhone behöver du inte vara rädd för att dina älsklingsprylar...
Läs mer