lördag 17 december 2011

iPhone 5 2011-12-17

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Fynda gratis spel på App Store

Just nu kostar många bra spel för iPad, iPhone och iPod Touch inte en enda krona.
Läs mer

Dead And Gone

Tjenare babes! Hur har eran Fredag varit? Min har varit ganska lugn! Var hos Karima under kvällen med gött betydande folk, sa hejdå till henne :( Är jag avundsjuk över att h...
Läs mer

iPad är fortfarande nummer 1 bland tablets

Share this on Facebook Push this on Pusha Tweet This! Email this to a friend? Get Shareaholic Apples iPad är fortfarande den tablet med flest marknadsdelar, och den är inte direkt hotad fr...
Läs mer

Hej från oss

Vi började morgonen med att ta en promenad till Mega (supermercado de luxe). Inhandlade blöjor (på tok för små, skyller på amningshjärna), våtservetter, Oreo c...
Läs mer

Eric Saade, Iphone 5 och pannkakor populärast på Google

Appropå Fact Based Maagement: Varje år analyserar it-jätten Google vad vi svenskar är intresserade av, i alla fall på internet. I år var en telefonmodell, en dokus229...
Läs mer

iPhone skal !

Grymt snygga iPhon skal och sånna man kan klista på :)  Ni hittar de på : Society6.com
Läs mer

I got a feeling

Sitter vid min iPhone, så thatsWhy jag gör inlägg så här sent.Om något stavas fel är det för jag ännu inte vant mig. Jag har kollat på två filme...
Läs mer

TAIF-IKO och en ziggezagge!

Var i Tingsryd igår. Men jag plåtade inte, utan sidekickade CG på Cover it live-rapporteringen på OT.se Filmat med iPhone 4. FOTO: iPhone 4.
Läs mer

Sköna lördag.

Okej, så det blev inte så mycket sovmorgon. Min rygg höll nämligen på att gå av kändes det som. Men jag kände mig ändå pigg. Därmed lämnad...
Läs mer

sov morgon

hejhej godmorgon! jag sitter nu vid mat bordet och har precis ätit två stycken jätte goda mackor. och ska snart hem , för sov hos susanna  igår, vilket var riktig...
Läs mer

12-17

Hade biokväll hos mig igår med grabbarna, kul att träffa gänget :) inte ofta man gör det längre. Kvällen vart väl lyckad, alla skratta och hade kul. Jag fick ...
Läs mer

put your name on it

Vaknade vid halv 12 idag! Gud vad länge jag sov ;)   Min pappa precis kommit hem från affären och har köpt body butter till mig för min andra har precis tagit slut......
Läs mer

iPhone 4S

Insåg precis att Tele2 har ju studentpriser på abonnemang och sånt, så snart blir det en iPhone 4S!!! Är så jäkla exhalterad!! :D Ska köpa den den 23e så...
Läs mer

Lilla julen

Varje år helgen innan julafton firar vi jul med farfar och barnens kusiner på Mickes sida. Regn/snö men vi har kul ändå! - Posted using BlogPress from my iPh...
Läs mer

Sitter på hem nr2

God Dag! Åh fy vad mätt jag är:) tryckte just i mig en fläskig kladdkaka som efterrätt till julbordet. All denna mat har nu förvandlats och tagit sin första nypa l...
Läs mer

Berlin förra helgen <3

Låter bilderna tala. Hade en mycket trevlig resa till vackra Berlin. Jag och mamma hälsade på min farbrors flickvän Kerstin....
Läs mer

För 300 kronor kan du få din Applelogga på iPhone 4 att lysa (Nyheter)

För ett par veckor sedan kunde vi läsa om en speciell modifikation av iPhone 4, ett företag i England visade då upp en iPhone 4 där Appleloggan lyste. Företaget meddelad...
Läs mer

Rektorsskiftet

I fredags var det storslaget Rektorskifte vid Uppsala universitet. Eva Åkesson skiftade då på som ny rektor för universitetet efter rektor Anders Hallberg (jag har bloggat lite in...
Läs mer

Tusan

Hur mkt otur ska jag ha igentligen, tappar alltid mina saker. Tappade min älskade iphone i ett betong golv för ungefär 4-5 timmar sedan:/ Nästa sak är väl min nya surfpl...
Läs mer

Äntligen en ny telefon

ÄNTLIGEN kan jag säga att jag slipper min extremt dåliga HTC Legend som jag haft i 1.5 år. Äntligen är jag ägare till en iPhone 4S. I onsdags åkte jag, mamma o...
Läs mer

god kväll!

Hemma från Lund där vi lämnade några av rasmus polare, håller nu på att ladda ner Super 8 som jag redan har sätt på bio men den är så himla bra s22...
Läs mer

Nu fortsätter natten

Nu är jag färdigjobbad för idag. Iom att jag kan sova länge i morgon så väljer jag att ha en uppesittarkväll. Den sista natten med Musikhjälpen samtidigt som j...
Läs mer

Cutthroat.se statistik

Gick igenom Google Analytics statistiken för cutthroat idag och bestämde mig för att se hur mycket  trafik sidan genererat från start, det vill säga från och m...
Läs mer

Hel igen!

Min bättre hälft kom hem vid 17tiden idag, efter 4 dagar borta. Julbord och grejer med sitt jobb. Skönt att ha honom hemma igen. Vi lyxade till det med suschi efter att Charlie somnade...
Läs mer

Det största är kärleken i evig tid...

Dator Iphone Ipad Smycken Espressomaskin Ny bil Handväskor Matsalsmöbler Ny TV Skor De senaste dagarna, när jag stundtals sprungit omkring i julsnurren och stressat runt bland teknik...
Läs mer

Festliga outfits

Det har ju varit lite partaj senaste tiden. Jag har fotat mig själv mot de fulaste bakgrunder jag kan hitta, för att själv se snyggare ut. Tisdagens julfest på Münchenbryg...
Läs mer