tisdag 5 mars 2013

iPhone 5 2013-03-05

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

Gårdakvarnar och skit

Dagen har bestått av Gossip girl, vila, baka macarons och spela Plants vs Zomies! Är glad, för jag lyckades med macaronsen, jag och mamma har försökt flera gånger m...
Läs mer

frågor

Vem? Vem sov du hos senast? Malin Vem pussade dig sist? jag venne Vem tror du tänker på dig nu? Ingen Vem skrev ditt 5:e inkommna sms? Malin Vem har du senast ringt? Erika Vem …
Läs mer

Jag ska hoppa runt och sjunga..

.. Den dagen den här jäkla foten blir helt smärtfri. Jag frågar mig mest om det ens kommer att hända.. Så här 1,5 år senare börjar det kännas r228...
Läs mer

Dagens

Dagens roligaste: Träningen, det var riktigt kul idag faktiskt. Dagens tråkigaste: Skolan och att plugga inför fysikprovet.. Dagens frisyr: Nedsläppt, med en inbaka...
Läs mer

Rättikagratäng

Här kommer det utlovade receptet på rättikagratängen, och som vanligt så har jag hämtat inspirationen från Åses blogg: http://56kilo.alltforforaldrar.se/r...
Läs mer