onsdag 6 mars 2013

iPhone 5 2013-03-06

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Iphone 4S Jailbreak

IOS 6.1.1 Nu finns den ute fullt fungerande och finns även till IOS 6.1.2 Den enda nackdelen som jag själv har märkt är att din Iphone kan bli segare, men det beror helt och h...
Läs mer

Tävling i Samarbete med CaseApp

Nu har jag fått äran att anordna en tävling i samarbete med CaseApp.se för alla er med iphone 4/4s och 5! Det ni kan vinna är ett presentkort till ett värde utav 299kr...
Läs mer

Jag är världens klumpigaste människa..

ja, jag tappade min iphone 5.. jag har tappat både min gamla 3gs och nu, min nya 5a! Är så jävla arg på mig själv. Kostar 2000-3500 att laga..      ...
Läs mer

GODMORGON ♥

Godmorgon änglar ♥ Vaknade för ett tag sen. Har sovit som en prinsessa. Låg och funderade på om jag skulle uppdatera bloggen innan jag la mig, men hur kul är det att läs...
Läs mer

Helt mör bestulen ..

Det förstnämnda beror på mina dubbla axel tricep pass igår. Ja.., jag kanske överdrev nåt..,- men jag tänkte så här. Lika bra att köra, fö...
Läs mer

En Randig Dag I Stockholm

Nu får väl ändå devote ta och uppdatera sin mobil app. Blir tokig, den passar inte till iPhone 5 och jag kan inte göra stycken för då måste jag sätta en p...
Läs mer

I'm TOO IN LOVE WHIT YOU - Kapitel 2

Jag vaknade av lukten av mat. Jag uppnade ögonen och såg en vagn stå framför mig. Jag satte mig upp. Jag hade fortfarande morgonrocken på mig, Harry måste ha burit mig t...
Läs mer

Det är kan vi väntas oss av Samsung Galaxy S IV

Nästa torsdag är det premiär för Samsung Galaxy S IV. Telefonen lanseras vid ett stort event i New York och sedan månader har det spekulerats vad Samsung har i påsen som...
Läs mer

10 saker ni kanske inte visste om mig!

(ursäkta för uselt bloggande dom senaste dagarna)   1. mina favoritbloggar är Caty.nu, Keela.se, Hofh.se, Kandylandy.se, Epicfaiil.se, Kissies,se och Fokis.se (jag läser an...
Läs mer

Gym

Tjenare, har idag varit och gymmat med min bro Adam, fettsoft! Körde mest rygg och mage men även ben och armar, är ganska pigg i kroppen men ändå helt jävla slut... Fi...
Läs mer

If you don't fight for what you want, don't cry for what you lost.

Min laddare till telefonen funkar inte, eller den går på "ladda-ladda inte-ladda osv.." länge hela jävla tiden så den ligger bara och vibrerar.. Så jävla...
Läs mer

Ny lur

Nu ni ,har jag äntligen köpt en ny telefon. Det blev en Iphone 5 till slut. Så jag hoppas den är en bra telefon utan strul för jag är trött på det nu. En fung...
Läs mer

Massa nya tips och NRJ-klipp

Du har väl skaffat Joo-appen? Ja, min egen gratis relationsapp som släpptes för Iphone förra veckan! Om inte – gör det direkt här! I dag ligger det uppe massa nya listor...
Läs mer

Stolt barnbarn

Skit dålig uppdatering jag vet, guys im sorry. Min vecka: Torsdag: Janne, Simon och Hanna kom. Fredag: Dom fortfarande kvar hos oss , badhusdisco på kvällen. Lördag: Då...
Läs mer