lördag 23 mars 2013

iPhone 5 2013-03-23

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Iphone 5 S i höst – två nya Ipads i vår

Enligt obekräftade uppgifter ska Apple släppa Iphone 5S i augusti. Dessutom planerar företaget att visa upp nya Ipad-modeller i april, rapporterar sajten iMore.
Läs mer

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

This or That

Har tråkigt så kör lite This or That till mig själv ;) Lila/Rosa Blå/Grön Taco/Pizza Lägenhet/Villa Singel/I ett färhållande Katt/Kanin Lila/Bl...
Läs mer

OUT OF MY MIND

Två av de nyare bilderna från min iphone. Som ni kanske läst hade jag en bra dag som innehöll dans, bra tjejer och massa frukt med choklad. Ärligt, älskar när man h...
Läs mer

Blondinbella instagram

Först undrade jag varför blondinbella slutat med instagram, sen kom jag på att hon har ju bytt bort sin iPhone 5 mot en Lumia 920… No Tags
Läs mer

??

just nu gör jag verkligen ingenting har jätte tråkigt! Men jag ska nog lägga mig snart för jag orkar verkligen inte att göra något min ben är helt döda ty...
Läs mer

Mys

Hej Lovers! Igår var det den 22:andra mars vilket betyder att jag och Ronnie vart tillsammans i en till månad, vi gjorde inget speciellt, vi låg i sängen och myste. Idag åkt...
Läs mer

PERFA MOBBE

älskar verkligen iphone 5. sjukt bra uppkoppling vart man än är, snabb som attan, och det bästa av allt - batteritiden! min mobil har sedan klockan åtta varit på 2%, och...
Läs mer

Slapp dag

Sitter med min mamma och hennes kompis i köket och gör ingenting, bara lyssnar på när den pratar, idag har jag inte gjort så mycket, mest varit hemma och tagit det lugnt amp...
Läs mer

skal jag vill ha till min iphone 5

åhh villl ha nu!
Läs mer