fredag 8 mars 2013

iPhone 5 2013-03-08

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

Summer time.

Okej jag ville inte vänta med att börja skriva+jag har inget att göra just nu.. Jag kommer skriva 3 saker det är: 1. Vad jag längtar efter mest när jag tänker p22...
Läs mer

TRIST FREDAG.

Sitter hemma och har inte gått ut efter skolan, skittråkigt och inga sociala eftersom alla är ute, har spelat massa League Of Legends i min ensamhet och nu blir det nog kolla film...
Läs mer

10 saker om mig:)

Säger 10 saker om mig som ni troligen inte redan vet:) 1. Jag har gått i Cheerleading. 2. Jag hade en Xperia innan jag fick min IPhone. 3. Jag tycker julen är den bäs...
Läs mer

130308 Byggmöte

 Vi är tillbaka efter semester två veckor. Det har visserligen inte hänt så mycket i huset. Verkar som byggfirman också tagit semester....... Men vi är här p...
Läs mer

OMG!!!!

Får värsta hjärtattaken när jag går in i bilen efter träningen........ Jag ser en påse från tre och inne i den låg en iPhone 5!!!!! SKIT GLAD F...
Läs mer

a proud woman

Hallå där! För alla er fattiga studeranden där ute med smartphones; jag har goda nyheter för er! Jag beställde sisådär en månad sedan iPhone skal och and...
Läs mer

Inne och ute listan!

1. Melodifestivalen Som ni alla kanske vet så sänds Melodifestivalen på Lördagar på svt1 och dom flesta antar jag följer det programmet utom jag dels för att...
Läs mer

Bara jag får...

Min man har en lista. Som jag toppar. Folk det inte går att få tag på, heter listan. Och ja, jag är nog världsasämst på att svara i telefon. Han har verkligen f22...
Läs mer

Sugna på en iPhone 5?

Någon som är sugen på en iPhone 5? Kommentera då!
Läs mer