torsdag 21 mars 2013

iPhone 5 2013-03-21

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Just nu

Sitter med sanna och vi ska snart ha svenska. Sen har vi bara No och idrott kvar, sen blir det gymmet! :) Ikväll ska jag även beställa 2 nya skal till min iphone 5 så jag läg...
Läs mer

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

IPHONE 4 ELLER IPHONE 5 ?

Tjenalä! Nästa månad är det dags för mig att byta telefon för mitt abonemang tar slut då så får välja en ny telefon, MEN jag vet inte om jag vill ha...
Läs mer

Dag 1 - 10 saker

1. Jag har världens sämsta humör tar ut det över dom jag älskar mest, fast jag inte menar det. 2. Jag klassades tydligen som en ungdomsalkoholist, dax att sluta dricka...
Läs mer

Awkward gym moments!

Om man googlar det eller går in på youtube kan man hitta så sjukt mycket roliga och en del ganska smärtsamma klipp. Knasiga saker som kan hända på gymmet. Kanske min f...
Läs mer

Torsdag

Hejsan på er! Nu har jag inte bloggat på ett jätte bra tag. Men det har varit väldigt stressigt. Idag är det torsdag och snart är det dags för tävling i Torsh...
Läs mer

Varning f#246;r l#229;ngt inl#228;gg ochhellip;

Varning för långt inlägg och många bilder ;) Berättar om min resa till Gran Canaria 130304-130319 <3 Gomorron alla glada där ute! Eller morgon och morgon, jag klev u...
Läs mer

Google Keep: Konkurrent till Evernote sparar dina anteckningar

Google Keep är en ny tjänst från företaget, och nu har man riktat in sig på att bygga en tjänst som är lätt att jämföra med Evernote. Själv 22...
Läs mer

Bruten iPhone 3G - Söker online Komponenter Replacement Company? - Nyheter

Förutom du hög skjuta upp, köpa en iPhone är en strategiskt hög trott av plan. Det finns en hel del överväger och lite debattera när en person behöver f...
Läs mer

Loops

Dagens musikval: jävligt mycket loopar. Jag föreslår min lista Loops. Morgonen började redan 4.30. Eftersom SJ av någon outgrundlig anledning (gissar att det är för...
Läs mer

50 frågor

1. Vad heter du? sandra  2. Hur gammal är du? 13 3. Vart bor du? rättvik 4. Hårfärg? brunett 5. Ögonfärg? blåa 6. Hur lång ä...
Läs mer

Mina skal

Här är alla mina skal till min iphone 5.   Dom flesta kommer från Fyndiq.se men det blåa bumper´n kommer från Dollar Store den rosa "plånboken"...
Läs mer

Hemma i min underbara säng i bispgården.

Hejhej!    Ligger hemma i min säng i Bispgården och kollar på New Girl. Har fastnat för den serien faktiskt. haha. Iaf, jag åkte in till stan vid halv 10 för a...
Läs mer

en sån tråkig jävla lista...

120 frågor  1. Vad heter du? Sofia Ellington 2. Vad kallas du? Sofia, Fia, Fisen typ, haha. 3. Vad vill du bli kallad? Jag bryr mig inte direkt, dom är bra. 4. F246...
Läs mer