tisdag 12 mars 2013

iPhone 5 2013-03-12

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Motorola Droid Razr Michael

Baserat på deras magra tillsammans med provocerande trendiga struktur, skulle du förmodligen inte alls räkna normalt Motorola Droid Razr E laddning bara 99 dollar. Först av allt,...
Läs mer

Stor sessan sjuk

Saga får vara hemma i dag, hon har ont i halsen och snorar. Nu vill hon ha varm choklad i soffan där hon ligger nedbäddad, mitt älskade lilla barn... När barnen är sjuka...
Läs mer

12# 5 items I lust after

1. armbandsklocka 2. sänghimmel och tiotals dynor i pastellfärger 3. träningsskor och träningsmatta 4. iphone 5. konsertbiljett till slutsålda Mumford and sons
Läs mer

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

Vaccination

Jag är så spruträdd! Bland det värsta som finns är just sprutor på barn.. Det gör ont i hela min kropp. Och i dag är det dags för smulan att få sitt...
Läs mer

Min lilla busa

Elise har sånna roliga miner för sig Hon är den sötaste lilla rumpnissen:) - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

En liten uppdatering vore allt på sin plats!

Heeeej! Världens sämsta uppdaterare var det här va! Men så här ligger det till.. strax efter att jag hade publicerat tävlingen i inlägget under så best2...
Läs mer

Skövde 6-timmars.

Nu är det väl ändå dax att blogga! I helgen blev det äntligen ett ultralopp, jag var ju påväg innan jag blev övertränad för flera år sen! Jag be...
Läs mer

Frågor osv!

Vanlig fakta om dig 1. Fullständig namn? Mikaela Kristina Mörnesten 2. Ålder just nu? 17 och och typ 6 månader 3. Bor? Arvika 4. Går du i skolan? Yes, på solberga1...
Läs mer

Sjuk!! Men vad g#246;r man n#228;r manhellip;

Sjuk!! Men vad gör man när man MÅSTE promenera 1h på morgonen, träna mitt på dagen och äta 900 kcal/dag, för att komma i form? Samtidigt jobba för att h...
Läs mer

Min älskling är tillbaka

Jag är så himla stolt att jag har lagat min mobil helt själv hihi åh min bebis är tillbaka. Jag ligger just nu i soffan och kollar på Suburgatory och ska snart sova d2...
Läs mer

Mkt träning idag!

I går kväll sa jag till Alex att om de blir kallt ute i morgon bitti när vi går till dagis så får vi ta bussen. Han mindes det och sa att han ville åka med bussen u...
Läs mer

Dags att blogga :3

Hej kära läsare :) Förlåt för jag inte bloggade något igår men jag glömde helt av det! Åkte ju som sagt till pappa igår så det blev inget tanke...
Läs mer

LISTA

dag 1: En bild på mig och min bästavän                                         ...
Läs mer

Back! :)

Hej alla fina!  tillbaka här på nattstad igen efter att ha hoppat runt på massa med olika bloggsidor! :)  nu kommer jag stanna här ett bra tag iallafall, ko...
Läs mer