måndag 11 mars 2013

iPhone 5 2013-03-11

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Ljud och Bild nr 3 Mars 2013

PRYLAR 14 Lyxlurar i soffan – Philips Fidelio X1 15 Nygammal radio – Philips ORD7300 16 Stortest av Windows 8-datorer 26 Stort ljud i liten förpackning – 8 In-ear-hörlurar 34 Tra...
Läs mer

1. Tre namn jag lyssnar till: Julia, Jullz, Jullanhellip;

1. Tre namn jag lyssnar till: Julia, Jullz, Jullan 2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag är så störd xD 3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: M...
Läs mer

10 frågor.

1. Hur mycket gillar du mig? xD- Vet tyvärr inte vem du är. Men du är säkert snäll. 2. Varför har du Iphone? Om du har det xD För jag inte visste vilken annan mobi...
Läs mer

Ring ring bara du slår en signal.

Det börjar snart bli dags för mig att förnya mitt abonnemang.. Suck och stön. Vilken telefon ska man välja? Egentligen kanske det är jättedumt av mig att börja...
Läs mer

Koncept: Smarta genvägar till inställningar direkt på låsskärmen

Om ni ännu inte listat ut det är jag otroligt förtjust i smarta iOS-koncept som flitiga och kreativa människor runt omkring i världen numera nästan producerar på l...
Läs mer

Hissar Dissar

1. Hissar mina ansiksprodukter!:) (finns inlägg om det) 2. Hissar vädret idag!:) Knallblå himmel!:) 3. Hissar min mascara från Max Factor!:) 4. Hissar min systemkamera och lill...
Läs mer

Varför Apple är beundrad

Varför det är beundrad: Apple har haft en tuff tid nyligen med aktiekursen i fritt fall och den mycket misslyckande  publiceringen av sina maps funktioner. Det är dock fortfarand...
Läs mer

Vi testar iPhone- iPad-kompatibel Fender-gitarr

Vi testar Fenders Squier-gitarr med utgång för mini-USB. Gitarren är byggd för att kopplas direkt till iPhone, iPad, iPod eller Mac. Fenders lågbudgetmärke Squier anses...
Läs mer

morning

som sagt idag har vi studiedag även imon! det betyder ju att jag ska kunna blogga mer men så kommer det inte att bli ikväll sover jag över med världens bästa tjejer! kan...
Läs mer

Lynx katten vann!!!

Hektisk vecka som tusan! Fick frågan om jag hade ögoninflammation i lördags, var sjukt rödögd, förmodligen bara kvitto på energisk vecka med mycket saker uträt...
Läs mer

You say you a gangsta huh, ain’t seen a thing you done

heeeej min uppdatering har varit sämst jag vet. Har varken haft tid eller ork till att blogga i helgen, men det var en skön helg förutom allt drama som hände under fredagen,...
Läs mer

Bara för att :)

Slänger vara in ett inlägg för ja egentligen inte är så jätte trött men måste sova förannars dör ja imorgon i skolan! O här kommer 5 saker om me...
Läs mer